Схожі новини
Інститут демократії ім. Пилипа Орлика за підтримки Інтерньюз-Європа в рамках проекту Інтерньюзу в Україні випустив збірку нарисів про переселенців «Знедолені? Нездоланні!»
Internews is seeking candidates for the position of Program Coordinator. Deadline for applications is February 22, 2016.
Український медійний проект (У-Медіа), що виконується міжнародною неурядовою організацією Інтерньюз за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), запрошує до подання пропозицій на отримання малих грантів. В рамках відкритого грантового конкурсу Інтерньюз розглядатиме проектні заявки, бюджет яких не перевищуватиме 10 000 доларів США на період до 6 місяців, і які пропонуватимуть проекти в межах пріоритетів У-Медіа. Термін подання заявок: 30 грудня 2015 року, 23:59 за київським часом.
ПРЕС-РЕЛІЗ
24 листопада в Краматорську відбувся круглий стіл на тему: «Інформаційні потреби переселенців: як покращити комунікацію між владою, переселенцями, НДО, волонтерами та ЗМІ і забезпечити доступ до важливої інформації». В засіданні взяли участь переселенці, волонтери, журналісти, представники влади.
Щорічне опитування Інтерньюз щодо споживання ЗМІ засвідчило суттєве зниження прихильності українців до російських ЗМІ. Дослідження показало, що перегляд російського телебачення знизився на 8% з 27% у 2014 році, й перегляд російських Інтернет ЗМІ знизився на 17% з 44% у 2014 до 27% у 2015 році.
Експерти з цифрової безпеки Інституту масової інформації рекомендують журналістам дотримуватися 6 правил при складанні паролей до своїх акаунтів у соціальних мережах, електронній пошті, входу в систему та ін., а також де можна надійно зберігати паролі. Поради від ІМІ — на інфографіці
Інститут масової інформації розробив інфографіку з 8 порад щодо безпеки журналістів, що перебувають в зоні військових дій. Завдяки спілкуванню з журналістами, що перебували в зоні АТО, експерти ІМІ виявили 8 типових помилок, яких можна запобігти.
Величезний обсяг інформації, що кожного дня оточує людину, вимагає від неї уміння аналізувати інформаційні потоки. Важливо усвідомлювати вплив, який здійснює інформація на людину, й відповідно фільтрувати джерела. Медіа грамотність стає особливо важливою в епоху олігархізації ЗМІ, коли комерційне й політичне підґрунтя переважає в роботі засобів масової інформації. Тому запитання «кому це вигідно» завжди буде доречним при поглинанні новин та інформаційних посилів. ВІДЕО
- Переглядів: 791
- Автор: rfgtw
- Дата: 1-05-2011
Фандрайзинг для кримських медіа НУО
Тренінг «Файндрайзинг як багатовимірний підхід до залучення ресурсів» для партнерів проекту "У-Медіа" в Криму, Сімферополь, 20-21 травня, офіс ІПЦ.
Мета тренінгу: Розвиток навичок роботи з різними донорами та вміння залучати ресурси в бізнес середовищі.
Треніг забезпечить:
- знання базових принципів й правил фандрезингу
- вміння визанчати й розуміти потреби донорів
- вміння реалізувати стратегію організації в проектах
- знання логічного структурного підходу та вміння користуватись логічною матрицею
- розуміння маркетингу та комунікації, що застосовуються в файндрезинговій діяльності
До участі в тренінгу запрошуються керівник організації, менеджер проектів.
Із запитаннями можна звертатись до кримського офісу «У-Медіа» (0652) 70 38 70.