Схожі новини
10-11 червня у місті Маріуполі відбудеться другий Донбас Медіа Форум «Журналістика в кризових регіонах під час змін», який збере регіональних журналістів східних регіонів України для обговорення важливих тем та участі в майстер класах українських та міжнародних експертів. Метою Форуму є пошук можливих шляхів до збереження медійного простору Донеччини та формування безпечного медійного середовища для роботи журналістів у східних регіонах.
Академія української преси за підтримки Інтерньюз запрошує журналістів зі сходу України взяти участь у тренінгах з конфліктно-чутливої журналістики. Триденні тренінги присвячені відповідальному висвітленню конфліктів, в тому числі військового конфлікту на Донбасі та проблем внутрішньо переміщенних осіб. Дати проведення: Маріуполь - 14-16.04.16, Запоріжжя - 20-22.04.16, Сєвєродонецьк - 27-29.04.16.
Незалежна асоціація телерадіомовників та Українська асоціація видавців періодичної преси оголосили прийом заявок на сьомий конкурс професійної журналістики "Честь професії 2016". Роботи можна подавати з 18 листопада 2015 року по 31 січня 2016 року. До розгляду приймаються роботи, що були надруковані або надані в ефір з 1 січня по 31 грудня 2016 року. Про номінації та умови конкурсу читайте далі>>>
16 липня, в четвер, о 12-00 в конференц – залі НАН України (вул. Володимирська, 55) відбудеться круглий стіл за темою: "Як реанімувати регіональну журналістику: медіареформи та саморегуляція". Експерти та регіональні журналісти обговорять ситуацію в регіональних медіа з огляду на моніторинг друкованих та інтернет-видань; торкнуться питань відповідальності за якість медіа контенту та визначатимуть механізми саморегуляції як спосіб боротьби із цензурою.
Величезний обсяг інформації, що кожного дня оточує людину, вимагає від неї уміння аналізувати інформаційні потоки. Важливо усвідомлювати вплив, який здійснює інформація на людину, й відповідно фільтрувати джерела. Медіа грамотність стає особливо важливою в епоху олігархізації ЗМІ, коли комерційне й політичне підґрунтя переважає в роботі засобів масової інформації. Тому запитання «кому це вигідно» завжди буде доречним при поглинанні новин та інформаційних посилів. ВІДЕО
24 квітня на урочистій церемонії у Київському Планетарії були оголошені переможці VI конкурсу професійної журналістики «Честь професії». Ними стали журналісти видань «Дзеркало тижня», «Новое время», порталу Hubs та телеканалів ISTV і ZIK. Найбільше нагород здобули автори газети «Дзеркало тижня». Загалом на конкурс було подано 627 робіт, створених 247 авторами з усіх типів ЗМІ та усіх регіонів України.
11 грудня в приміщенні Волинського прес-клубу відбулась зустріч із представниками волинських мас-медіа. Говорили про якість регіональної журналістики, відповідальність журналістів перед суспільством, особливо під час масованого тиску російської пропаганди та військових дій на сході країни. Пропонуємо огляд бесіди журанілстів з виконавчим директором Інституту демократії імені Пилипа Орлика Світланою Єременко та соціальним психологом, письменником і публіцистом Олегом Покальчуком. ВІДЕО
За останній рік ми пережили багато героїчних та трагічних подій: Майдан, анексія Криму, безпрецедентна російська пропаганда, жорстока неоголошена війна Росії проти України. Почала працювати нова Верховна Рада, ухвалено закон про люстрацію, суспільство потребує змін… Але чи міняються медіа відповідно потреб суспільства? Про тенденції в регіональних медіа за останній рік розповідає медіа-експерт, керівник проекту з моніторингу регіональних ЗМІ Інституту демократії ім. Пилипа ОрликаСвітлана Єременко.
- У-Медіа » Медіа і демократія » Стандарти журналістики » Проблема крымских СМИ - в заангажированности
- Переглядів: 935
- Автор: rfgtw
- Дата: 4-04-2011
Проблема крымских СМИ - в заангажированности
Категорія: Стандарти журналістики, Всі відео
Проблема крымских медиа - в слишком большой заангажированности. Кроме того, в Крыму у населения нет доступа к беспристрастной, качественной независимой информации. Проект «У-Медиа» в Крыму восполнит этот пробел. Кроме того, мы внесем лепту в подачу достоверной информации о ситуации в Крыму в другие регионы Украины.
Основные направления в Крыму – это помощь крымским СМИ в создании новых информационных продуктов, что обеспечит доступ крымчан к независимой и качественной информации через разнообразные источники. Это - переод на конвергентные платформы, тренинги, создание новых информационных продуктов. Однако более всего инициатив партнеры проявляют в развитии интернет проектов.