Схожі новини
Величезний обсяг інформації, що кожного дня оточує людину, вимагає від неї уміння аналізувати інформаційні потоки. Важливо усвідомлювати вплив, який здійснює інформація на людину, й відповідно фільтрувати джерела. Медіа грамотність стає особливо важливою в епоху олігархізації ЗМІ, коли комерційне й політичне підґрунтя переважає в роботі засобів масової інформації. Тому запитання «кому це вигідно» завжди буде доречним при поглинанні новин та інформаційних посилів. ВІДЕО
АНОНС: 15 травня у Дніпропетровську обговорять перспективи висвітлення діяльності місцевих органів влади після роздержавлення друкованих ЗМІ. Українська Асоціація Видавців (УАВПП) проведе зустріч редакторів комунальної та приватної преси й обговорить побажання місцевих ЗМІ щодо ефективності процесву роздержавлення.
16 квітня, Чернігів - Українська Асоціація Видавців (УАВПП) проведе обговорення можливих наслідків та перспектив роздержавлення комунальної преси. За круглим столом зберуться представники комунальних та приватних друкованих ЗМІ Чернігівської області, фахівці у питаннях зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради та експерти, щоб висловити свої очікування та бачення щодо підвищення ефективності процесу роздержавлення газет.
Проект "Владометр" зробив аналіз передвиборчих обіцянок політичних партій, які увійшли до нового парламенту. Відео "Що у програмі? Чого очікувати від нової Верховної Ради?" - візуалізований результат аналізу програм, відповідно до якого можна вимагати виконання обіцянок.
ВІДЕО
Фундація "Суспільність" виготовляє телевізійну програму "НЕ-СТАНДАРТ" з метою пояснити пересічним громадянам сутність та важлиість дотримання стандартів професійної журналістики. Програма виконує просвітницьку функцію, а також є цікавим якісним продуктом, який розвіює міфи про непогрешимість медій.
ВІДЕО
Фундація "Суспільність" виготовляє телевізійну програму "НЕ-СТАНДАРТ" з метою пояснити пересічним громадянам сутність та важлиість дотримання стандартів професійної журналістики. Програма виконує просвітницьку функцію, сприяє підвищенню медіа грамотності, а також є цікавим й якісним продуктом, що розвіює міфи про непогрешимість медій.
ВІДЕО
Медіа експерт та керівник проекту "Моніторинг регіональних медіа" за підтримки Інтерньюз Нетворк Світлана Єременко розповідає про проблему джинси в українських медіа й про дискредитацію професії журналіста в Україні. "Господарі цього світу" впевнені: за більші чи менші гроші можна купити кожного журналіста, редактора, або навіть ЗМІ цілком. Не розуміння суспільної відповідальност медіа й залежність журналістів від свїх "хазяїв" призводить до зниження довіри до медіа й їх впливу на суспільні й політичні процеси в країні. Інтерв'ю записане у грудні 2013 року сьогодні не менш актуальне, ніж майже рік тому. ВІДЕО
Світлана Єременко: Редактори погоджуються публікувати замовні матеріали, проявляючи неповагу до своєї аудиторії. Та, у свою чергу, відповідає взаємністю: не передплачує місцеву пресу. І видання опиняються у ще більшій залежності. Тим не менш регіональні ЗМІ цілком можуть виживати й без джинси, стверджує медіа-експерт і пояснює, яким саме чином.
ВІДЕО
- У-Медіа » Медіа і закон » Роздержавлення » Українські ЗМІ потребують роздержавлення
- Переглядів: 1333
- Автор: rfgtw
- Дата: 16-03-2011
Українські ЗМІ потребують роздержавлення
Категорія: Роздержавлення, Всі відео
Держава вже давно довела свою неефективність як власника ЗМІ. І на національному і на регіональному рівнях фактично кожен, хто приходить до влади, вважає, що він/вона отримує медіа ресурс, яким можна управляти на власний розсуд. При цьому, така взаємодія із ЗМІ не базується на бізнес-принципах.