Схожі новини
Моніторинг регіональних видань у вересні 2015, проведений Інститутом демократії ім. Пилипа Орлика, продемонстрував зростання матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами. Найбільшими замовниками джинси стали «Солідарність», «Опозиційний блок», «Батьківщина», «Укроп», «Самопоміч», Радикальна партія Ляшка, «Наш край», «Відродження».
Світлана Єременко, медіа експерт та виконавчий директор Інститут демократії ім. Пилипа Орлика (ІДПО)
Стаття Юрія Хомайка, експерта Інститут Демократії Пилипа Орлика (ІДПО), з аналізом передвиборчої кампанії у харківських ЗМІ: до речі, що стосується власників, то уважний читач і без додаткової інформації давно міг збагнути, що «Харьковские известия» хоча офіційно є «газетою Харківської міської ради» і виходять на податки громадян, насправді виступають виключно як рупор нинішнього мера, а депутати, не згодні з його політикою, зазнають на її шпальтах нещадної критики.
16 квітня 2015 року, об 11-00 у прес-центрі «Конгрес хол» (вул. Радянська, 7, 2 поверх). Інститут демократії ім. Пилипа Орлика запрошує редакторів, журналістів, лідерів громадських організацій до обговорення питань інформаційної безпеки країни та ролі медій у стриманні інформаційної агресії з боку Росії.
2 квітня 2015 року у Дипломатичній академії при Міністерстві закордонних справ України відбувся круглий стіл: «Інформаційна політика України як питання її національної безпеки», організований Київським офісом Інституту Кеннана, Центром дослідження Росії та Програмою академічних обмінів імені Фулбрайта в Україні.
18 лютого 2015 року, о 13:00 в Українському кризовому медіа-центрі (готель «Україна», 3 поверх, вул. Інститутська, 4, Київ) відбувся брифінг «Інформаційна ізоляція жителів окупованих територій: як змінити ситуацію?». Майже рік продовжується неоголошена війна та безпрецедентна інформаційна агресія Росії проти України. З початком АТО багато експертів наголошували на тому, що Україна програє інформаційну війну. Але… Досі не розроблено продуманої узгодженої Стратегії інформаційної політики держави.
18 лютого 2014 року, о 13:00 в Українському кризовому медіа-центрі (готель «Україна», 3 поверх, вул. Інститутська, 4, Київ) відбудеться брифінг «Інформаційна політика держави провальна на всіх фронтах: інформаційна ізоляція окупованих територій». Спікери: Світлана Єременко, медіаексперт, керівник проекту з моніторингу регіональних ЗМІ, виконавчий директор Інституту демократії імені Пилипа Орлика (Київ); Володимир Кіпень, експерт ІДПО, кандидат філософських наук, Донецький інститут соціальних досліджень і політичного аналізу; Ігор Зоц, головний редактор газети «Донеччина».
24 грудня Телекритика провела прес-конференцію, де повідомила результати свого моніторингу новин російських медій. «Відверта брехня, інсценізація ціною людських життів, нагнітання істерії, розпалювання міжетнічної, міжконфесійної ворожнечі, відкриті заклики до насильства - все розвивалося послідовно і було спрямовано на те, щоб люди перейшли бар'єр і почали вбивати одне одного», - сказав експерт Роман Шутов.
Моніторинг регіональних видань напередодні позачергових парламентських виборів у жовтні 2014-го показав чергове зростання джинси. Незважаючи на зміну влади, складну ситуацію в країні у зв’язку з неоголошеною війною Росії проти України та інформаційною агресією, регіональна преса здебільшого знехтувала своєю важливою роллю щодо неупередженого інформування громадян. Журналісти забули про свою відповідальність перед суспільством, отруюючи джинсою передвиборчий інформаційний простір.
- Просмотров: 595
- Автор: rfgtw
- Дата: 15-10-2014
Завершується акредитація на презентацію моніторингу теленовин за вересень 2014 (АУП)
Академія української преси запрошує Вас на презентацію моніторингу теленовин за вересень 2014 року, яка відбудеться 16 жовтня о 10:30 у «Creative Space 12» 2-й поверх (Київ, Михайлівський провулок 10/2).
