Схожі новини
АНОНС: 15 травня у Дніпропетровську обговорять перспективи висвітлення діяльності місцевих органів влади після роздержавлення друкованих ЗМІ. Українська Асоціація Видавців (УАВПП) проведе зустріч редакторів комунальної та приватної преси й обговорить побажання місцевих ЗМІ щодо ефективності процесву роздержавлення.
16 квітня, Чернігів - Українська Асоціація Видавців (УАВПП) проведе обговорення можливих наслідків та перспектив роздержавлення комунальної преси. За круглим столом зберуться представники комунальних та приватних друкованих ЗМІ Чернігівської області, фахівці у питаннях зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради та експерти, щоб висловити свої очікування та бачення щодо підвищення ефективності процесу роздержавлення газет.
"Держава вже давно довела свою неефективність як власника ЗМІ", - Катерина М'ясниікова, виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників.
Головний редактор газети «Обрій Ізюмщини» розповідає про результати стажування в приватних українських газетах та вплив програми на фінансову стабільність власного видання.
- У-Медіа » Медіа і закон » Роздержавлення » Роздержавлення ЗМІ
- Переглядів: 1500
- Автор: rfgtw
- Дата: 17-03-2010
Роздержавлення ЗМІ
Категорія: Медіа і закон » Роздержавлення
В демократичних країнах публічний мовник, який фінансується з бюджету, має дуже обмежені можливості у розміщенні комерційної реклами. Тому що неможна брати кошти з трьох кишень. Якщо суспільство платить мовнику, щоб він задовольняв його потреби, він має служити цьому пану.
В нас же, фактично, державні мовники отримують фінансування з боку держави й не мають жодних обмежень на розміщення реклами. Тому ми часто бачимо в рекламній сфері демпінг з боку саме державних й муніципальних ЗМІ. Це створює нерівні умови на ринку мовників.
Однак, наприклад, доля загальнодержавного каналу не є більшою за 1,5%, при тому, що він має й державне фінансування й не має жодних обмежень на розміщення комерційної реклами. Тобто центральний державний телеканал не є основним, який дивиться українська аудиторія. Постає питання, чому при таких можливостях немає глядацької популярності й фінансової ефективності?
Тому роздержавлення шляхом створення на національному рівні суспільних медіа, а на регіональному рівні - переведення їх у приватний сектор або створення громадських ЗМІ, є питанням, яке не лише назріло, а перезріло.
Катерина Мяснікова, НАМ