Схожі новини
10-11 червня у місті Маріуполі відбудеться другий Донбас Медіа Форум «Журналістика в кризових регіонах під час змін», який збере регіональних журналістів східних регіонів України для обговорення важливих тем та участі в майстер класах українських та міжнародних експертів. Метою Форуму є пошук можливих шляхів до збереження медійного простору Донеччини та формування безпечного медійного середовища для роботи журналістів у східних регіонах.
Академія української преси за підтримки Інтерньюз запрошує журналістів зі сходу України взяти участь у тренінгах з конфліктно-чутливої журналістики. Триденні тренінги присвячені відповідальному висвітленню конфліктів, в тому числі військового конфлікту на Донбасі та проблем внутрішньо переміщенних осіб. Дати проведення: Маріуполь - 14-16.04.16, Запоріжжя - 20-22.04.16, Сєвєродонецьк - 27-29.04.16.
Міжнародні громадська організація Інтерньюз (http://internews.org/) шукає підрядників на здійснення кількох соціологічних досліджень для дворічного проекту «Покращення комунікації спільнот, що постраждали від військового конфлікту,та їхніх зв’язків з внутрішньо переміщеними особами (ВПО)» в Україні.
Подання пропозицій - не пізніше 23:59 за київським часом 20 квітня 2016 року.
Незалежна асоціація телерадіомовників та Українська асоціація видавців періодичної преси оголосили прийом заявок на сьомий конкурс професійної журналістики "Честь професії 2016". Роботи можна подавати з 18 листопада 2015 року по 31 січня 2016 року. До розгляду приймаються роботи, що були надруковані або надані в ефір з 1 січня по 31 грудня 2016 року. Про номінації та умови конкурсу читайте далі>>>
Щорічне опитування Інтерньюз щодо споживання ЗМІ засвідчило суттєве зниження прихильності українців до російських ЗМІ. Дослідження показало, що перегляд російського телебачення знизився на 8% з 27% у 2014 році, й перегляд російських Інтернет ЗМІ знизився на 17% з 44% у 2014 до 27% у 2015 році.
Інтерньюз Нетворк шукає виконавців медіа-досліджень для здійснення оцінки ефективності проекту Інтерньюз із задоволення інформаційних потреб вимушено переміщених осіб (ВПО) зі східних регіонів України. Запрошуємо дослідницькі та моніторингові компанії, приватних консультантів та/або неурядові організації подавати заявки на виконання одного або кількох видів робіт, що описані нижче.
16 липня, в четвер, о 12-00 в конференц – залі НАН України (вул. Володимирська, 55) відбудеться круглий стіл за темою: "Як реанімувати регіональну журналістику: медіареформи та саморегуляція". Експерти та регіональні журналісти обговорять ситуацію в регіональних медіа з огляду на моніторинг друкованих та інтернет-видань; торкнуться питань відповідальності за якість медіа контенту та визначатимуть механізми саморегуляції як спосіб боротьби із цензурою.
24 квітня на урочистій церемонії у Київському Планетарії були оголошені переможці VI конкурсу професійної журналістики «Честь професії». Ними стали журналісти видань «Дзеркало тижня», «Новое время», порталу Hubs та телеканалів ISTV і ZIK. Найбільше нагород здобули автори газети «Дзеркало тижня». Загалом на конкурс було подано 627 робіт, створених 247 авторами з усіх типів ЗМІ та усіх регіонів України.
- У-Медіа » Медіа і демократія » Стандарти журналістики » Нарушения профессиональных стандартов в крымской прессе
- Переглядів: 1127
- Автор: rfgtw
- Дата: 1-06-2011
Нарушения профессиональных стандартов в крымской прессе
Категорія: Стандарти журналістики, Медіа дослідження
Проблема соблюдения журналистских стандартов остро стоит перед СМИ во всех регионах Украины. Согласно данных мониторинга, СМИ наиболее часто нарушают стандарты сбалансированности, объективности и полноты информации, не всегда отделяют факты от комментариев. Это приводит к искажению новостной информации, что можно трактовать как сознательное манипулирование гражданами.
На протяжении двух лет Крымский информационный пресс центр (ИПЦ) осуществлял мониторинг крымской прессы: оценивал качество медиа контента и выделял количество скрытой рекламы в печатных изданиях. Пресс-конференции, круглые столы и телевизионные программы, посвященные стандартам журналистики привлекают общественный интерес к качеству СМИ и повышают уровень медиа грамотности населения. Что, в свою очередь, приводит к снижению джинсы и более качественной маркировке заказных материалов.
«Если в начале работы проекта большинство газет не маркировали скрытую рекламу, выдавая ее за журналистские материалы, то спустя три месяца заказные интервью и статьи были четко маркированы и не вводили читателей в заблуждение» - говорит Вера Соболева, эксперт проекта.