Схожі новини

> 22-09-2016

В 2016 році Інтерньюз провів друге дослідження стану впровадження медіаосвіти в Україні. Дослідження виявило успіхи та труднощі, намітило тенденції, й сприяло визначенню пріоритетів у розвитку медіа грамотного суспільства за допомогою середньої освіти. 

> 16-08-2016

Інститут демократії ім. Пилипа Орлика за підтримки Інтерньюз-Європа в рамках проекту Інтерньюзу в Україні випустив збірку нарисів про переселенців «Знедолені? Нездоланні!»

> 16-05-2016

10-11 червня у місті Маріуполі відбудеться другий Донбас Медіа Форум «Журналістика в кризових регіонах під час змін», який збере регіональних журналістів східних регіонів України для обговорення важливих тем та участі в майстер класах українських та міжнародних експертів. Метою Форуму є пошук можливих шляхів до збереження медійного простору Донеччини та формування безпечного медійного середовища для роботи журналістів у східних регіонах. 

> 07-04-2016

Академія української преси за підтримки Інтерньюз запрошує журналістів зі сходу України взяти участь у тренінгах з конфліктно-чутливої журналістики. Триденні тренінги присвячені відповідальному висвітленню конфліктів, в тому числі військового конфлікту на Донбасі та проблем внутрішньо переміщенних осіб. Дати проведення: Маріуполь - 14-16.04.16, Запоріжжя - 20-22.04.16, Сєвєродонецьк - 27-29.04.16.

> 04-04-2016

Міжнародні громадська організація Інтерньюз (http://internews.org/) шукає підрядників на здійснення кількох соціологічних досліджень для дворічного проекту «Покращення комунікації спільнот, що постраждали від військового конфлікту,та їхніх зв’язків з внутрішньо переміщеними особами (ВПО)» в Україні.

Подання пропозицій - не пізніше 23:59 за київським часом 20 квітня 2016 року.

> 31-03-2016

Міжнародні громадська організація Інтерньюз (http://internews.org/) оголошує конкурс на посаду консультанта з гендерних питань для співпраці з дворічним проектом «Вдосконалення комунікації між внутрішньо переміщеними особами та громадами, що опинилися під впливом конфлікту».

Подання пропозицій на позицію консультанта не пізніше 23:59 за київським часом 15 квітня 2016 року.

> 08-02-2016

Internews is seeking candidates for the position of Program Coordinator. Deadline for applications is February 22, 2016. 

> 20-01-2016

Internews is seeking candidates for the position of Monitoring & Evaluation (M&E)/Gender & Inclusiveness Specialist. Deadline for applications is February 22, 2016. 

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 8005
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 4-12-2015
 (голосов: 1)
4-12-2015

Відкритий грантовий конкурс "У-Медіа". Прийом заявок по 30 грудня 2015 року

Категорія: Анонси, Новини

КОНКУРС МАЛИХ ГРАНТІВ  

СПРИЯННЯ СВОБОДІ СЛОВА ТА ПОСИЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНИХ ЗМІ В УКРАЇНІ

грудень 2015 р.

Український медійний проект (У-Медіа), що виконується міжнародною неурядовою організацією Інтерньюз за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID),  запрошує до подання пропозицій на отримання малих грантів. У конкурсі можуть брати участь офіційно зареєстровані в Україні національні й регіональні медіа компанії та неурядові медіа організації, що ставлять собі за мету поліпшення медіа сектору в Україні з урахуванням цілей та критеріїв, що викладені нижче.

Термін подання пропозицій: 30 грудня 2015 року, 23:59 за київським часом.

У-Медіа надаватиме перевагу інноваційним реалістичним проектам, що сприятимуть покращенню медіа середовища в Україні та підвищенню якості медійних матеріалів для громадськості. 

Проект У-Медіа підтримуватиме проекти, що відповідатимуть завданням, а саме:

  1. Підтримка та сприяння свободі слова та незалежності засобів масової інформації.
  2. Збільшення різноманіття джерел новин та покращення якості новин
  3. Покращення сприятливого середовища для засобів масової інформації та свободи слова.

