Схожі новини
Моніторинг регіональних видань у вересні 2015, проведений Інститутом демократії ім. Пилипа Орлика, продемонстрував зростання матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами. Найбільшими замовниками джинси стали «Солідарність», «Опозиційний блок», «Батьківщина», «Укроп», «Самопоміч», Радикальна партія Ляшка, «Наш край», «Відродження».
Світлана Єременко, медіа експерт та виконавчий директор Інститут демократії ім. Пилипа Орлика (ІДПО)
Стаття Юрія Хомайка, експерта Інститут Демократії Пилипа Орлика (ІДПО), з аналізом передвиборчої кампанії у харківських ЗМІ: до речі, що стосується власників, то уважний читач і без додаткової інформації давно міг збагнути, що «Харьковские известия» хоча офіційно є «газетою Харківської міської ради» і виходять на податки громадян, насправді виступають виключно як рупор нинішнього мера, а депутати, не згодні з його політикою, зазнають на її шпальтах нещадної критики.
16 квітня 2015 року, об 11-00 у прес-центрі «Конгрес хол» (вул. Радянська, 7, 2 поверх). Інститут демократії ім. Пилипа Орлика запрошує редакторів, журналістів, лідерів громадських організацій до обговорення питань інформаційної безпеки країни та ролі медій у стриманні інформаційної агресії з боку Росії.
2 квітня 2015 року у Дипломатичній академії при Міністерстві закордонних справ України відбувся круглий стіл: «Інформаційна політика України як питання її національної безпеки», організований Київським офісом Інституту Кеннана, Центром дослідження Росії та Програмою академічних обмінів імені Фулбрайта в Україні.
18 лютого 2015 року, о 13:00 в Українському кризовому медіа-центрі (готель «Україна», 3 поверх, вул. Інститутська, 4, Київ) відбувся брифінг «Інформаційна ізоляція жителів окупованих територій: як змінити ситуацію?». Майже рік продовжується неоголошена війна та безпрецедентна інформаційна агресія Росії проти України. З початком АТО багато експертів наголошували на тому, що Україна програє інформаційну війну. Але… Досі не розроблено продуманої узгодженої Стратегії інформаційної політики держави.
18 лютого 2014 року, о 13:00 в Українському кризовому медіа-центрі (готель «Україна», 3 поверх, вул. Інститутська, 4, Київ) відбудеться брифінг «Інформаційна політика держави провальна на всіх фронтах: інформаційна ізоляція окупованих територій». Спікери: Світлана Єременко, медіаексперт, керівник проекту з моніторингу регіональних ЗМІ, виконавчий директор Інституту демократії імені Пилипа Орлика (Київ); Володимир Кіпень, експерт ІДПО, кандидат філософських наук, Донецький інститут соціальних досліджень і політичного аналізу; Ігор Зоц, головний редактор газети «Донеччина».
24 грудня Телекритика провела прес-конференцію, де повідомила результати свого моніторингу новин російських медій. «Відверта брехня, інсценізація ціною людських життів, нагнітання істерії, розпалювання міжетнічної, міжконфесійної ворожнечі, відкриті заклики до насильства - все розвивалося послідовно і було спрямовано на те, щоб люди перейшли бар'єр і почали вбивати одне одного», - сказав експерт Роман Шутов.
Моніторинг регіональних видань напередодні позачергових парламентських виборів у жовтні 2014-го показав чергове зростання джинси. Незважаючи на зміну влади, складну ситуацію в країні у зв’язку з неоголошеною війною Росії проти України та інформаційною агресією, регіональна преса здебільшого знехтувала своєю важливою роллю щодо неупередженого інформування громадян. Журналісти забули про свою відповідальність перед суспільством, отруюючи джинсою передвиборчий інформаційний простір.
- Просмотров: 884
- Автор: rfgtw
- Дата: 27-02-2012
Презентація результатів моніторингу телеканалів
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
Академія української преси (АУП) проведе презентацію результатів моніторингу теленовин восьми національних телеканалів України. Моніторинг дозволяє оцінити збалансованість, політичну забарвленість та увагу телеканалів до різних політичних партій та особистостей. Презентація проходитиме у вигляді медіа-ланчу. Запрошуються представники медіа.
- Просмотров: 1396
- Автор: rfgtw
- Дата: 10-11-2011
Жовтневий моніторинг теленовин від Академії української преси
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
Академія української преси опублікувала жовтневі результати моніторингу теленовин: частка синхрону в новинах домінує
- Просмотров: 1185
- Автор: rfgtw
- Дата: 1-11-2011
Дворічний моніторинг теленовин: джинса зростає, якість падає
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
Огляд дворічного моніторингу теленовин Телекритикою: кількість "джинси" збільшилась в 4,7 раз.
- Просмотров: 889
- Автор: rfgtw
- Дата: 10-10-2011
Телеканали біьше розважають, ніж інформують
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
АУП: дві третини громадян не отримують об'єктивної картини з теленовин
- Просмотров: 1125
- Автор: rfgtw
- Дата: 12-08-2011
Моніторинг журналістських стандартів і джинси в пресі, липень 2011 року
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
Кількість газетних матеріалів з ознаками замовності зменшилась у липні, що може бути пов'язано з періодом літніх відпусток.
- Просмотров: 841
- Автор: rfgtw
- Дата: 5-08-2011
Кількість матеріалів з ознаками замовності та цензури
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
Телекритика опублікувала моніторинговий звіт телевізійних новин на восьми центральних ТВ каналах у ліпні 2011 року.
- Просмотров: 838
- Автор: rfgtw
- Дата: 22-07-2011
Телеканали адресують негатив опозиції
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
Академія української преси опублікувала четвертий звіт контент аналізу телевізійних новин центральних ТВ каналів, червень 2011
- Просмотров: 988
- Автор: rfgtw
- Дата: 8-07-2011
Моніторинг журналістських стандартів і джинси, червень 2011 року
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
Інститут масової інформації опублікував червневий моніторинговий звіт щодо кількості замовних матеріалів в національній та регіональній пресі
- Просмотров: 1238
- Автор: rfgtw
- Дата: 16-03-2011
Для чого потрібен медіа моніторинг?
Медіа моніторинг, Медіаграмотність, Всі відео
Для виготовлення високої якості новинного продукту необхідно дотримати величезну кількість критеріїв якості. Моніторинг новин центральних телевізійних каналів показував, по-перше, наскільки кожен з каналів «дотягує» до якісного продукту, й, по-друге, які у кожного каналу є найбільш проблемні зони.
ВІДЕО
- Просмотров: 467
- Автор: rfgtw
- Дата: 10-03-2011
Стандарти в телевізійних новинах, лютий 2011
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
У лютому кількість замовчуваних тем у теленовинах зросло. Чому мовники не дають повної картини?