Схожі новини
Український медіа проект («У-Медіа») оголошує тендер на проведення чотирьох соціологічних досліджень. Подання заявок - по 25 липня 2012 року.
Опитування Кивського міжнародного інституту соціології (КМІС) оцінює рівень медіа споживання населення в 12 містах України, задоволеність місцевими ЗМІ та рівень медіа грамотності населення
В серпні 2011 року Європейська дослідницька асоціація провела опитування журналістів, які займаються розслідуваннями. Дані цього року подаються у порівнянні з результатами подібних опитувань 2009 та 2010 рр..
Фокус групові дискусії з медіа споживачами Криму показали вищі очікуваня від місцевих ЗМІ. Звіти про дослідження, 2010.
- У-Медіа » У-Медіа » Дослідження » Опитування медіа аудиторій, 2011
- Переглядів: 144
- Автор: Irina
- Дата: 5-10-2011
Опитування медіа аудиторій, 2011
Категорія: У-Медіа » Дослідження
На запит проекту "У-Медіа" Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) завершив опитування мешканців 12-ти міст України, яке вивчало рівень споживання місцевих ЗМІ, рівень довіри до медіа, користування новітніми медіа та рівень медіа грамотності громадян щодо розміщення замовних маетріалів в місцевих ЗМІ.
Опитування здіснювалось методом автоматизованого телефонного інтерв'ю у містах Київ, Черкаси, Чернігів, Чернівці, Херсон, Рівне, Севастополь, Сімферополь, Стаханів, Суми, Львів та Донецьк. Польовий етап проходив в червні-липні 2011 року. Всього опитано 4809 респондентів. Результати опитування є репрезентативними для кожного міста й порівнюються з даними опитувань компанії ТНС, що було проведене на запит Інтерньюз Нетворк.
Короткий огляд результатів:
Серед опитаних мешканців споживання місцевих ЗМІ є доволі розповсюдженим. Найбільш популярним джерелом інформації є місцеві телеканали - майже три чверті респондентів (72%) відповіли, що протягом останнього місяця вони дивились хоча б один місцевий канал. Лише трохи менше мешканців (63%) читають/проглядают місцеві друковані видання (газети та журнали). Рівень слухання місцевого радіо суттєво поступився телебаченню та друкованим новинам, однак лишається достатньо високим - 42%. Найменш мешканців міст відвідують місцеві новинні сайти в мережі Інтернет (16%), що може бути пов'язано з невисоким рівнем доступу до мережі.
Серед різних вікових категорій ця розбивка виглядає наступним чином (див. таблицю):
|
Місцеві друковані видання |
Місцеві радіостанції |
Місцеві телеканали |
Місцеві Інтернет-сайти |
16-25 років |
61.1 |
46.6 |
68.2 |
33.9 |
26-45 років |
59.7 |
41.0 |
69.9 |
31.0 |
46-65 років |
68.4 |
39.8 |
78.3 |
15.1 |
Відповідно до результатів опитування, середній мешканець 12-ти міст (медіанне значення) переглядає дев'ять джерел новинної інформації за тиждень, серед яких 4 місцеві телеканали, 2 - друковані видання, 1 радіостанція та 2 веб-сайти. З цього витікає, що основним джерелом новин на місцевому рівні залишається телебачення.
Більше можна побачити у звітах російською мовою:
1. Споживання місцевих ЗМІ (PDF, 1,2 Mb)