Схожі новини
Український медіа проект («У-Медіа») оголошує тендер на проведення чотирьох соціологічних досліджень. Подання заявок - по 25 липня 2012 року.
Опитування Кивського міжнародного інституту соціології (КМІС) оцінює рівень медіа споживання населення в 12 містах України, задоволеність місцевими ЗМІ та рівень медіа грамотності населення
В серпні 2011 року Європейська дослідницька асоціація провела опитування журналістів, які займаються розслідуваннями. Дані цього року подаються у порівнянні з результатами подібних опитувань 2009 та 2010 рр..
Фокус групові дискусії з медіа споживачами Криму показали вищі очікуваня від місцевих ЗМІ. Звіти про дослідження, 2010.
- У-Медіа » У-Медіа » Дослідження » Фокус групи з кримськими медіа споживачами, 2010
- Переглядів: 81
- Автор: Irina
- Дата: 8-04-2011
Фокус групи з кримськими медіа споживачами, 2010
Категорія: У-Медіа » Дослідження
Проект "У-Медіа" провів шість фокус групових дискусій як доповнення до опитування кримчан у грудні 2010 року з метою більш глибокого вивчення ставлення громадян до засобів масової інформації, їх ролі у суспільстві. Фокус групи також показали здатність громадян аналізувати медіа контент та вирізняти приховану рекламу та замовні матеріали. Фокус групові дискусії також вивчали ставлення громадян до свободи слова та досвід використання новітніх медіа. Загалом, фокус групи показали високий рівень розуміння проблем місцевих ЗМІ та очікування від них більш якісної роботи.
Звіт з проведення фокус групових дискусій, Крим, 2010 (українською мовою, PDF)
Analytical Report on Crimean Focus Groups, 2010
Використання даних дослідження можливе за умови посилання на проект «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк. Із запитаннями можна звертатись до Ірини Негрєєвої, , (044) 458-44-39.
Витяги із звіту:
Зокрема, респонденти зазначали, що при висвітленні місцевих подій, з одного боку, місцевому телебаченню та пресі бракує аналітичності, глибини висвітлення питань, охоплення подій. З іншого боку, на думку респондентів, брак цих якостей об`єктивно зумовлений невисоким рівнем професіоналізму та уже згадуваною фактичною підпорядкованістю міській владі.
«А керченский канал - это самодеятельность. - Сладко сильно, очень сладко. - Всё заказное»,ФГД5
«У нас нет журналистов, некому анализировать»,ФГД5
Залежність проявляється, зокрема, підчас прямих ефірів. Міські телерадіокомпанії (особливо Севастополь, Керч) не мають можливості піднімати в ефірі проблемна питання. Питання від журналістів, дзвінки від телеглядачів підчас т. зв. «прямих ефірів» із політиками попередньо відбираються. Респонденти, що додзвонювались на ефір, відзначали, що їх «гострі» питання не звучали. Натомість під час передачі «випускаються» переважно дзвінки із подяками (напрклад, меру – ФГД5).
«Такое ощущение, что им выдали вопросики, они подготовились … Не дай бог зададут какой-то вопрос в сторону - и всё, тупик моментально!.. - Сначала спрашивали что, какой вопрос, а потом уже только думали, пропустить этот звонок в эфир или нет», ФГД2