В рамках відкритого грантового конкурсу Інтерньюз розглядатиме проектні заявки, бюджет яких не перевищуватиме 10 000 доларів США на період до 6 місяців, і які пропонуватимуть проекти в межах пріоритетів У-Медіа, а саме:

  1. Інформування громадськості про хід реформ. Регіональні комунікаційні кампанії/ініціативи щодо підвищення обізнаності громадян про місцеві бюджети,  державні закупівлі, децентралізацію, боротьбу з корупцією, реформи у сфері енергетики, податкової системи та конституційну реформу.  
  2. Медіа грамотність.Місцеві інноваційні проекти для підвищення рівня критичного мислення та свідомого сприйняття медіа матеріалів для населення старшого за 35 років; публічні лекції з медіа грамотності, що сприяють підвищенню попиту на  якісні новини та інформацію.
  3. Медіа проекти націлені на примирення та заохочення до національного діалогу. Посилення міжрегіональних зв’язків між ЗМІ, місцевими органами влади та громадами; побудова ефективних взаємовідносин між ЗМІ та організаціями громадянського суспільства; журналістика миру.
  4. Прозорість медіа власності. Регіональні проекти «Дізнайся все про місцеві ЗМІ» (інформування населення про медіа власників та їх роль у діяльності ЗМІ); публічні кампанії щодо виконання закону №1831 «Щодо забезпечення прозорості власності засобів масової інформації» місцевими теле-радіо компаніями.
  5. Роздержавлення. Регіональні ініціативи щодо підтримки комунальних ЗМІ на шляху до роздержавлення, а саме: юридична підтримка, тренінги та/або семінари з медіа менеджменту, монетизації контенту та стратегії продажів.
  6. Саморегулювання в медіа (перевага надатиметься регіональним медіа організаціям). Створення редакційних нормативних документів, прозорість журналістики та орієнтація на вимоги медіа ринку; редакційна незалежність та роль ЗМІ у підвищенні якості публічних дискусій; роль саморегулювання у відповідях на скарги та судові позови щодо роботи медіа; роль саморегуляції у підвищені соціальної відповідальності ЗМІ, протистоянні пропаганді й, зокрема, мові ворожнечі; етичні кодекси; позовні механізми для забезпечення якості медіа; саморегулювання на противагу зовнішнього регулювання роботи ЗМІ.
  7. Гендерні питання. Виробництво контенту, що сприятиме підвищенню рівня  обізнаності громадян щодо гендерних питань, реалізації рівних прав чоловіків та жінок до соціальних благ, ресурсів та послуг, а також рівних можливостей в усіх сферах життя.
  8. Журналістика толерантності. Виробництво контенту про ЛГБТІ спільноти, меншини, міжетнічні відносини та на інші теми, що сприяють обізнаності громадян про рівність прав людини, толерантності у суспільстві та просуванню загальнолюдських цінностей.

 

ІНСТРУКЦІЯ З НАПИСАННЯ ГРАНТОВИХ ЗАЯВОК ДО «У-МЕДІА»

Заявка подається українською або російською мовою та супроводжується стислим описом проекту англійською мовою (1 абзац). Друкований шрифт 12 pt.,Times New Roman. Структура заявки включає такі розділи:

I. Титульна сторінка – 1 сторінка

Ця сторінка має включати таку інформацію:

А. Назва проекту.

Б. Короткий опис проекту: один параграф, чітке й зрозуміле резюме проекту (українською та англійською мовами)

В. Організація: назва та контактна інформація.

Г. Координатор проекту: повне ім’я, контактна інформація.

Д. Тривалість проекту (в місяцях)

Е.  Сума, що запитується, в доларах США.

II. Опис проекту – не більше 5 сторінок

А.  Опис основних цілей та завдань проекту, що відповідають цілям проекту У-Медіа.

