Схожі новини
Академія української преси презентувала аналітичний звіт «Український медіаландшафт-2012» за підтримки Фонду Конрада Аденауера та програми «У-Медіа», Інтерньюз.
Академія української преси (АУП) представила он-лайн модуль для педагогів з медіа освіти «Як створити шкільну газету». Автор навчального курсу - медіа-тренер Сергій Чернявський покроково розглядає роботу шкільної газети - від створення редакційної ради та наповнення контентом до просування газети через соціальні мережі. Випуск шкільної газети та набуття базових навичок з створення медійних матеріалів є одним з найефективніших кроків у розвитку медіаграмотної особистості. Цим методологічним матерілом АУП продовжує надавати методологічну підтримку викладачам курсу медіа освіти в середніх загальноосвітних учбових закладах.
Міжнародний благодійний фонд «Академія Української Преси» запрошує Вас до участі в медіаланчі, який відбудеться 11 червня 2013 р. за адресою: м. Київ, вул. Мала Житомирська, 20, кафе Вино-Барель з 10.00 до 11.30.
Цим заходом Академія Української Преси продовжує серію зустрічей з журналістами та представниками міжнародних організацій, на яких будуть презентовані результати моніторингу провідних медіа України.
Експерти Центру Політичних Студій та Аналітики (ЦПСА) провели громадський моніторинг «закритих» закупівель Вінницької облдержадміністрації на предмет ефективності використання бюджетних коштів. За результатами дослідження було встановлено, що Головне управління житлово-комунального господарства, енергетики та зв'язку Вінницької ОДА протягом двох років приховувало документацію конкурсних торгів, внаслідок чого 38,75%(15,09 млн. гривень) бюджетних коштів запланованих на ремонт доріг, потрапили на рахунок однієї фірми.
25 квітня конкурс професійної журналістики "Честь професії 2013" оголосив роботи-переможці у шести номінаціях. Церемонія нагородження перетворилась на тріумф якісної небайдужої журналістики, яка не лише вісвітлює проблеми, але й сприяє їх вирішенню. Жюрі, що складалось з 12 поважних журналістів та медіа експертів, обирало шість переможців з понад 930 робіт, що були подані на конкурс. Серед переможців - три телевізійні програми - Агенти впливу (НТН) - 2 номінації, ТСН-новини (1+1) та Тендер Ньюз (ТВі), а також публікації у журналі Український тиждень та інтернет газеті "Фраза".
Академія української преси (АУП) прозвітувала про квітневу хвилю контент аналізу новин восьми національних телеканалів. Дослідження показало незначне підвищення долі збалансованого контенту - до 23%, частка політичних новин збільшилась до 26%. Увага до правлячої коаліції у 1,7 разів перевищує увагу до опозиції; 47% прямої мови у новинах - доповіді та інтерв'ю представників влади. Іронічні інтонації характерні для новин, що висвітлюють дії як опозиції так і правлячої групи.
The Academy of Ukrainian Press (AUP) conducted next wave of the content analysis of new programming at eight leading TV channels of Ukraine. In April 2013, the channels had 23% of balanced reporting; share of reports on political issues increased to 26% of all news.
Центр Політичних Студій та Аналітики разом із ГО "Філософія серця"(Вінничина), провели розгорнуте дослідження державних закупівель послуг видалення відходів у м. Жмеринка. Громадські аудитори відслідкували, що протягом двох останніх років, вулиці провенційного містечка обслуговує одна фірма, пов язана з місцевими депутатами. При чому, ціна на послуги видалення сміття за два роки стрімко зросла на 45% від початкової. За документами послуги закуповувалися без порушення законів. Але громадські аудитори звернули свою увагу на певні розбіжності, які можуть призвести до утворення монополії у місті. Більш детально читайте у статті.
