Схожі новини
Міжнародні громадська організація Інтерньюз (http://internews.org/) шукає підрядників на здійснення кількох соціологічних досліджень для дворічного проекту «Покращення комунікації спільнот, що постраждали від військового конфлікту,та їхніх зв’язків з внутрішньо переміщеними особами (ВПО)» в Україні.
Подання пропозицій - не пізніше 23:59 за київським часом 20 квітня 2016 року.
Щорічне опитування Інтерньюз щодо споживання ЗМІ засвідчило суттєве зниження прихильності українців до російських ЗМІ. Дослідження показало, що перегляд російського телебачення знизився на 8% з 27% у 2014 році, й перегляд російських Інтернет ЗМІ знизився на 17% з 44% у 2014 до 27% у 2015 році.
Інтерньюз Нетворк шукає виконавців медіа-досліджень для здійснення оцінки ефективності проекту Інтерньюз із задоволення інформаційних потреб вимушено переміщених осіб (ВПО) зі східних регіонів України. Запрошуємо дослідницькі та моніторингові компанії, приватних консультантів та/або неурядові організації подавати заявки на виконання одного або кількох видів робіт, що описані нижче.
19 лютого у приміщенні Українського кризового медіа центру Інтерньюз представив український переклад звіту з оцінки потреб вимушених переселенців та приймаючих громад в східній Україні. Звіт «У ПАСТЦІ ПРОПАГАНДИСТСЬКОЇ ВІЙНИ. ПОКИНУТІ. РОЗЧАРОВАНІ. ЗАТАВРОВАНІ» допомагає краще зрозуміти інформаційні потреби переміщених осіб з точки зору їх доступу до життєво необхідної інформації.
24 грудня під час прес конференції громадської організації "Телекритика" було наведено результати опитування громадян щодо ролі засобів масової інформації в україно-російському конфлікті. Значна частина (42%) жителів України вважають, що українські медіа (телеканали, преса, Інтернет) вплинули на формування проросійських настроїв на Сході України та в Криму – до того ж, така думка однаково поширена і на заході, і на сході країни. 82% вимагають обїективності від українських медій.
Нове дослідження показало, що явна більшість українців в Донецькій області дивляться як українські, так й російські телевізійні новини, хоча й рівень довіри населення до українського телебачення низька. В інших регіонах країни люди вважають за краще отримувати новини з українських телеканалів. Опитування у 10 регіонах України в період з квітня по червень 2014 провела дослідницька агенція InMind за замовленням Українського недійного проекту «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк за підтримки АМР США Україна.
Телекритика опублікувала аналітичний огляд про стан медіа ринку у Луганській області. Висновки невтішні - луганські медіа залякані й знаходяться під повним контролем з боку сепаратистів. Медіавласникам та редакторам поставлена вимога "або подавати правильні новини, або з ними проводитимуть профілактичні бесіди у підвалах луганського СБУ". Про викривлення реальності в Луганських медіа читайте у звіті на сайті Телекритики.
5 червня 2013 року - Фонд «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва» провів круглий стіл «Свобода слова в Україні: оцінки, проблеми, перспективи», під час якого були представлені результати двох опитувань - 1) опитування громадян щодо стану свободи слова в Україні, та 2) опитування журналістів з цього ж питання. Директор Фонду «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва»Ірина Бекешкіна, заступник директора Могилянської школи журналістики Діана Дуцик, шеф-редактор інтернет-сайту і журналу «Телекритика» Наталія Лігачова взяли участь у обговоренні.
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ТЕНДЕР НА ПРОВЕДЕННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Міжнародні громадська організація Інтерньюз (http://internews.org/) шукає підрядників на здійснення кількох соціологічних досліджень для дворічного проекту «Покращення комунікації спільнот, що постраждали від військового конфлікту,та їхніх зв’язків з внутрішньо переміщеними особами (ВПО)» в Україні.
Подання пропозицій - не пізніше 23:59 за київським часом 20 квітня 2016 року.
УКРАЇНЦІ ПОСТУПОВО ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ ВІД СПОЖИВАННЯ РОСІЙСЬКИХ ЗМІ
Щорічне опитування Інтерньюз щодо споживання ЗМІ засвідчило суттєве зниження прихильності українців до російських ЗМІ. Дослідження показало, що перегляд російського телебачення знизився на 8% з 27% у 2014 році, й перегляд російських Інтернет ЗМІ знизився на 17% з 44% у 2014 до 27% у 2015 році.
