Схожі новини
10-11 червня у місті Маріуполі відбудеться другий Донбас Медіа Форум «Журналістика в кризових регіонах під час змін», який збере регіональних журналістів східних регіонів України для обговорення важливих тем та участі в майстер класах українських та міжнародних експертів. Метою Форуму є пошук можливих шляхів до збереження медійного простору Донеччини та формування безпечного медійного середовища для роботи журналістів у східних регіонах.
Академія української преси за підтримки Інтерньюз запрошує журналістів зі сходу України взяти участь у тренінгах з конфліктно-чутливої журналістики. Триденні тренінги присвячені відповідальному висвітленню конфліктів, в тому числі військового конфлікту на Донбасі та проблем внутрішньо переміщенних осіб. Дати проведення: Маріуполь - 14-16.04.16, Запоріжжя - 20-22.04.16, Сєвєродонецьк - 27-29.04.16.
Незалежна асоціація телерадіомовників та Українська асоціація видавців періодичної преси оголосили прийом заявок на сьомий конкурс професійної журналістики "Честь професії 2016". Роботи можна подавати з 18 листопада 2015 року по 31 січня 2016 року. До розгляду приймаються роботи, що були надруковані або надані в ефір з 1 січня по 31 грудня 2016 року. Про номінації та умови конкурсу читайте далі>>>
16 липня, в четвер, о 12-00 в конференц – залі НАН України (вул. Володимирська, 55) відбудеться круглий стіл за темою: "Як реанімувати регіональну журналістику: медіареформи та саморегуляція". Експерти та регіональні журналісти обговорять ситуацію в регіональних медіа з огляду на моніторинг друкованих та інтернет-видань; торкнуться питань відповідальності за якість медіа контенту та визначатимуть механізми саморегуляції як спосіб боротьби із цензурою.
24 квітня на урочистій церемонії у Київському Планетарії були оголошені переможці VI конкурсу професійної журналістики «Честь професії». Ними стали журналісти видань «Дзеркало тижня», «Новое время», порталу Hubs та телеканалів ISTV і ZIK. Найбільше нагород здобули автори газети «Дзеркало тижня». Загалом на конкурс було подано 627 робіт, створених 247 авторами з усіх типів ЗМІ та усіх регіонів України.
11 грудня в приміщенні Волинського прес-клубу відбулась зустріч із представниками волинських мас-медіа. Говорили про якість регіональної журналістики, відповідальність журналістів перед суспільством, особливо під час масованого тиску російської пропаганди та військових дій на сході країни. Пропонуємо огляд бесіди журанілстів з виконавчим директором Інституту демократії імені Пилипа Орлика Світланою Єременко та соціальним психологом, письменником і публіцистом Олегом Покальчуком. ВІДЕО
За останній рік ми пережили багато героїчних та трагічних подій: Майдан, анексія Криму, безпрецедентна російська пропаганда, жорстока неоголошена війна Росії проти України. Почала працювати нова Верховна Рада, ухвалено закон про люстрацію, суспільство потребує змін… Але чи міняються медіа відповідно потреб суспільства? Про тенденції в регіональних медіа за останній рік розповідає медіа-експерт, керівник проекту з моніторингу регіональних ЗМІ Інституту демократії ім. Пилипа ОрликаСвітлана Єременко.
Фундація "Суспільність" виготовляє телевізійну програму "НЕ-СТАНДАРТ" з метою пояснити пересічним громадянам сутність та важлиість дотримання стандартів професійної журналістики. Програма виконує просвітницьку функцію, а також є цікавим якісним продуктом, який розвіює міфи про непогрешимість медій.
ВІДЕО
- Просмотров: 414
- Автор: rfgtw
- Дата: 27-05-2010
Повышая стандарты экономической журналистики в Крыму
Стандарти журналістики, Новини
Первые тренинги по экономической журналистике для крымских СМИ.
- Просмотров: 370
- Автор: rfgtw
- Дата: 13-05-2010
«Джинса» в крымских СМИ
Стандарти журналістики, Новини
Крымские газеты вынуждены печатать «джинсу», потому что они не могут заработать иначе.
- Просмотров: 836
- Автор: rfgtw
- Дата: 6-04-2010
Медіаграмотність як запорука якісної журналістики
Медіа і демократія » Стандарти журналістики
Коаліція з медіа моніторингу та медіа грамотності, до якої входять Інститут масової інформації та портал Телекритика здійснює кампанію з підвищення медіа грамотності українців шляхом розміщення соціальної реклами та публікації в ЗМІ статей, що пояснюють, яким чином й хто в Україні намагається впливати на свідомість громадян.