Схожі новини
Інститут демократії ім. Пилипа Орлика за підтримки Інтерньюз-Європа в рамках проекту Інтерньюзу в Україні випустив збірку нарисів про переселенців «Знедолені? Нездоланні!»
Міжнародні громадська організація Інтерньюз (http://internews.org/) шукає підрядників на здійснення кількох соціологічних досліджень для дворічного проекту «Покращення комунікації спільнот, що постраждали від військового конфлікту,та їхніх зв’язків з внутрішньо переміщеними особами (ВПО)» в Україні.
Подання пропозицій - не пізніше 23:59 за київським часом 20 квітня 2016 року.
Internews is seeking candidates for the position of Program Coordinator. Deadline for applications is February 22, 2016.
Український медійний проект (У-Медіа), що виконується міжнародною неурядовою організацією Інтерньюз за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує до подання пропозицій на отримання малих грантів. В рамках відкритого грантового конкурсу Інтерньюз розглядатиме проектні заявки, бюджет яких не перевищуватиме 10 000 доларів США на період до 6 місяців, і які пропонуватимуть проекти в межах пріоритетів У-Медіа. Термін подання заявок: 30 грудня 2015 року, 23:59 за київським часом.
ПРЕС-РЕЛІЗ
24 листопада в Краматорську відбувся круглий стіл на тему: «Інформаційні потреби переселенців: як покращити комунікацію між владою, переселенцями, НДО, волонтерами та ЗМІ і забезпечити доступ до важливої інформації». В засіданні взяли участь переселенці, волонтери, журналісти, представники влади.
Щорічне опитування Інтерньюз щодо споживання ЗМІ засвідчило суттєве зниження прихильності українців до російських ЗМІ. Дослідження показало, що перегляд російського телебачення знизився на 8% з 27% у 2014 році, й перегляд російських Інтернет ЗМІ знизився на 17% з 44% у 2014 до 27% у 2015 році.
Інтерньюз Нетворк шукає виконавців медіа-досліджень для здійснення оцінки ефективності проекту Інтерньюз із задоволення інформаційних потреб вимушено переміщених осіб (ВПО) зі східних регіонів України. Запрошуємо дослідницькі та моніторингові компанії, приватних консультантів та/або неурядові організації подавати заявки на виконання одного або кількох видів робіт, що описані нижче.
Експерти з цифрової безпеки Інституту масової інформації рекомендують журналістам дотримуватися 6 правил при складанні паролей до своїх акаунтів у соціальних мережах, електронній пошті, входу в систему та ін., а також де можна надійно зберігати паролі. Поради від ІМІ — на інфографіці
- У-Медіа » Медіа і демократія » Медіа дослідження » Опитування Інтерньюз: значна більшість мешканців донецького регіону дивиться українське телебачення, але тільки 24% довіряють достовірності новин на українських каналах
- Переглядів: 1628
- Автор: rfgtw
- Дата: 6-10-2014
Опитування Інтерньюз: значна більшість мешканців донецького регіону дивиться українське телебачення, але тільки 24% довіряють достовірності новин на українських каналах
Категорія: Медіа дослідження, Новини
Опитування Інтерньюз показало: значна більшість мешканців донецького регіону дивиться українське телебачення, але тільки 24% довіряють достовірності новин на українських каналах
ПРЕС-РЕЛІЗ
6 жовтня 2014 року
Нове дослідження показало, що явна більшість українців в Донецькій області дивляться як українські, так й російські телевізійні новини, хоча й рівень довіри населення до українського телебачення низька. І регіонах країни люди вважають за краще отримувати новини з українських телеканалів. Опитування у 10 регіонах України в період з квітня по червень 2014 провела дослідницька агенція InMind за замовленням Українського недійного проекту «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк за підтримки АМР США Україна.
