Схожі новини
Моніторинг регіональних видань у вересні 2015, проведений Інститутом демократії ім. Пилипа Орлика, продемонстрував зростання матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами. Найбільшими замовниками джинси стали «Солідарність», «Опозиційний блок», «Батьківщина», «Укроп», «Самопоміч», Радикальна партія Ляшка, «Наш край», «Відродження».
Світлана Єременко, медіа експерт та виконавчий директор Інститут демократії ім. Пилипа Орлика (ІДПО)
Стаття Юрія Хомайка, експерта Інститут Демократії Пилипа Орлика (ІДПО), з аналізом передвиборчої кампанії у харківських ЗМІ: до речі, що стосується власників, то уважний читач і без додаткової інформації давно міг збагнути, що «Харьковские известия» хоча офіційно є «газетою Харківської міської ради» і виходять на податки громадян, насправді виступають виключно як рупор нинішнього мера, а депутати, не згодні з його політикою, зазнають на її шпальтах нещадної критики.
16 квітня 2015 року, об 11-00 у прес-центрі «Конгрес хол» (вул. Радянська, 7, 2 поверх). Інститут демократії ім. Пилипа Орлика запрошує редакторів, журналістів, лідерів громадських організацій до обговорення питань інформаційної безпеки країни та ролі медій у стриманні інформаційної агресії з боку Росії.
2 квітня 2015 року у Дипломатичній академії при Міністерстві закордонних справ України відбувся круглий стіл: «Інформаційна політика України як питання її національної безпеки», організований Київським офісом Інституту Кеннана, Центром дослідження Росії та Програмою академічних обмінів імені Фулбрайта в Україні.
18 лютого 2015 року, о 13:00 в Українському кризовому медіа-центрі (готель «Україна», 3 поверх, вул. Інститутська, 4, Київ) відбувся брифінг «Інформаційна ізоляція жителів окупованих територій: як змінити ситуацію?». Майже рік продовжується неоголошена війна та безпрецедентна інформаційна агресія Росії проти України. З початком АТО багато експертів наголошували на тому, що Україна програє інформаційну війну. Але… Досі не розроблено продуманої узгодженої Стратегії інформаційної політики держави.
18 лютого 2014 року, о 13:00 в Українському кризовому медіа-центрі (готель «Україна», 3 поверх, вул. Інститутська, 4, Київ) відбудеться брифінг «Інформаційна політика держави провальна на всіх фронтах: інформаційна ізоляція окупованих територій». Спікери: Світлана Єременко, медіаексперт, керівник проекту з моніторингу регіональних ЗМІ, виконавчий директор Інституту демократії імені Пилипа Орлика (Київ); Володимир Кіпень, експерт ІДПО, кандидат філософських наук, Донецький інститут соціальних досліджень і політичного аналізу; Ігор Зоц, головний редактор газети «Донеччина».
24 грудня Телекритика провела прес-конференцію, де повідомила результати свого моніторингу новин російських медій. «Відверта брехня, інсценізація ціною людських життів, нагнітання істерії, розпалювання міжетнічної, міжконфесійної ворожнечі, відкриті заклики до насильства - все розвивалося послідовно і було спрямовано на те, щоб люди перейшли бар'єр і почали вбивати одне одного», - сказав експерт Роман Шутов.
Моніторинг регіональних видань напередодні позачергових парламентських виборів у жовтні 2014-го показав чергове зростання джинси. Незважаючи на зміну влади, складну ситуацію в країні у зв’язку з неоголошеною війною Росії проти України та інформаційною агресією, регіональна преса здебільшого знехтувала своєю важливою роллю щодо неупередженого інформування громадян. Журналісти забули про свою відповідальність перед суспільством, отруюючи джинсою передвиборчий інформаційний простір.
- Просмотров: 718
- Автор: rfgtw
- Дата: 7-05-2013
Канали продовжують відтворення позитивного іміджу уряду та правлячої коаліції
Академія української преси (АУП) прозвітувала про квітневу хвилю контент аналізу новин восьми національних телеканалів. Дослідження показало незначне підвищення долі збалансованого контенту - до 23%, частка політичних новин збільшилась до 26%. Увага до правлячої коаліції у 1,7 разів перевищує увагу до опозиції; 47% прямої мови у новинах - доповіді та інтерв'ю представників влади. Іронічні інтонації характерні для новин, що висвітлюють дії як опозиції так і правлячої групи.
