Схожі новини

> 11-11-2015

Моніторинг регіональних видань у вересні 2015, проведений Інститутом демократії ім. Пилипа Орлика, продемонстрував зростання матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами. Найбільшими замовниками джинси стали «Солідарність», «Опозиційний блок», «Батьківщина», «Укроп», «Самопоміч», Радикальна партія Ляшка, «Наш край», «Відродження». 

Світлана Єременко, медіа експерт та виконавчий директор Інститут демократії ім. Пилипа Орлика (ІДПО)

> 11-11-2015

Стаття Юрія Хомайка, експерта Інститут Демократії Пилипа Орлика (ІДПО), з аналізом передвиборчої кампанії у харківських ЗМІ: до речі, що стосується власників, то уважний читач і без додаткової інформації давно міг збагнути, що «Харьковские известия» хоча офіційно є «газетою Харківської міської ради» і виходять на податки громадян, насправді виступають виключно як рупор нинішнього мера, а депутати, не згодні з його політикою, зазнають на її шпальтах нещадної критики.

> 15-04-2015

16 квітня 2015 року, об 11-00 у прес-центрі «Конгрес хол» (вул. Радянська, 7, 2 поверх). Інститут демократії ім. Пилипа Орлика запрошує редакторів, журналістів, лідерів громадських організацій до обговорення питань інформаційної безпеки країни та ролі медій у стриманні інформаційної агресії з боку Росії. 

> 03-04-2015

2 квітня 2015 року у Дипломатичній академії при Міністерстві закордонних справ України  відбувся круглий стіл: «Інформаційна політика України як питання її національної безпеки», організований Київським офісом Інституту Кеннана,  Центром дослідження Росії та Програмою академічних обмінів імені Фулбрайта в Україні.

> 19-02-2015

18 лютого 2015 року, о 13:00 в Українському кризовому медіа-центрі (готель «Україна», 3 поверх, вул. Інститутська, 4, Київ) відбувся брифінг «Інформаційна ізоляція жителів окупованих територій: як змінити ситуацію?». Майже рік продовжується неоголошена війна та безпрецедентна інформаційна агресія Росії проти України. З початком АТО багато експертів наголошували на тому, що Україна програє інформаційну війну. Але… Досі не розроблено продуманої узгодженої Стратегії інформаційної політики держави. 

> 17-02-2015

18 лютого 2014 року, о 13:00 в Українському кризовому медіа-центрі (готель «Україна», 3 поверх, вул. Інститутська, 4, Київ) відбудеться брифінг «Інформаційна політика держави провальна на всіх фронтах: інформаційна ізоляція окупованих територій». Спікери: Світлана Єременко, медіаексперт, керівник проекту з моніторингу регіональних ЗМІ, виконавчий директор Інституту демократії імені Пилипа Орлика (Київ); Володимир Кіпень, експерт ІДПО, кандидат філософських наук, Донецький інститут соціальних досліджень і політичного аналізу; Ігор Зоц, головний редактор газети «Донеччина».


> 25-12-2014

24 грудня Телекритика провела прес-конференцію, де повідомила результати свого моніторингу новин російських медій. «Відверта брехня, інсценізація ціною людських життів, нагнітання істерії, розпалювання міжетнічної, міжконфесійної ворожнечі, відкриті заклики до насильства - все розвивалося послідовно і було спрямовано на те, щоб люди перейшли бар'єр і почали вбивати одне одного», - сказав експерт Роман Шутов.

> 15-12-2014

Моніторинг регіональних видань напередодні позачергових парламентських виборів у жовтні 2014-го показав чергове зростання джинси. Незважаючи на зміну влади, складну ситуацію в країні у зв’язку з неоголошеною війною Росії проти України та інформаційною агресією, регіональна преса здебільшого знехтувала своєю важливою роллю щодо неупередженого інформування громадян. Журналісти забули про свою відповідальність перед суспільством, отруюючи джинсою передвиборчий інформаційний простір.

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Информация к новости
  • Просмотров: 945
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 11-11-2015
11-11-2015

Регіональні ЗМІ не дають можливості виборцям зробити усвідомлений вибір

Медіа і демократія » Медіа моніторинг

Моніторинг регіональних видань у вересні 2015, проведений Інститутом демократії ім. Пилипа Орлика, продемонстрував зростання матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами. Найбільшими замовниками джинси стали «Солідарність», «Опозиційний блок», «Батьківщина», «Укроп», «Самопоміч», Радикальна партія Ляшка, «Наш край», «Відродження». 

Світлана Єременко, медіа експерт та виконавчий директор Інститут демократії ім. Пилипа Орлика (ІДПО)

Метки к статье: Інститут демократії Пилипа Орлика, Єременко, моніторинг, регіональні ЗМІ

Информация к новости
  • Просмотров: 670
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 11-11-2015
11-11-2015

Як харківські медіа попрацювали перед місцевими виборами

Медіа і демократія » Медіа моніторинг

Стаття Юрія Хомайка, експерта Інститут Демократії Пилипа Орлика (ІДПО), з аналізом передвиборчої кампанії у харківських ЗМІ: до речі, що стосується власників, то уважний читач і без додаткової інформації давно міг збагнути, що «Харьковские известия» хоча офіційно є «газетою Харківської міської ради» і виходять на податки громадян, насправді виступають виключно як рупор нинішнього мера, а депутати, не згодні з його політикою, зазнають на її шпальтах нещадної критики.