Б.  Діяльність, що спрямована на досягнення цілей

В.  Очікувані результати та вплив проекту

Г.  Індикатори, що вимірюють досягнення цілей та вплив проекту, методи збору індикаторів

Д. Календарний план (помісячно), який пояснює логіку проекту та його виконання

Е.  Партнери – державні й недержавні

III. Бюджет – перші 2 сторінки в файлі MS Excel та обґрунтування бюджету, що роз’яснює запропоновані витрати. Бюджет можна завантажити за посиланням http://bit.ly/1NqeYJf.

Бюджет подається в форматі Excel, у якому на одній сторінці вказується зведена бюджетна таблиця, та на другій сторінці - детальний опис кожного заходу.  Бюджет має визначити основні категорії витрат, які чітко демонструють ефективність проекту. Власний внесок організації має становити не менше 10% від запитуваної суми гранту.

Бюджет має супроводжуватися обґрунтуванням кожної категорії витрат (склад кожної категорії витрат, принцип ціноутворення, обсяг робіт для персоналу тощо) в колонці О “Budget Narrative” на сторінці із зведеною таблицею.

Бюджет подається англійською мовою!

 

IV. Досвід у реалізації проектів, не більше 1 сторінки

А. Досвід в управлінні проектами або бізнесом.

Б. Попередні гранти, які отримувала ваша організація.

Інтерньюз також запрошує до подання заявок новостворені організації. Якщо ваша організація не має достатнього досвіду у реалізації медіа проектів, будь ласка, зазначте інші відповідні проекти та вкажіть рівень компетенції основних працівників та консультантів майбутнього проекту.

 

Заявки потрібно надсилати на електронну адресу з копією на . У разі, якщо протягом двох днів ви не отримали підтвердження про прийом заявки на розгляд, просимо зателефонувати до офісу У-Медіа (044) 458-44-39 або надіслати заявку ще раз.

 

 

ОЦІНКА ЗАЯВОК

Заявки, що не відповідають наведеним пріоритетним видам діяльності та вимогам до оформлення заявок, до розгляду не допускаються.

Оціночна комісія проекту У-Медіа складатиметься з незалежних експертів, які оцінюватимуть заявки та рекомендуватимуть кращі до фінансування. Оцінювання заявок відбувається на відповідність критеріям, що наведені нижче.

Термін подання заявок: 30 грудня 2015 року , 23:59 за київським часом.

Інтерньюз може звернутись (телефоном або електронною поштою) до організації-заявника у разі виникнення додаткових запитань з приводу поданої заявки.

Звертаємо вашу увагу, що процес оцінки проектів може займати календарний місяць. Період від дати отримання відповіді від У-Медіа» про підтримку вашого проекту до дати отримання коштів може тривати до восьми тижнів, що пов’язано з процедурами адміністрування грантової програми.

Підтримані заявки будуть фінансуватись за умови наявності коштів в проекті та затвердження гранту Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Критерії відбору заявок до фінансування

Кожна заявка отримує певну кількість балів відповідно до наступного списку критеріїв:

  1. Проект є важливим та своєчасним, відповідає сучасним викликам, що постали перед Україною.
  2. Проект відповідає пріоритетам, що зазначені в умовах конкурсу.
  3. Заявка пропонує інноваційний підхід у досягненні як мінімум одного з завдань програми У-Медіа (можна прочитати за посиланням http://bit.ly/1lavEtN).
  4. Очікувані результати та вплив є реалістичними, вимірюваними, обґрунтованими.
  5. Проект зможе досягти запланованих результатів у визначений проміжок часу.
  6. Запропоновані види діяльності уможливлюють досягнення очікуваних результатів.
  7. Заявник демонструє наявність технічних навичок, досвід та спроможність, що є необхідними для здійснення запропонованих видів діяльності.
  8. Бюджет проекту є реалістичним, ефективним та обґрунтованим.
  9. Власний внесок організації становить не менше, ніж 10% від запитуваної суми.

Із запитаннями щодо умов грантового конкурсу можна звертатися до співробітників проекту «У-Медіа» в робочі дні з 10.00 до 17.00 за телефоном: (044) 458-44-39. Email адреси для отримання консультацій – або .

Мітки: Інтерньюз, Гранти, конкурс, НУО, медіа, media development, Internews, grant program