Схожі новини

> 11-07-2012

Український медіа проект («У-Медіа») оголошує тендер на проведення чотирьох соціологічних досліджень. Подання заявок - по 25 липня 2012 року. 

> 05-10-2011

Опитування Кивського міжнародного інституту соціології (КМІС) оцінює рівень медіа споживання населення в 12 містах України, задоволеність місцевими ЗМІ та рівень медіа грамотності населення

> 06-09-2011

В серпні 2011 року Європейська дослідницька асоціація провела опитування журналістів, які займаються розслідуваннями. Дані цього року подаються у порівнянні з результатами подібних опитувань 2009 та 2010 рр..

> 03-05-2011

Опитування медіа аудиторії в 9-ти містах України, ТНС, грудень 2010.

> 08-04-2011

Фокус групові дискусії з медіа споживачами Криму показали вищі очікуваня від місцевих ЗМІ. Звіти про дослідження, 2010.

> 11-03-2011

30% крымчан довольны, как СМИ информируют о возможностях влиять на решения местных властей

> 09-03-2011

Моніторинг АУП: зафіксована найменша увага до політичних новин в Україні за останні 6 років.

> 01-03-2011

Звіт про опитування мешканців Криму щодо медіа споживання та ролі медіа у суспільстві, 2010 рік. 

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 144
  • Автор: Irina
  • Дата: 5-10-2011
 (голосов: 0)
5-10-2011

Опитування медіа аудиторій, 2011

Категорія: У-Медіа » Дослідження

На запит проекту "У-Медіа" Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) завершив опитування мешканців 12-ти міст України, яке вивчало рівень споживання місцевих ЗМІ, рівень довіри до медіа, користування новітніми медіа та рівень медіа грамотності громадян щодо розміщення замовних маетріалів в місцевих ЗМІ.

Опитування здіснювалось методом автоматизованого телефонного інтерв'ю у містах Київ, Черкаси, Чернігів, Чернівці, Херсон, Рівне, Севастополь, Сімферополь, Стаханів, Суми, Львів та Донецьк. Польовий етап проходив в червні-липні 2011 року. Всього опитано 4809 респондентів. Результати опитування є репрезентативними для кожного міста й порівнюються з даними опитувань компанії ТНС, що було проведене на запит Інтерньюз Нетворк. 

Короткий огляд результатів:

Серед опитаних мешканців споживання місцевих ЗМІ є доволі розповсюдженим. Найбільш популярним джерелом інформації є місцеві телеканали - майже три чверті респондентів (72%) відповіли, що протягом останнього місяця вони дивились хоча б один місцевий канал. Лише трохи менше мешканців (63%) читають/проглядают місцеві друковані видання (газети та журнали). Рівень слухання місцевого радіо суттєво поступився телебаченню та друкованим новинам, однак лишається достатньо високим - 42%. Найменш мешканців міст відвідують місцеві новинні сайти в мережі Інтернет (16%), що може бути пов'язано з невисоким рівнем доступу до мережі.

Серед різних вікових категорій ця розбивка виглядає наступним чином (див. таблицю):

 

Місцеві друковані видання

Місцеві радіостанції

Місцеві телеканали

Місцеві Інтернет-сайти

16-25 років

61.1

46.6

68.2

33.9

26-45 років

59.7

41.0

69.9

31.0

46-65 років

68.4

39.8

78.3

15.1

 

 

Відповідно до результатів опитування, середній мешканець 12-ти міст (медіанне значення) переглядає дев'ять джерел новинної інформації за тиждень, серед яких 4 місцеві телеканали, 2 - друковані видання, 1 радіостанція та 2 веб-сайти. З цього витікає, що основним джерелом новин на місцевому рівні залишається телебачення.

Більше можна побачити у звітах російською мовою:

1. Споживання місцевих ЗМІ (PDF, 1,2 Mb)

2. Рівень задоволеності якістю місцевих ЗМІ (PDF, 2,1 Mb)

3. Рівень медіа грамотності мешканців 12 міст (PDF, 1,2 Mb)