Схожі новини
В 2016 році Інтерньюз провів друге дослідження стану впровадження медіаосвіти в Україні. Дослідження виявило успіхи та труднощі, намітило тенденції, й сприяло визначенню пріоритетів у розвитку медіа грамотного суспільства за допомогою середньої освіти.
10-11 червня у місті Маріуполі відбудеться другий Донбас Медіа Форум «Журналістика в кризових регіонах під час змін», який збере регіональних журналістів східних регіонів України для обговорення важливих тем та участі в майстер класах українських та міжнародних експертів. Метою Форуму є пошук можливих шляхів до збереження медійного простору Донеччини та формування безпечного медійного середовища для роботи журналістів у східних регіонах.
Академія української преси за підтримки Інтерньюз запрошує журналістів зі сходу України взяти участь у тренінгах з конфліктно-чутливої журналістики. Триденні тренінги присвячені відповідальному висвітленню конфліктів, в тому числі військового конфлікту на Донбасі та проблем внутрішньо переміщенних осіб. Дати проведення: Маріуполь - 14-16.04.16, Запоріжжя - 20-22.04.16, Сєвєродонецьк - 27-29.04.16.
Міжнародні громадська організація Інтерньюз (http://internews.org/) шукає підрядників на здійснення кількох соціологічних досліджень для дворічного проекту «Покращення комунікації спільнот, що постраждали від військового конфлікту,та їхніх зв’язків з внутрішньо переміщеними особами (ВПО)» в Україні.
Подання пропозицій - не пізніше 23:59 за київським часом 20 квітня 2016 року.
Міжнародні громадська організація Інтерньюз (http://internews.org/) оголошує конкурс на посаду консультанта з гендерних питань для співпраці з дворічним проектом «Вдосконалення комунікації між внутрішньо переміщеними особами та громадами, що опинилися під впливом конфлікту».
Подання пропозицій на позицію консультанта не пізніше 23:59 за київським часом 15 квітня 2016 року.
Internews is seeking candidates for the position of Monitoring & Evaluation (M&E)/Gender & Inclusiveness Specialist. Deadline for applications is February 22, 2016.
Український медійний проект (У-Медіа), що виконується міжнародною неурядовою організацією Інтерньюз за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує до подання пропозицій на отримання малих грантів. В рамках відкритого грантового конкурсу Інтерньюз розглядатиме проектні заявки, бюджет яких не перевищуватиме 10 000 доларів США на період до 6 місяців, і які пропонуватимуть проекти в межах пріоритетів У-Медіа. Термін подання заявок: 30 грудня 2015 року, 23:59 за київським часом.
Незалежна асоціація телерадіомовників та Українська асоціація видавців періодичної преси оголосили прийом заявок на сьомий конкурс професійної журналістики "Честь професії 2016". Роботи можна подавати з 18 листопада 2015 року по 31 січня 2016 року. До розгляду приймаються роботи, що були надруковані або надані в ефір з 1 січня по 31 грудня 2016 року. Про номінації та умови конкурсу читайте далі>>>
- Переглядів: 783
- Автор: rfgtw
- Дата: 10-03-2015
Тренінги з управління редакцією
До уваги редакторів та менеджерів комунальних ЗМІ України!
ГО „Інститут розвитку регіональної преси“ (ІРРП) запрошує редакторів та менеджерів комунальних ЗМІ України взяти участь у 6-денному циклі із двох тренінгів ЦИКЛ «УПРАВЛІННЯ РЕДАКЦІЄЮ РЕГІОНАЛЬНОГО ВИДАННЯ».
26-28 березня 2015 року, Київ - Тренінг 1: «Менеджмент медіа-підприємства, або як регіональному виданню вижити після роздержавлення?»
16-18 квітня 2015 року, Київ- Тренінг 2: «Газета та онлайн-медіа – управління редакцією та контентом»
Мета: підвищити життєздатність комунальних видань після їх роздержавлення.
Тренери: Олег Хоменок, Інна Гадзинська, Борис Родієвський.
Організатори заохочують участь двох співробітників з одних й тих самих ЗМІ у навчальних заходах проекту, розрахованих на відповідну цільову групу.
Під час тренінгів учасники: отримають знання та уявлення про принципи управління медіа-підприємством, організації роботи відділів маркетингу та реклами, налаштування на читацьку аудиторію, навички організації та планування роботи редакції, роботи з мультимедійним контентом, залучення необхідної читацької аудиторії.
Тренінг 1: «Як регіональному виданню вижити після роздержавлення?»
Структура медіа-підприємства, медіа як бізнес, монетизація онлайн-медіа. Що цікаво місцевому читачу? Маркетинг, організація продажів накладу та збільшення онлайн аудиторії. Організація продажів реклами у друковану та онлайн версію.
Цільова аудиторія: редактори, комерційні директори та менеджери відділів продажу тиражу та реклами комунальних видань.
Тренінг 2: «Газета та онлайн-медіа – управління редакцією та контентом»
Як створити медіа продукт цікавий локальній аудиторії? Типи контенту, тематична та жанрова специфіка матеріалів для газети та онлайн платформи.
Структура конвергентного ньюзруму, планування роботи редакції.
Створення та редагування контенту для різних платформ. Інструменти створення мультимедійного контенту.
Цільова аудиторія: редактори та менеджери контенту друкованих та онлайн-версій комунальних видань.
Участь у тренінгах є безкоштовною. Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі та компенсація витрат на проїзд.
Для участі у тренінгу необхідно заповнити та надіслати анкету-заявку (https://docs.google.com/…/14Ft3W_Pv1b93rjF2J3JwuAd…/viewform) до 18:00 10 березня 2015 року.
Із запитаннями звертайтеся на [email protected] або за номером 067-547-22-33.
Група учасників циклу формується на конкурсних засадах. Організатори повідомлять запрошених учасників про участь до 16 березня 2015 року.