- Просмотров: 634
- Автор: rfgtw
- Дата: 22-02-2013
АУП: нерівний доступ до медіа під час виборів 2012
Академія української преси (АУП) презентувала аналітичний звіт «Доступ до медіа: вибори 2012» (серпень-жовтень 2012). В звіті автори проаналізували інформаційну політику національних телеканалів під час виборчих перегонів 2012 року, збалансованість телевізійних новин та інших телепрограм прайм-тайму й зробили висновки щодо доступу різних політичних сил до головних комунікаційних засобів, якими є головні телеканали країни - “Інтер”, “1+1”, “Новий канал”, СТБ, ICTV, “Україна”, 1-й Національний, 5 канал та ТВі.
- Просмотров: 955
- Автор: rfgtw
- Дата: 18-02-2013
Телекритика додала до моніторингу теленовин канал ТВі
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
Телекритика прозвітувала про моніторинг теленовин у січні 2013 року. Моніторинг виявляє матеріали суспільно-політичної тематики з ознаками замовності (або цензури) в теленовинах, порушення базових журанілстських стандарітв та випадки замовчування важливої для суспільства інформації. На відміну від попереднього року, до моніторингу було додано новинні випуски ТВі. Проаналізовано новини за тиждень із 21 по 26 січня 2013 року.
- Просмотров: 765
- Автор: rfgtw
- Дата: 18-02-2013
Лазером по джинсі, або навіщо потрібен моніторинг ЗМІ
Стандарти журналістики, Медіа моніторинг, Медіаграмотність, Новини
Чи потрібні моніторинги ЗМІ? Це одне із запитань, яке найчастіше виникає в ході гострих дискусій, що розгортаються під час круглих столів, на прес-конференціях та інших медіа- заходах, на яких регіональні експерти (всеукраїнська група Українського освітнього центру реформ складається з 19 осіб) оприлюднюють результати своєї діяльності. Чи впливають моніторинги на ситуацію в медіа?
- Просмотров: 616
- Автор: Mariya
- Дата: 16-01-2013
Новини основних каналів: місяць після виборів
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
Академія Української Преси презентує дані власного моніторингу новин прайм-тайму восьми провідних українських телеканалів за грудень 2012 року.
- Просмотров: 600
- Автор: rfgtw
- Дата: 12-11-2012
Якість регіональної журналістики: недостатня кваліфікація чи зухвале нехтування стандартами?"
Український освітній центр реформ (УОЦР) запрошує журналістів й медіа експертів взяти участь у круглому стілі на тему "Якість регіональної журналістики: недостатня кваліфікація чи зухвале нехтування стандартами?", який відбудеться 15 листопада о 10-00 у приміщенні Інтерньюз Нетворк (вул. Ризька, 15).
- Просмотров: 1081
- Автор: rfgtw
- Дата: 12-07-2012
Регіональні теленовини відзеркалюють помилки національних каналів
Стандарти журналістики, Медіа моніторинг
Телекритика оприлюднила звіт про дотримання професійних стандартів у новинах регіональних телеканалів Криму, Львова та Харкова. Людей продовжують годувати замовними матеріалами та плітками. ДТРК Крим перевищила всі очікування й розміщувала найбільше новин з ознаками замовності у порівнянні з іншими колегами по цеху.
- Просмотров: 1024
- Автор: Mariya
- Дата: 3-07-2012
Кожен п’ятий журналістський матеріал у регіональній пресі містить ознаки замовності
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
Український освітній центр реформ оприлюднив аналітичний моніторинговий звіт друкованих та Інтернет медіа на предмет дотримання ними професійних стандартів за травень 2012. Моніторинг охоплює Львівську, Донецьку, Харківську, Сумську, Вінницьку області та Автономну Республіку Крим. Кожний регіон представлений шістьма регіональними друкованими та двома он-лайн виданнями .
- Просмотров: 874
- Автор: rfgtw
- Дата: 8-05-2012
Лише третина суспільно-значущих публікацій в кримських газетах є збалансованими
Стандарти журналістики, Медіа моніторинг
Кримська моніторингова група оприлюднила березневий звіт з якості місцевого друкованого та он-лайн контенту та кількості матеріалів з ознаками замовності. Лише третина суспільно значущих матеріалів в друкованих ЗМІ виявились збалансованими. У порівнянні з вереснем 2011 року, найбільше погіршила свої показники збалансованості газета "Крымское время" - доля збілінсованих матераілів зменшилась з 57% до 7% у березні. В трохи більше половині випадків (55%) журнаілсти надають повну інформацію з тематики статті, решта матераілів подаються без відповідних бекграундів та експертного коментування, що обмежує читачів у сприйнятті важливості описаної проблеми та усвідомлення її можливих наслідків.
- Просмотров: 636
- Автор: rfgtw
- Дата: 10-04-2012
В національних виданнях зростає відсоток політичної джинси
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
Інститут масової інформації оприлюднив березневий звіт моніторингу національних друкованих медіа щодо дотримання ними професійних стандартів журналістики та розміщення прихованої реклами: частка політичної джинси зросла.