Схожі новини

> 12-05-2015

АНОНС: 15 травня у Дніпропетровську обговорять перспективи висвітлення діяльності місцевих органів влади після роздержавлення друкованих ЗМІ. Українська Асоціація Видавців (УАВПП) проведе зустріч редакторів комунальної та приватної преси й обговорить побажання місцевих ЗМІ щодо ефективності процесву роздержавлення.

> 27-03-2015

16 квітня, Чернігів - Українська Асоціація Видавців (УАВПП) проведе обговорення можливих наслідків та перспектив роздержавлення комунальної преси. За круглим столом зберуться  представники комунальних та приватних друкованих ЗМІ Чернігівської області, фахівці у питаннях зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради та експерти, щоб висловити свої очікування та бачення щодо підвищення ефективності процесу роздержавлення газет.

> 01-09-2011

Чому прозорість медіавласності є важливою? Досвід інших країн.

> 16-03-2011

 

"Держава вже давно довела свою неефективність як власника ЗМІ", - Катерина М'ясниікова, виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників.

> 16-03-2011

Головний редактор газети «Обрій Ізюмщини» розповідає про результати стажування в приватних українських газетах та вплив програми на фінансову стабільність власного видання.

> 17-03-2010

Катерина Мяснікова, виконавчий директор НАМ, о роздержавленні

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 1500
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 17-03-2010
 (голосов: 0)
17-03-2010

Роздержавлення ЗМІ

Категорія: Медіа і закон » Роздержавлення

В демократичних країнах публічний мовник, який фінансується з бюджету, має дуже обмежені можливості у розміщенні комерційної реклами. Тому що неможна брати кошти з трьох кишень. Якщо суспільство платить мовнику, щоб він задовольняв його потреби, він має служити цьому пану.

В нас же, фактично, державні мовники отримують фінансування з боку держави й не мають жодних обмежень на розміщення реклами. Тому ми часто бачимо в рекламній сфері демпінг з боку саме державних й муніципальних ЗМІ. Це створює нерівні умови на ринку мовників.

Однак, наприклад, доля загальнодержавного каналу не є більшою за 1,5%, при тому, що він має й державне фінансування й не має жодних обмежень на розміщення комерційної реклами.  Тобто центральний державний телеканал не є основним, який дивиться українська аудиторія. Постає питання, чому при таких можливостях немає глядацької популярності й фінансової ефективності?

Тому роздержавлення шляхом створення на національному рівні суспільних медіа, а на регіональному рівні -  переведення їх у приватний сектор або створення громадських ЗМІ, є питанням, яке не лише назріло, а перезріло.

Катерина Мяснікова, НАМ