Метки к статье: Інститут демократії Пилипа Орлика, медіаексперт, моніторинг, регіональні ЗМІ, Хомайко

Информация к новости
  • Просмотров: 778
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 15-04-2015
15-04-2015

Круглий стіл у Херсоні: Інформаційний простір України: нагальні виклики

Медіа моніторинг, Анонси

16 квітня 2015 року, об 11-00 у прес-центрі «Конгрес хол» (вул. Радянська, 7, 2 поверх). Інститут демократії ім. Пилипа Орлика запрошує редакторів, журналістів, лідерів громадських організацій до обговорення питань інформаційної безпеки країни та ролі медій у стриманні інформаційної агресії з боку Росії. 

Метки к статье: Інститут демократії Пилипа Орлика, круглий стіл, Херсон, інформаційна безпека, якість новин, моніторинг

Информация к новости
  • Просмотров: 920
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 3-04-2015
3-04-2015

Інформаційна політика як питання національної безпеки

Медіа моніторинг, Новини

2 квітня 2015 року у Дипломатичній академії при Міністерстві закордонних справ України  відбувся круглий стіл: «Інформаційна політика України як питання її національної безпеки», організований Київським офісом Інституту Кеннана,  Центром дослідження Росії та Програмою академічних обмінів імені Фулбрайта в Україні.

Информация к новости
  • Просмотров: 1027
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 19-02-2015
19-02-2015

Інформаційна ізоляція жителів окупованих територій: як змінити ситуацію?

Медіа моніторинг, Новини

18 лютого 2015 року, о 13:00 в Українському кризовому медіа-центрі (готель «Україна», 3 поверх, вул. Інститутська, 4, Київ) відбувся брифінг «Інформаційна ізоляція жителів окупованих територій: як змінити ситуацію?». Майже рік продовжується неоголошена війна та безпрецедентна інформаційна агресія Росії проти України. З початком АТО багато експертів наголошували на тому, що Україна програє інформаційну війну. Але… Досі не розроблено продуманої узгодженої Стратегії інформаційної політики держави. 

Метки к статье: Донбас, інформаційні потреби, роль ЗМІ, інформаційна політика

Информация к новости
  • Просмотров: 797
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 17-02-2015
17-02-2015

Прес-брифінг з питань інформаційної ізоляції жителів Донбасу

Медіа моніторинг, Анонси

18 лютого 2014 року, о 13:00 в Українському кризовому медіа-центрі (готель «Україна», 3 поверх, вул. Інститутська, 4, Київ) відбудеться брифінг «Інформаційна політика держави провальна на всіх фронтах: інформаційна ізоляція окупованих територій». Спікери: Світлана Єременко, медіаексперт, керівник проекту з моніторингу регіональних ЗМІ, виконавчий директор Інституту демократії імені Пилипа Орлика (Київ); Володимир Кіпень, експерт ІДПО, кандидат філософських наук, Донецький інститут соціальних досліджень і політичного аналізу; Ігор Зоц, головний редактор газети «Донеччина».


Метки к статье: інформаційні потреби, роль ЗМІ, роль медіа в суспільстві, Донбас, дослідження, медіаграмотність

Информация к новости
  • Просмотров: 1883
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 25-12-2014
25-12-2014

Російська пропаганда використала весь спектр найбрудніших технологій - експерти ГО «Телекритика»

Медіа моніторинг, Медіаграмотність, Новини, Партнери

24 грудня Телекритика провела прес-конференцію, де повідомила результати свого моніторингу новин російських медій. «Відверта брехня, інсценізація ціною людських життів, нагнітання істерії, розпалювання міжетнічної, міжконфесійної ворожнечі, відкриті заклики до насильства - все розвивалося послідовно і було спрямовано на те, щоб люди перейшли бар'єр і почали вбивати одне одного», - сказав експерт Роман Шутов.

Метки к статье: пропаганда, роль медіа в суспільстві, Телекритика, мова ворожнечі, Донбас

Информация к новости
  • Просмотров: 795
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 15-12-2014
15-12-2014

«Піар для кандидатів недорого!» ...Або регіональна джинса на будь-який смак

Медіа і демократія » Медіа моніторинг

Моніторинг регіональних видань напередодні позачергових парламентських виборів у жовтні 2014-го показав чергове зростання джинси. Незважаючи на зміну влади, складну ситуацію в країні у зв’язку з неоголошеною війною Росії проти України та інформаційною агресією, регіональна преса здебільшого знехтувала своєю важливою роллю щодо неупередженого інформування громадян. Журналісти забули про свою відповідальність перед суспільством, отруюючи джинсою передвиборчий інформаційний простір.

Информация к новости
  • Просмотров: 724
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 15-12-2014
15-12-2014

Якість регіональних теленовин після виборів до Верховної Ради

Медіа моніторинг, Новини

Громадська організація "Телекритика" опублікувала моніторинговий звіт щодо якості теленовин регіональних телекомпаній Одеси, Луганська, Донецька, Харкова та Херсона за 10‒16 листопад 2014 року. Лідерами джинсового антирейтингу стали донецький «Донбас» із 40% сюжетів з ознаками замовності та канал «Луганск 24». 

Информация к новости
  • Просмотров: 926
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 13-11-2014
13-11-2014

14 листопада - кругли стіл "Як виглядають житомирські ЗМІ в медіа просторі України"

Медіа моніторинг, Анонси

14 листопада о 14.00 - розмова за круглим столом: "Як виглядають житомирські ЗМІ в медіа просторі України"  відбудеться у Житомирському прес-клубі. Запрошуються журналісти та редактори обласних і районних ЗМІ.

Назад Вперед