Схожі новини
15-19 серпня 2013 року відбулась Літня школа для викладачів педагогічних коледжів. Школу організували Академія Української преси в партнерстві з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОН України за підтримки програми У-Медіа.
Посібник з роботи НУО було створено за підтримки Державного департаменту США.Прочитавши документ, ви дізнаєтеся, як розробити основні компоненти НУО - цінності, концепцію, місію і програми, а також отримаєте поради про те, як все це реалізувати на практиці. Також ви дізнаєтесь про те, з ким необхідно підтримувати зв'язок для успішного ведення діяльності. У цій книзі ви знайдете рекомендації з управління НУО, а також поради про те, як запобігати і усувати проблеми, з якими може зіткнутися ваша організація.
Академія української преси презентувала аналітичний звіт «Український медіаландшафт-2012» за підтримки Фонду Конрада Аденауера та програми «У-Медіа», Інтерньюз.
Академія української преси (АУП) представила он-лайн модуль для педагогів з медіа освіти «Як створити шкільну газету». Автор навчального курсу - медіа-тренер Сергій Чернявський покроково розглядає роботу шкільної газети - від створення редакційної ради та наповнення контентом до просування газети через соціальні мережі. Випуск шкільної газети та набуття базових навичок з створення медійних матеріалів є одним з найефективніших кроків у розвитку медіаграмотної особистості. Цим методологічним матерілом АУП продовжує надавати методологічну підтримку викладачам курсу медіа освіти в середніх загальноосвітних учбових закладах.
23 травня 2013 року з 14.00 до 16.30 в прес-центрі УКРІНФОРМ (м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16) Тернопільська обласна асоціація жінок проведе круглий стіл «Морально-етичні норми та гендерне питання у сучасному медіа-просторі». Учасники заходу обговорюватимуть роль медіа у формуванні гендерних стереотипів суспільства. Організатори вперше опублікують результати контент аналізу тернопільських ЗМІ щодо дотримання ними принципів етичності, моральності та гендерної рівності.
Експерти Центру Політичних Студій та Аналітики (ЦПСА) провели громадський моніторинг «закритих» закупівель Вінницької облдержадміністрації на предмет ефективності використання бюджетних коштів. За результатами дослідження було встановлено, що Головне управління житлово-комунального господарства, енергетики та зв'язку Вінницької ОДА протягом двох років приховувало документацію конкурсних торгів, внаслідок чого 38,75%(15,09 млн. гривень) бюджетних коштів запланованих на ремонт доріг, потрапили на рахунок однієї фірми.
25 квітня конкурс професійної журналістики "Честь професії 2013" оголосив роботи-переможці у шести номінаціях. Церемонія нагородження перетворилась на тріумф якісної небайдужої журналістики, яка не лише вісвітлює проблеми, але й сприяє їх вирішенню. Жюрі, що складалось з 12 поважних журналістів та медіа експертів, обирало шість переможців з понад 930 робіт, що були подані на конкурс. Серед переможців - три телевізійні програми - Агенти впливу (НТН) - 2 номінації, ТСН-новини (1+1) та Тендер Ньюз (ТВі), а також публікації у журналі Український тиждень та інтернет газеті "Фраза".
Академія української преси (АУП) прозвітувала про квітневу хвилю контент аналізу новин восьми національних телеканалів. Дослідження показало незначне підвищення долі збалансованого контенту - до 23%, частка політичних новин збільшилась до 26%. Увага до правлячої коаліції у 1,7 разів перевищує увагу до опозиції; 47% прямої мови у новинах - доповіді та інтерв'ю представників влади. Іронічні інтонації характерні для новин, що висвітлюють дії як опозиції так і правлячої групи.
- У-Медіа » Медіа і демократія » Медіа ринок » Аналітичний звіт «Український медіаландшафт-2012»
- Переглядів: 283
- Автор: Mariya
- Дата: 3-07-2013
Аналітичний звіт «Український медіаландшафт-2012»
Категорія: Медіа ринок, Новини
Звіт фіксує тенденції розвитку медіа у 2012 році та містить огляд структур та ринку медіа, правового поля, журналістської освіти та діяльності медійних громадських організацій України. Особлива увага приділена процесам переходу до цифрового мовлення та доступі до публічної інформації.
У підготовці звіту взяли участь українські медіаексперти, зокрема Валерій Іванов, Оксана Волошенюк, Андрій Кулаков, Тетяна Котюжинська, Ігор Розкладай, Костянтин Ромашко, Ольга Большакова, Олег Хоменок, Олесь Гоян, Віталій Мороз, Володимир Різун.
«Ми хочемо зрозуміти, на якому рівні зараз плюралізм в медіа України. Це дуже важливий документ, який послужить і громадськості, і журналістам», – сказала під час презентації керівник Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні Габріеле Бауманн.
В Україні плюралізм поки що на досить низькому рівні, зауважив президент Академії Української преси Валерій Іванов. Він окреслив коло проблем, з яким зіштовхуються вітчизняні медіа.
«На перший план знову виходять фізичні загрози для журналістів», – зауважив він. Наступною проблемою професор Іванов назвав переділ українського медіаринку, зокрема зміна власників телеканалів «Інтер» та ТВі, а також Українського медіа холдингу. «Хоча новий власник УМХ пообіцяв не втручатися в редакційну політику видань, проте повірити в це в українських умовах дуже складно», – додав він.
Президент УАП також звернув у вагу на порушення з боку самих медіа, у першу чергу це стосується джинси. На його думку, джинса залишається серйозною внутрішньою проблемою. «Причому для багатьох журналістів порушення стандартів – це норма. Вони дивляться на захисників стандартів як на дивних людей, які живуть на гранти», – заявив Валерій Іванов, згадавши у цьому контексті також обман з накладами та скандали з телерейтингами.
«Поле зовнішнього плюралізму звужується. Внутрішнього плюралізму ми не мали і ніщо не говорить про те, що він з’явиться у найближчому майбутньому. Єдиний позитив – це хороші закони у сфері медіа, але вони не працюють», – підсумував Валерій Іванов.
Аналітичний звіт «Український медіаландшафт-2012» є частиною проекту «Медіаландшафт країн Східного партнерства». З повним текстом звіту можна ознайомитися тут.
Текст з Mediasapiens