Схожі новини
В 2016 році Інтерньюз провів друге дослідження стану впровадження медіаосвіти в Україні. Дослідження виявило успіхи та труднощі, намітило тенденції, й сприяло визначенню пріоритетів у розвитку медіа грамотного суспільства за допомогою середньої освіти.
10-11 червня у місті Маріуполі відбудеться другий Донбас Медіа Форум «Журналістика в кризових регіонах під час змін», який збере регіональних журналістів східних регіонів України для обговорення важливих тем та участі в майстер класах українських та міжнародних експертів. Метою Форуму є пошук можливих шляхів до збереження медійного простору Донеччини та формування безпечного медійного середовища для роботи журналістів у східних регіонах.
Академія української преси за підтримки Інтерньюз запрошує журналістів зі сходу України взяти участь у тренінгах з конфліктно-чутливої журналістики. Триденні тренінги присвячені відповідальному висвітленню конфліктів, в тому числі військового конфлікту на Донбасі та проблем внутрішньо переміщенних осіб. Дати проведення: Маріуполь - 14-16.04.16, Запоріжжя - 20-22.04.16, Сєвєродонецьк - 27-29.04.16.
Незалежна асоціація телерадіомовників та Українська асоціація видавців періодичної преси оголосили прийом заявок на сьомий конкурс професійної журналістики "Честь професії 2016". Роботи можна подавати з 18 листопада 2015 року по 31 січня 2016 року. До розгляду приймаються роботи, що були надруковані або надані в ефір з 1 січня по 31 грудня 2016 року. Про номінації та умови конкурсу читайте далі>>>
Експерти з цифрової безпеки Інституту масової інформації рекомендують журналістам дотримуватися 6 правил при складанні паролей до своїх акаунтів у соціальних мережах, електронній пошті, входу в систему та ін., а також де можна надійно зберігати паролі. Поради від ІМІ — на інфографіці
16 липня, в четвер, о 12-00 в конференц – залі НАН України (вул. Володимирська, 55) відбудеться круглий стіл за темою: "Як реанімувати регіональну журналістику: медіареформи та саморегуляція". Експерти та регіональні журналісти обговорять ситуацію в регіональних медіа з огляду на моніторинг друкованих та інтернет-видань; торкнуться питань відповідальності за якість медіа контенту та визначатимуть механізми саморегуляції як спосіб боротьби із цензурою.
Величезний обсяг інформації, що кожного дня оточує людину, вимагає від неї уміння аналізувати інформаційні потоки. Важливо усвідомлювати вплив, який здійснює інформація на людину, й відповідно фільтрувати джерела. Медіа грамотність стає особливо важливою в епоху олігархізації ЗМІ, коли комерційне й політичне підґрунтя переважає в роботі засобів масової інформації. Тому запитання «кому це вигідно» завжди буде доречним при поглинанні новин та інформаційних посилів. ВІДЕО
26 травня, у вівторок о 13.00 на факультеті історії, політології та міжнародних відносин Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича (вул. Кафедральна, 2, ауд.18) відбудеться круглий стіл на тему «Інформаційний простір України: нагальні виклики в умовах війни та інформаційної агресії».
- У-Медіа » Медіа і демократія » Стандарти журналістики » Чому в Україні так багато джинси?
- Переглядів: 1124
- Автор: rfgtw
- Дата: 17-10-2014
Чому в Україні так багато джинси?
Категорія: Стандарти журналістики, Медіаграмотність, Всі відео
Джерело: http://video.telekritika.ua/show/lekt...
В українських ЗМІ вистачає професійних журналістів, які мають тисячі фоловерів у соцмережах, але матеріали яких не призводять до відставок держслужбоців. Таке враження, що журналістів слухають, але не чують. Проблема маловпливовості преси та дискредитації професії журналіста в суспільстві буде лише поглиблюватись напередодні чергових президентських виборів, говорить медіа-експерт.
"Коли наші нові українці вже заробили свій первинний капітал і почали відкривати різноманітні фірми, спа-салони, автозаправки, кондитерські фабрики, щодня траплялося таке, що в Донецьку було по 2-3 презентації в день, і на них запрошували журналістів. Журналісти приходили, їх пригощали дорогими винами, делікатесами, а потім ще й давали по 50-100 гривень у конверті. Тільки напиши. Не всі, звісно, брали, але треба згадати той час. Мізерні зарплати, височенні ціни, порожні полиці в магазинах, скорочення, закриття видань, і, звісно, багато журналістів брали гроші. А так звані бізнесмени стояли збоку, спостерігали за цим і просто насміхалися. Я так думаю, що саме тоді вони зрозуміли, що журналістів можна купити за більші чи менші гроші. Пізніше почали купувати журналістів уже більш впливових видань, редакторів і цілі видання, а зараз купують цілими холдингами.
Наразі ці люди, колишні нувориші, при владі. То чи доводиться дивуватися? Ці люди не поважають журналістів, не розуміють ролі ЗМІ в суспільстві та дуже часто відкривають видання або телеканали просто для задоволення власних амбіцій -- для того, щоби когось облити брудом, когось навпаки незаслужено підвищити або прорватися на вищу сходинку влади. Дуже часто, погравшись з виданням, власник просто продає його разом із журналістами. Тобто сьогодні журналісти опинилися в такій собі роли раба",- говорить керівник проекту з моніторингу регіональних ЗМІ УОЦР Світлана Єременко.
За її словами, в Україні існує проблема дискредитації професії журналіста, і вона несе із собою чимало загроз не лише для самих ЗМІ, а й для всього суспільства. Багато хто з громадян так ще і не усвідомив, що незалежні впливові медіа - один з найважливіших чинників становлення вільної демократичної країни. Більше про те, як діяти журналістам в умовах, коли громадськість їх слухає, але наче не чує, а чиновники та політики демонстративно не поважають та не бояться, - у цій відеолекції.