- У-Медіа » Медіа і демократія » Медіа моніторинг » Канали продовжують відтворення позитивного іміджу уряду та правлячої коаліції
- Переглядів: 139
- Автор: Irina
- Дата: 7-05-2013
Канали продовжують відтворення позитивного іміджу уряду та правлячої коаліції
Категорія: Медіа моніторинг, Новини
Новини основних каналів: лідерами уваги в новинах є силові відомства та місцеві органи влади
- частка політичних новин у квітні склала чверть (26%) усіх повідомлень;
- 23% - це частка політичних новин з двома точками зору, їх найбільше на TVi, Інтері та Новому каналі, найменше — на Першому національниму;
- увага до представників політичних сил й синхрон найзбалансованіші на Інтері;
- порівняно із березнем зменшилася увага до політичних партій і зросла до політичних інститутів;
- лідерами уваги квітня серед політичних інститутів є силові відомства та місцеві органи влади; у березні та лютому лідери уваги серед політичних об’єднань – Опозиція в цілому та Партія Регіонів;
- увага до представників правлячої коаліції у 1.7 рази більша за увагу до опозиції;
- у квітні частка синхрону представників влади у 1.9 рази більша за частку синхрону представників опозиції (у березні у 1.2 рази, у лютому у 2.1 рази, у січні в 1.4 рази більша на користь представників влади).
Політичні новини. В перший тиждень квітня 26% повідомлень новинних програм стосувалися політичних подій в Україні (в третій тиждень січня 20%, у перший тиждень лютого 25%, у березні 25%). Найбільше їх на TVi 36% (у лютому 51%, у січні 34%, у березні 39%), Інтері – 32% та Новому каналі – 31% (у березні 37%, у лютому 30%). На каналі 1+1 71% повідомлень неполітичного характеру (у січні 69%, у лютому 66%, у березні 59%). Міжнародних політичних новин, пов’язаних з Україною, найбільше на TVI – 8% (у березні 9%, лютому на ТРК Україна – 10%). Міжнародних новин, не пов’язаних з Україною, найбільше на УТ-1 – 32% (у березні 36%).
Внутрішня державна політика, діяльність органів влади (46%, у березні 38%, у лютому 43%, у січні 39%), соціальна сфера (30%, у березні 28%, у лютому 24%) та природне середовище – 21% (у березні злочинність – 20%, у лютому 21%, у січні 28%) – основні теми новин. Природні лиха – 14%, ДТП, аварії, катастрофи (13%), культура та спорт (12%) – найчастіше згадувані події.
23% повідомлень в цілому були з декількома точками зору (в січні 18%, у лютому 24%, у березні 27%). В новинах TVi їх 44%, на Інтері 39%, на Новому каналі 34% (у березні на СТБ 38%, на Інтері 36%). У квітні дві точки зору на політичні події подаються у 32% повідомлень (у березні 44%, у лютому 43%, у січні у 36%). Найбільше їх на каналі СТБ – 50% (у березні 54%, у лютому 55%) та Інтері (41%, у березні 52%). 95% повідомлень про політичні події на УТ-1 з однією точкою зору (у березні 88%, у лютому 83%, у січні 100%).
19 головних подій обговорювалася в новинах з різних позицій (у березні 19, у лютому 23, у січні17). Переважно неоднозначно оцінювалися справа Павліченків, газові проблеми, роздільне засідання ВР.
63% повідомлень (у березні 56%, у лютому 63%, у січні 67%) супроводжувалася конфліктним та негативним контекстами. Найбільші вони на 1+1 (77%) та TVi - 72% (у березні на СТБ – 73% та TVi – 70%), а найменший на УТ-1 – 36% (у березні 23%у лютому 36%, у січні 40%). Позитивний контекст в середньому складає 10% (у березні 12%, у лютому 11%, у січні 12%), найбільший на УТ-1 – 21% (у березні на Новому каналі – 28% ,у лютому також на Новому 23%, у січні на УТ-1 – 20%).
У квітні громадяни – 39% (у березні 38%, у лютому 41%) та офіційні особи – 32% (у березні 30%, у лютому 33%) найчастіше коментують події (у січні громадяни й офіційні особи – по 41%).