- Просмотров: 562
- Автор: rfgtw
- Дата: 9-10-2014
Лідером з розміщення джинси у друкованих виданнях є «Батьківщина», в інтернеті — «Заступ» — ІМІ
Медіа і демократія » Медіа моніторинг
Інститут масової інформації оприлюднив моніторинговий звіт щодо наявності передвиборчої джинси у національних медіа у вересні 2014. У друкованих виданнях третина (29%) від усієї політичної стосувалися партії «Батьківщина», де головним спікером традиційно є Юлія Тимошенко, а головними темами було включення до виборчого списку льотчиці Надії Савченко та підтримка партією вступу до НАТО.
- Просмотров: 1177
- Автор: rfgtw
- Дата: 28-08-2014
Регіональний медіа контент як відображення суспільних настроїв
Стандарти журналістики, Медіа моніторинг, Новини
Український освітінй центр реформ (УОЦР) представив аналітичний моніторинговий звіт щодо якості регіонального медіа контенту у липні 2014 року. Моніторинг охоплює шість регіонів - Донецьк, Львів, Вінницю, Суми, Харків та Автономну республіку Крим. Експерти зауважили про зменшення кількості матеріалів з ознаками замовності у друкованих ЗМІ, однак якість контенту не покращилась. Більше читайте у звіті.
- Просмотров: 1213
- Автор: rfgtw
- Дата: 16-06-2014
How Russian media cover events in Ukraine
Медіа моніторинг, Media Research
U-Media partner NGO Telekritika presented monitoring report on coverage of Ukrainian event in Russiian media. Numerous manipulations and lie were identified over period of March-May 2014. Please read the report in more details here...
- Просмотров: 1186
- Автор: rfgtw
- Дата: 30-01-2014
Розміщуючи джинсу, видавці потрапляють в замкнуте коло
Світлана Єременко: Редактори погоджуються публікувати замовні матеріали, проявляючи неповагу до своєї аудиторії. Та, у свою чергу, відповідає взаємністю: не передплачує місцеву пресу. І видання опиняються у ще більшій залежності. Тим не менш регіональні ЗМІ цілком можуть виживати й без джинси, стверджує медіа-експерт і пояснює, яким саме чином.
ВІДЕО
- Просмотров: 902
- Автор: rfgtw
- Дата: 9-01-2014
Лише очоливши моніторинговий проект, я зрозуміла, наскільки неякісними можуть бути регіональні ЗМІ
Медіа моніторинг, Новини, Всі відео
Відеотека представляє інтерв'ю з координатором регіональого медіа моніторингу Українського освітнього центру реформ (УОЦР) Світланою Єременко. пексперт пояснює методологію моніторингу, висвітлює основні тенденції у якості контенту регіональних медій й проблеми медіа експертів. Про причини та наслідки медіа моніторингів дивіться у відвертому відео інтерв'ю з медіа експертом Світланою Єременко.
ВІДЕО
- Просмотров: 715
- Автор: rfgtw
- Дата: 19-10-2013
Джинса б'є по репутації журналіста. Якщо журналіст цього не розуміє - його кар'єра швидко завершиться
В кожному регіоні, де проводимо моніторинг, спостерігаємо катастрофічну кількість "джинси". Перед виборами 2012 року рівень політичної "заказухи" сягав третини всіх публікацій видання.
Про причини й наслідки розквіту продажної журналістики й можливості їй запобігти діляться відомі журналісти.
ВІДЕО
- Просмотров: 1054
- Автор: rfgtw
- Дата: 19-10-2013
Ігор Куляс про стандарти журналістики (відео лекція)
"Новини як найконсервативніший жанр не дають права журналісту або ведучому висловлювати власні думки",- говорить Ігор Куляс.
Дивіться частину тренінгу для журналістів про стандарти журналістики.
ВІДЕО
- Просмотров: 575
- Автор: rfgtw
- Дата: 27-09-2013
Медіа ланч з обговорення якості теленовин
30 вересня об 11.00 - Академія української преси запрошує журналістів та медіа експертів на медіа-ланч для обговорення результатів вересневого моніторингу якості телевізійних новин на національних каналах. Зустріч відбудеться в Києві - вул. Мала Житомирська, 20, кафе "Віно-Барель".
- Просмотров: 813
- Автор: rfgtw
- Дата: 3-06-2013
Які новини нам пропонують національні канали?
Міжнародний благодійний фонд «Академія Української Преси» запрошує Вас до участі в медіаланчі, який відбудеться 11 червня 2013 р. за адресою: м. Київ, вул. Мала Житомирська, 20, кафе Вино-Барель з 10.00 до 11.30.
Цим заходом Академія Української Преси продовжує серію зустрічей з журналістами та представниками міжнародних організацій, на яких будуть презентовані результати моніторингу провідних медіа України.