Схожі новини

> 16-07-2014

18 липня 2014 р. Телекритика запрошує представників ЗМІ, медіа-експертів та громадських активістів взяти участь у круглому стілі "Обов'язки і права журналістів в умовах військової агресії" для обговорення якості регіональних теленовин та дотримання прав журналістів під час висвітлення подій у "горячих точках".

> 16-07-2014

18 липня о 12.00 - Вінницький прес-клуб запрошує місцевих редакторів, журналістів та лідерів громадських організацій доєднатися до дискусії про інформаційну війну, що її ведуть проти України російські медіа. 

> 14-07-2014

ГО «Інститут розвитку регіональної преси» (ІРРП) запрошує журналістів усіх видів ЗМІ України взяти участь у  п’ятиденному тренінгу поглибленого рівня „Технології проведення журналістських розслідувань“ у Львові, який проводитимуть досвідчені медіа-тренери Олег Хоменок та Валентина Самар.

> 08-07-2014

Міжнародна громадська організація «Інтерньюз-Україна» запрошує журналістів та редакторів до участі в одноденному баркемпі з кібер-безпекиCyberCamp. Захід відбудеться в Києві 23 липня 2014 року.

> 04-07-2014

Інститут масової інформації, спільно з міжнародною організацією «Репортери без кордонів»,запрошує журналістівна дводенний навчальний семінар про роботу в гарячих точках.

> 01-07-2014

Інститут демократії  імені П. Орлика, Запорізький прес-клуб та запорізька обласна організація НСЖУ запрошують на круглий стіл

за темою: "Зміни до Конституції. Федералізація чи децентралізація? Роль ЗМІ та громадських організацій у контролюванні дій влади.", який відьбудеться 3 липня 2014 року,  о 12-00 у прес-центрі «Журналіст»

 

> 01-07-2014

4 липня громадська організація «Телекритика» проводить безкоштовний семінар «Безпека журналіста під час роботи в зоні конфлікту». Семінар відбудеться у м. Києві, в приміщенні Бізнес-центру «Іллінський» (вул. Іллінська 8) з 10:00 до 17:00. Під час заходу журналісти зможуть зустрітись з колегами, які мають досвід роботи у Криму та на сході країни, почути корисні поради щодо роботи в кризових, конфліктних зонах. Відбудеться дискусія у вільному форматі за участі журналістів, які перебували безпосередньо у зоні конфлікту. Захід є особливо актуальним для журналістів, які планують працювати у зонах конфлікту в Україні.

> 01-07-2014

Міжнародна неурядова організація Інтерньюз Нетворк шукає агентство/групу експертів з медіа моніторингу. Завданням агентства буде відстеження і звітування про кількість згадувань або розміщення контенту, що буде вироблено в рамках проекту з розвитку журналістських розслідувань. 

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 1369
  • Автор: Irina
  • Дата: 11-07-2012
 (голосов: 0)
11-07-2012

Тендер на проведення медіа досліджень

Категорія: Анонси, Дослідження

З метою дослідження стану розвитку медіа в Україні та оцінки ефективності своєї діяльності Український медіа проект («У-Медіа») оголошує тендер на проведення чотирьох соціологічних досліджень, що описані нижче.

Головною метою Проекту «У-Медіа» є сприяння розвитку вільного, динамічного та професійного сектору засобів масової інформації України, що забезпечує широкий спектр корисних новин та інформації, виступає в ролі незалежного спостерігача за дотриманням суспільних інтересів та захищає свободу слова. Дізнатися більше про діяльність «У-Медіа» можна на сайті http://umedia.kiev.ua/u-meda/opis-programi/191-opis-programi.html.

Протягом 2012 – 2016 років  проект «У-Медіа» спільно з відібраними за результатами тендеру дослідниками щорічно проводитиме чотири медіа дослідження, а саме:

  1. Опитування регіональної медіа аудиторії у 7 регіонах (можливо – у 10-ти).
  2. Опитування журналістів, що працюють в регіональних та національних ЗМІ.
  3. Опитування журналістів, що займаються журналістськими розслідуваннями.
  4. Контент аналіз матеріалів, що створені журналістами - учасниками тренінгів «У-Медіа».

Терміни проведення досліджень у 2012 році – серпень-вересень. Звіти мають бути подані не пізніше 15 жовтня 2012 року. Терміни проведення досліджень на наступні роки визначатимуться на початку кожного календарного року.

Учасники тендеру можуть подавати пропозиції на проведення одного або кількох з перелічених досліджень. В бюджеті тендерної пропозиції просимо вказувати окремо вартість кожного дослідження.

