Схожі новини
Український медіа проект («У-Медіа») оголошує тендер на проведення чотирьох соціологічних досліджень. Подання заявок - по 25 липня 2012 року.
Тележурналіст Азад Сафаров: "Відсутність реакції на журналістські розслідування — ознака незрілого суспільства".
Інтерв'ю з переможцем першого щорічного конкурсу журналістських розслідувань для молодих журналістів, який Посольство США в Україні проводить спільно з інтернет-виданням «Українська правда».
Ігор Чуб, газета «День»
Інститут регіональної преси опублікував рейтинг відкритості органів влади за результатами моніторингу 56 сайтів міністерств та відомств.
Опитування Кивського міжнародного інституту соціології (КМІС) оцінює рівень медіа споживання населення в 12 містах України, задоволеність місцевими ЗМІ та рівень медіа грамотності населення
В серпні 2011 року Європейська дослідницька асоціація провела опитування журналістів, які займаються розслідуваннями. Дані цього року подаються у порівнянні з результатами подібних опитувань 2009 та 2010 рр..
Інтерньюз Україна запустила ролик, що інформує громадян про набуття чинності закону про доступ до публічної інформації.
Фокус групові дискусії з медіа споживачами Криму показали вищі очікуваня від місцевих ЗМІ. Звіти про дослідження, 2010.
- У-Медіа » Медіа і демократія » Свобода слова » Дослідження кримських медіа аудиторій
- Переглядів: 168
- Автор: Irina
- Дата: 1-03-2011
Дослідження кримських медіа аудиторій
Категорія: Свобода слова, Дослідження
Відсоток громадян, які вважають, що ЗМІ мають стежити за дотриманням прав та інтересів громадян збільшилась у 2010 році до 30% порівняно з 23,2% у 2009. Окрім цього, 43,2% громадян згодні з тим, що у співпраці із ЗМІ громадяни здатні вплинути на вирішення місцевих проблем.
Опитування «Думки та погляди мешканців Криму: 2010» здійснював Київський міжанродний інститут соціології (КМІС) на замовлення проекту "У-Медіа" з грудня 2010 року по лютий 2011 роу. Кількість респондентів -2004. Польовий етап - з 10 по 20 грудня 2010 в містах та селищах Автономної республіки Крим.
За допомогою дослідження, проект "У-Медіа" вивчав споживання мешканцями Криму місцевих, національних та іноземних ЗМІ, особливості медіа споживання в різних частинах Криму, оцінював рівень довіри громадян до ЗМІ й їхнє розуміння ролі медіа у суспільстві.
Дослідження вивчало, наскільки обєктивними та точними, на думку громадян, є різні види ЗМІ в освітленні місцевих, національних та міжнародних подій. Дослідження показало рівень користування Інтернет й досвід громадян у вирішенні проблем за допомогою ЗМІ та участі в організаціях громадянського суспільства.
Звіт "Думки та посгляди мешканців Криму: 2010" (91 стор., PDF, російською мовою)
Crimean Survey report, 2010 (89 page, PDF, English)
Використання даних дослідження можливе за умови посилання на проект "У-Медіа" та Київський міжнародний інститут соціології (КМІС).
Із запитаннями можна звертатись до менеджера з моніторингу та оцінки Ірини Негрєєвої - .