Телебачення залишається найпопулярнішим джерелом новин для українців - 89% людей в Україні дивляться телебачення для отримання новин. Інтернет продовжує бити прессу та радіо щодо популярності серед споживачів новин: 46% опитаних пошуках новини в Інтернеті, в той час як 29% отримували новин з друкованих ЗМІ й 29% слухали новини по радіо.
У спробі оцінити вплив "інформаційної війни", що розгортається в даний час на неспокійному сході, Інтерньюз включив запитання щодо споживання російських телевізійних новин. В Донецькій області 62% респондентів заявили, що вони спостерігали російські телеканали, і 57% довіряють російським телеканалам. Також в Донецьку, 77% респонденті відповіли, що вони дивились українські новини, але лише 24% довіряють українському телебаченню. У Харкові та Одесі тільки меншість повідомили, що дивляться російські телевізійні новини, але рівень довіри як для російських, так і до українських теленовин виявився низьким.
У наступній таблиці видно, до якої міри респонденти у 10 областях, у тому числі ті, хто не дивились новини по телевізору, довіряють новинам на телебаченні:
Попит на друковані новини продовжив падати серед українців: 29% респондентів читають газети, що на 11% менше, ніж показало опитування 2012 року; в той час як радіо тримає міцно свою аудиторію на рівні 29%.
Використання Інтернету збільшилося з 60% у 2012 році до 67% в 2014; 62% користувачів Інтернет вказали, що читають новини в Інтернеті. Найпопулярніші інформаційні сайти – це агрегатори новин Ukr.net (31%) та Яндекс (11%), за ними розташувалась соціальна мережа ВКонтакте з долею в 11%. Korrespondent.net очолює список новинних сайтів (8%), в той час як онлайн-сервіс Hromadske.TV, всього після семи місяців онлайн, відвідували 5% респондентів.
InMind опитав 3007 громадян в 10 регіонах України з квітня по червень 2014. Вибірка складалася з респондентів у містах з населенням 50 тисяч і більше.
Інші результати:
- 32% респондентів споживають лише один з чотирьох типів медіа для отримання новин (телебачення, інтернет, преса, радіо), в той час як 60% споживають кілька типів медій; й 6% використовували всі чотири види засобів масової інформації.
- 66% українців дивляться новини по національному телебаченню щодня, і 15% дивляться новини по національному телебаченню кілька разів на тиждень. Для порівняння, новини на російських каналах дивилися кожен день тільки 18% й кілька разів на тиждень - 6% респондентів.
- 22% респондентів перевіряли національні інтернет ЗМІ кожен день, а ще 15% робили це кілька разів на тиждень.
- На питання про висвітлення засобами масової інформації протестів на Євромайдані у 2013-2014 роках, 27% респонденті відповіли, що національні телевізійні мережі висвітлювали події правдиво, в той же час 20% респондентів назвали правдивими новинні національні Інтернет сайти. Ще гірше українці оцінили роботу з висвітлення подій на Євромайдані на місцевому / регіональному телебаченні та Інтернеті (13% і 11% відповідно). Найбільш неточними про Майдан були новини на російських ТБ та Інтернет сайтах (8% і 7%). У східних та південних областях незначна кількість респонденті відповіла, що російські ЗМІ висвітлювали Євромайдан правдиво - 24% в Донецьку та 9% в Одеській областях.
Більше даних доступні російською та англійською мовою на сайті U-Медіа в розділі http://bit.ly/1BVwTxR ( англійською) та http://bit.ly/1xsgoZC (українською). Використання даних дослідження дозволяється за умови посилання на проект «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк та маркетингову агенцію "InMind".
Метод дослідження: F2F інтерв'ю, вибірка складається з чоловічого / жіночого 18-65 років; міста 50K +, 10 регіонів; польові роботи відбувались у квітні - червні 2014 року.
Це дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID). Результати дослідження є винятковою відповідальністю Інтерньюз та InMind і не обов'язково відображають погляди USAID і уряд Сполучених Штатів.
Повний звіт російською мовою можна завантажити за посиланням тут: