Схожі новини

> 16-08-2016

Інститут демократії ім. Пилипа Орлика за підтримки Інтерньюз-Європа в рамках проекту Інтерньюзу в Україні випустив збірку нарисів про переселенців «Знедолені? Нездоланні!»

> 08-02-2016

Internews is seeking candidates for the position of Program Coordinator. Deadline for applications is February 22, 2016. 

> 04-12-2015

Український медійний проект (У-Медіа), що виконується міжнародною неурядовою організацією Інтерньюз за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID),  запрошує до подання пропозицій на отримання малих грантів. В рамках відкритого грантового конкурсу Інтерньюз розглядатиме проектні заявки, бюджет яких не перевищуватиме 10 000 доларів США на період до 6 місяців, і які пропонуватимуть проекти в межах пріоритетів У-Медіа. Термін подання заявок: 30 грудня 2015 року, 23:59 за київським часом.

> 01-12-2015

ПРЕС-РЕЛІЗ

24 листопада в Краматорську відбувся круглий стіл на тему: «Інформаційні потреби переселенців: як покращити комунікацію між владою, переселенцями, НДО, волонтерами та ЗМІ і забезпечити доступ до важливої інформації». В засіданні взяли участь переселенці, волонтери, журналісти, представники влади. 

> 11-11-2015

Моніторинг регіональних видань у вересні 2015, проведений Інститутом демократії ім. Пилипа Орлика, продемонстрував зростання матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами. Найбільшими замовниками джинси стали «Солідарність», «Опозиційний блок», «Батьківщина», «Укроп», «Самопоміч», Радикальна партія Ляшка, «Наш край», «Відродження». 

Світлана Єременко, медіа експерт та виконавчий директор Інститут демократії ім. Пилипа Орлика (ІДПО)

> 11-11-2015

Стаття Юрія Хомайка, експерта Інститут Демократії Пилипа Орлика (ІДПО), з аналізом передвиборчої кампанії у харківських ЗМІ: до речі, що стосується власників, то уважний читач і без додаткової інформації давно міг збагнути, що «Харьковские известия» хоча офіційно є «газетою Харківської міської ради» і виходять на податки громадян, насправді виступають виключно як рупор нинішнього мера, а депутати, не згодні з його політикою, зазнають на її шпальтах нещадної критики.

> 01-10-2015

Щорічне опитування Інтерньюз щодо споживання ЗМІ засвідчило суттєве зниження прихильності українців до російських ЗМІ. Дослідження показало, що перегляд російського телебачення знизився на 8% з 27% у 2014 році, й перегляд російських Інтернет ЗМІ знизився на 17% з 44% у 2014 до 27% у 2015 році.

> 10-07-2015

Експерти з цифрової безпеки Інституту масової інформації рекомендують журналістам дотримуватися 6 правил при складанні паролей до своїх акаунтів у соціальних мережах, електронній пошті, входу в систему та ін., а також де можна надійно зберігати паролі. Поради від ІМІ — на інфографіці

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 901
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 9-01-2014
 (голосов: 0)
9-01-2014

Лише очоливши моніторинговий проект, я зрозуміла, наскільки неякісними можуть бути регіональні ЗМІ

Категорія: Медіа моніторинг, Новини, Всі відео

Медіа​-​експерт: в регіональних ЗМІ кожен п’ятий матеріал є замовним, а напередодні виборів - кожен третій, стверджує керівник ​ проекту з моніторингу регіональних ЗМІ УОЦР​ Світлана Єременко. За її словами, одна з причин ​такої поширеності джинси ​– не​достатня ​кваліфікованість регіональних журналістів та брак освіти.​ Більше про результати минулорічного моніторингу і те, який вплив він має на роботу ЗМІ у регіонах,- у цьому відео.​

Будучи досвідченим журналістом та редактором, Світлана зізнається: лише ​очоливши проект з моніторингу​ регіональних ЗМІ Українського освітнього центру реформ (УОЦР)​, вона з’ясувала​ весь масштаб проблеми із джинсою у вітчизняній пресі. "І та​к​ само та картина, яку показує моніторинг, стала одкровенням ​й ​для регіональних редакторів і журналістів. З’ясувалося, що багато з них уявлення не мають про стандарти. Ось такий приклад​.​ ​У​ Донецьку, де на перше засідання прийшли​ 14 ​осіб​, і на нас дивилися з невеликим інтересом і сприймали «в штики» нашу інформацію, на останньому засіданні було вже 30 ​осіб і відбулася доволі цікава дискусія. Але ми «говорили-балакали, сіли та й заплакали». Я розповідала-розповідала, експерти розповідали, а врешті один із журналістів уже в кінці засідання встав і запитує: «Добре. Щоби наша інформація про сьогоднішнє засідання була збалансованою, що я повинен зробити?» Мені довелося на пальцях пояснити, що ви мусите, крім того, що ви почули від мене, поговорити ще з кимось із редакторів, журналістів, і бажано вислухати ще когось із експертів, щоби він або підтвердив, або заперечив те, що сказала я​",- розповідає Світлана Єременко​.

Більше про результати минулорічного моніторингу і те, який вплив він має на роботу ЗМІ у регіонах,- у цьому відео.​