Тендерні пропозиції просимо надсилати до 24.00 годин 25 липня 2012 р. на адресу: з копією на . Про результати тендеру буде повідомлено не пізніше 30 липня 2012 р.

 

І. Опитування регіональної медіа аудиторії вивчатиме ставлення громадян до засобів масової інформації, рівень задоволеності якістю регіональних медіа всіх типів, дослідить вподобання споживачів щодо типів ЗМІ, яким вони віддають перевагу, споживання різних типів ЗМІ, оцінить рівень медіа грамотності населення.

Аудиторія: громадяни віком 18 – 65 років, що проживають у містах з населенням 50 тис.+ у визначених областях, репрезентативна вибірка для кожного регіону.

Обов’язкові регіони для опитування:

  1. АРК
  2. Вінниця
  3. Донецьк
  4. Київ
  5. Львів
  6. Суми
  7. Харків

Додаткові регіони:

  1. Миколаїв
  2. Ужгород
  3. Черкаси

Метод: індивідуальні інтерв’ю (телефоном або особисто), до 60 хвилин.

Вимоги до звіту: звіт включатиме описову частину, графічну презентацію даних в форматі MS Power Point та файл з результатами опитування (SPSS). Описовий звіт про дослідження подається двома мовами – українською та англійською.

 

ІІ. Опитування журналістів, що працюють в регіональних та національних ЗМІ різних типів, оцінюватиме рівень професійних знань журналістів, зокрема знання медіа законодавства щодо доступу до інформації, дифамації, роботи з особистими даними тощо. За допомогою опитування вивчатимуться внутрішні та зовнішні фактори, що впливають на якість роботи журналістів та виконання ними своєї ролі у суспільстві, зокрема трудові відносини, рівень оплати праці, етичні засади діяльності журналістів, стан свободи слова очима журналістів й питання безпеки.

Аудиторія: близько 300 професійних журналістів, що працюють в національних та регіональних медіа різних типів. Частину вибірки становитимуть учасники тренінгів з медіа законодавства, що проводив проект «У-Медіа».

До обсягу робіт дослідників входитиме формування бази даних респондентів за участю проекту «У-Медіа».

Метод: індивідуальні інтерв’ю (телефоном або особисто), до 60 хвилин.

Вимоги до звіту: звіт включатиме описову частину, графічну презентацію даних в форматі MS Power Point та файл з результатами опитування (SPSS). Описовий звіт про дослідження подається двома мовами – українською та англійською.

 

ІІІ. Опитування журналістів-розслідувальників досліджуватиме стан розслідувальної журналістики в Україні, тематику, наявність перешкод при проведенні розслідувань та наслідки публікацій/ефірів.

Аудиторія: близько 200 журналістів різних типів ЗМІ, що мають щонайменше однорічний досвід у проведенні журналістських розслідувань. База даних респондентів складатиметься спільно з проектом «У-Медіа».

Метод: індивідуальні інтерв’ю (телефоном або особисто), до 60 хвилин.

Вимоги до звіту: звіт включатиме описову частину, графічну презентацію даних в форматі MS Power Point та файл з результатами опитування (SPSS). Описовий звіт про дослідження подається двома мовами – українською та англійською.

 

ІV. Контент аналіз матеріалів, що створені журналістами - учасниками тренінгів «У-Медіа». Кількість матеріалів для оцінки –  близько 240 (40 публікацій: 20 до-тренінгових та 20 – після тренінгу за 6 темами).

До обсягу робіт дослідницької кампанії входитиме:

  • розробка критеріїв для оцінки матеріалів (ТВ новин, друкованих та Інтернет статей, розслідувань, репортажів тощо) за тематикою тренінгів, спільно з «У-Медіа»
  • координація з тренінг провайдерами «У-Медіа» з метою отримання матеріалів учасників до та після тренінгів, програм тренінгів тощо
  • оцінка матеріалів відповідно до переліку критеріїв
  • написання звітів

Вимоги до звіту: Описовий звіт двома мовами – українською та англійською.

 

Проект «У-Медіа» застосовуватиме наступні критерії оцінювання тендерних пропозицій:

  • Досвід організації у проведенні медіа досліджень, подібних до описаних вище.
  • Розуміння медіа середовища України
  • Ефективність запропонованих підходів та методів у досягненні цілей проекту «У-Медіа»
  • Наявність технічної можливості апліканта
  • Обґрунтована цінова пропозиція.

Організація Інтерньюз Нетворк, що здійснює проект «У-Медіа» в Україні не є платником ПДВ.

Із запитаннями можна звертатись до Ірини Негрєєвої, 050-574-15-51, 067-224-89-94, , Skype: Compromiser.