Схожі новини
Експерти ІМІ розпобили інфографіку, що наглядно пояснює, що в першу чергу варто зробити журналістам, громадським активістам та й будь-кому, хто хоче захищати свою пристрої від зловмисників.
Величезний обсяг інформації, що кожного дня оточує людину, вимагає від неї уміння аналізувати інформаційні потоки. Важливо усвідомлювати вплив, який здійснює інформація на людину, й відповідно фільтрувати джерела. Медіа грамотність стає особливо важливою в епоху олігархізації ЗМІ, коли комерційне й політичне підґрунтя переважає в роботі засобів масової інформації. Тому запитання «кому це вигідно» завжди буде доречним при поглинанні новин та інформаційних посилів. ВІДЕО
18 грудня, у четвер, з 11:00 до 13:00- відкрита онлайн лекція з ефективних журналістських розслідувань, доступність лонгріда та роботу з даними, у рамках Ukrainian Media E-School.
Проект "Владометр" зробив аналіз передвиборчих обіцянок політичних партій, які увійшли до нового парламенту. Відео "Що у програмі? Чого очікувати від нової Верховної Ради?" - візуалізований результат аналізу програм, відповідно до якого можна вимагати виконання обіцянок.
ВІДЕО
Фундація "Суспільність" виготовляє телевізійну програму "НЕ-СТАНДАРТ" з метою пояснити пересічним громадянам сутність та важлиість дотримання стандартів професійної журналістики. Програма виконує просвітницьку функцію, а також є цікавим якісним продуктом, який розвіює міфи про непогрешимість медій.
ВІДЕО
Фундація "Суспільність" виготовляє телевізійну програму "НЕ-СТАНДАРТ" з метою пояснити пересічним громадянам сутність та важлиість дотримання стандартів професійної журналістики. Програма виконує просвітницьку функцію, сприяє підвищенню медіа грамотності, а також є цікавим й якісним продуктом, що розвіює міфи про непогрешимість медій.
ВІДЕО
Медіа експерт та керівник проекту "Моніторинг регіональних медіа" за підтримки Інтерньюз Нетворк Світлана Єременко розповідає про проблему джинси в українських медіа й про дискредитацію професії журналіста в Україні. "Господарі цього світу" впевнені: за більші чи менші гроші можна купити кожного журналіста, редактора, або навіть ЗМІ цілком. Не розуміння суспільної відповідальност медіа й залежність журналістів від свїх "хазяїв" призводить до зниження довіри до медіа й їх впливу на суспільні й політичні процеси в країні. Інтерв'ю записане у грудні 2013 року сьогодні не менш актуальне, ніж майже рік тому. ВІДЕО
19 березня, 17.00 - вебінар „Онлайн-інструмент роботи із документами DocumentCloud“від Інституту розвитку регіональної преси (ІРРП). Для участі у вебінарі необхідно заповнити онлайн-анкету до 18 березня 2014 року (до 18.00 години).Усім зареєстрованим учасникам 19 березня буде надіслане гіперпосилання на вікно вебінару.
- У-Медіа » Медіа і технології » Нові медіа і цифрове мовлення » Управління конвергентними редакціями
- Переглядів: 814
- Автор: rfgtw
- Дата: 16-03-2011
Управління конвергентними редакціями
Категорія: Нові медіа і цифрове мовлення, Всі відео
Видавці, редактори, власники - тобто люди, що приймають рішення в ЗМІ, - мають зрозуміти тенденції розвитку ЗМІ, що притаманні не лише Україні, але й медіа у всьому світі. Керівники традиційних ЗМІ мають зрозуміти необхідність змін у редакціях й важливість переходу до конвергентних платформ вже сьогодні.