Політичні інститути та політичні лідери. Увага до політичних партій, політичних персон та політичних інститутів склала 20%, 42%, 72% (у березні 25%, 39%, 62% у лютому 18%, 40% та 68%, у січні 13%, 33% та 71% відповідно). Серед політичних інститутів найчастіше згадуються силові відомства – 24% та місцеві органи влади – 20% (у березні суд, судова система – 24% та силові відомства – 21% ). Сумнівні та негативні оцінки найчастіше адресовані Національному банку (33%) та судовій системі (28%, у березні Адміністрації Президента – 67% та силовим відомствам – 20% ).
Рейтинг уваги. Лідерами уваги новинних програм квітня є Опозиція в цілому (12%, у березні 12%, у лютому 11%), Партія Регіонів – 11% (у березні 9%, у лютому також 9%) та ВО Батьківщина – 9% (у березні 10%, у лютому 8%). Іронічні та негативні оцінки у квітні, березні та лютому однаково часто адресуються Опозиції в цілому та Партії регіонів.
Найбільшу увагу новинні програми приділили В.Януковичу – 13%, А.Яценюку – 9%, М.Азарову таО.Тягнибоку – по 7% (у березні С Власенко – 12%, у лютому В.Януковичу – 9%). 34 політика згадуються в 1% і більше повідомлень (у березні 20, у лютому 27, у січні 22). 83% згадувань про політиків даються в нейтральному контексті (у березні 74%, у лютому 84%, у січні 81%). У сумнівно-негативному контексті найчастіше повідомлялося про Р.Стаднійчука (43%), В.Немілостівого (38%), О.Попова (31%), Ю.Луценко (29%).
Пряма мова в новинах. Найбільший синхрон квітня у В.Януковича – 11%. 20% синхрону разом належить Президентові В.Януковичу та прем’єр-міністрові М.Азарову – 9% (у березні – 18%, у лютому 24%, у січні 19%), у А.Яценюка 8%, у О.Єфремова та О.Тягнибока по 7%, у В.Рибака 6%.
Синхрон політиків понад 20 секунд у квітні у 1.3 рази більше синхрону березня – 5153 сек проти 4058 сек (у лютому 4619 сек, у січні 3494 сек.).
40% усіх згадувань про політиків – це про представників ПР (у березні 33%), 17% – “Батьківщини” (у березні 39% у лютому 22%, у січні 38%), “Свободи” – 7% (у березні та лютому по 7%), УДАРу – 5% (у березні 5%, у лютому 9%). В цілому в перший тиждень квітня увага до представників правлячої коаліції у 1.7 рази більша за увагу до опозиції – 56% проти 33% (у березні 51% проти 44% на користь опозиції, у лютому у 1.3 рази більша на користь правлячої коаліції, у січні у 1.2 рази).
47% – це пряма мова в ефірі представників Партії Регіонів (у березні 34%, у лютому 46%, у січні 33%), а на УТ-1 три чверті (75%) синхрону. 16% - членів фракції та партії “Батьківщина” (у березні 36%, у лютому 16%, у січні 38%), а на ТРК Україна – 24%. Частка синхрону політиків зі “Свободи” в середньому 9%, а на Інтері 23%, УДАРу в середньому 3%, а найбільша на Новому каналі – 5%, представників КПУ в середньому 1%, а на Новому каналі – 5%. В цілому у квітні частка синхрону представників влади у 1.9 рази більша за частку синхрону опозиції – 62% проти 32% (у березні у 1.2 рази, у лютому у 2.1 рази більша, у січні у 1.4 рази).
Аналіз теленовин восьми провідних телеканалів України в квітні 2013 р. є частиною постійно діючого моніторингу медіа, який Міжнародний благодійний фонд «Академія Української преси» здійснює з 2002 року.
Презентоване дослідження здійснювалося (АУП за участі вчених Інституту соціології НАН України методом контент-аналізу новин прайм-тайму восьми провідних українських телеканалів – «Інтера», «1+1», Нового каналу, «України», СТБ, ICTV, Першого національного та TVi.
Проведення цього дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу. Результати дослідження є відповідальністю Академії Української Преси та необов’язково відображають точки зору Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Інтерньюз Нетворк.
Одним з фундаторів дослідження виступив Міжнародний фонд "Відродження".