Оголошення про проведення тендеру на дослідження ЗМІ
Інтерньюз Нетворк шукає виконавців медіа-досліджень для здійснення оцінки ефективності проекту Інтерньюз із задоволення інформаційних потреб вимушено переміщених осіб (ВПО) зі східних регіонів України. Запрошуємо дослідницькі та моніторингові компанії, приватних консультантів та/або неурядові організації подавати заявки на виконання одного або кількох видів робіт, що описані нижче.
Інформаційні потреби вимушених переселенців – проблема всієї країни, а не окремих осіб
19 лютого у приміщенні Українського кризового медіа центру Інтерньюз представив український переклад звіту з оцінки потреб вимушених переселенців та приймаючих громад в східній Україні. Звіт «У ПАСТЦІ ПРОПАГАНДИСТСЬКОЇ ВІЙНИ. ПОКИНУТІ. РОЗЧАРОВАНІ. ЗАТАВРОВАНІ» допомагає краще зрозуміти інформаційні потреби переміщених осіб з точки зору їх доступу до життєво необхідної інформації.
Опитування громадян показало високий попит на об'єктивні новини про ситуацію в країні
24 грудня під час прес конференції громадської організації "Телекритика" було наведено результати опитування громадян щодо ролі засобів масової інформації в україно-російському конфлікті. Значна частина (42%) жителів України вважають, що українські медіа (телеканали, преса, Інтернет) вплинули на формування проросійських настроїв на Сході України та в Криму – до того ж, така думка однаково поширена і на заході, і на сході країни. 82% вимагають обїективності від українських медій.
Опитування Інтерньюз: значна більшість мешканців донецького регіону дивиться українське телебачення, але тільки 24% довіряють достовірності новин на українських каналах
Нове дослідження показало, що явна більшість українців в Донецькій області дивляться як українські, так й російські телевізійні новини, хоча й рівень довіри населення до українського телебачення низька. В інших регіонах країни люди вважають за краще отримувати новини з українських телеканалів. Опитування у 10 регіонах України в період з квітня по червень 2014 провела дослідницька агенція InMind за замовленням Українського недійного проекту «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк за підтримки АМР США Україна.
Сьогодні всі луганські медіа підконтрольні сепаратистам
Телекритика опублікувала аналітичний огляд про стан медіа ринку у Луганській області. Висновки невтішні - луганські медіа залякані й знаходяться під повним контролем з боку сепаратистів. Медіавласникам та редакторам поставлена вимога "або подавати правильні новини, або з ними проводитимуть профілактичні бесіди у підвалах луганського СБУ". Про викривлення реальності в Луганських медіа читайте у звіті на сайті Телекритики.
Результати опитування: Чи існує в Україні свобода слова?
Свобода слова, Медіа дослідження
5 червня 2013 року - Фонд «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва» провів круглий стіл «Свобода слова в Україні: оцінки, проблеми, перспективи», під час якого були представлені результати двох опитувань - 1) опитування громадян щодо стану свободи слова в Україні, та 2) опитування журналістів з цього ж питання. Директор Фонду «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва»Ірина Бекешкіна, заступник директора Могилянської школи журналістики Діана Дуцик, шеф-редактор інтернет-сайту і журналу «Телекритика» Наталія Лігачова взяли участь у обговоренні.
Опитування журналістів: знають етичний кодекс й продовжують порушувати стандарти
Стандарти журналістики, Медіа дослідження
Компанія InMind на запит "У-Медіа" провела опитуання журналістів різних типів ЗМІ щодо знання ними стандартів журналістики та потреб у навчанні. Опитування журналістів виявило деякі проблеми із розумінням професійних стандартів та соціальної відповідальності журналістської професії.
Інтернет є важливим джерелом новин для українців
Медіа і демократія » Медіа дослідження
Аналітичний звіт про опитування громадян оцінює рівень медіа споживання у 10 регіонах України, вивчає довіру та задоволення аудиторії від різних типів медіа. Окрема частина звіту про дослідження визначає уміння громадян виокремлювати приховану рекламу з звичайного медіа контенту, обізнаність щодо закону про доступ до публічної інформації та переходу України до цифрового мовлення у 2015 році. Повний звіт містить 153 сторінки. Подається російською мовою.