Схожі новини

> 12-07-2012


Телекритика оприлюднила звіт про дотримання професійних стандартів у новинах регіональних телеканалів Криму, Львова та Харкова. Людей продовжують годувати замовними матеріалами та плітками. ДТРК Крим перевищила всі очікування й розміщувала найбільше новин з ознаками замовності у порівнянні з іншими колегами по цеху. 

> 08-05-2012

Кримська моніторингова група оприлюднила березневий звіт з якості місцевого друкованого та он-лайн контенту та кількості матеріалів з ознаками замовності. Лише третина суспільно значущих матеріалів в друкованих ЗМІ виявились збалансованими. У порівнянні з вереснем 2011 року, найбільше погіршила свої показники збалансованості газета "Крымское время" - доля збілінсованих матераілів зменшилась з  57% до 7% у березні. В трохи більше половині випадків (55%) журнаілсти надають повну інформацію з тематики статті, решта матераілів подаються без відповідних бекграундів та експертного коментування, що обмежує читачів у сприйнятті важливості описаної проблеми та усвідомлення її можливих наслідків.

> 19-03-2012

Інтернет Асоціація України та дослідницька компанія InMind опублікували звіт по чергову хвилю дослідження Інтернет аудиторії України. Кількість користувачів віком від 15 років, які щонайменше раз на місяц відвідують мережу, становить 16,9 млн. осіб. Найбільша частка цих користувачів (59%) - це молоді люди віком від 15 до 29 років.

> 03-11-2011

"Деятельность государственных СМИ не зависит от потребностей рынка. Таким образом, чем больше таких телекомпаний, тем хуже работается СМИ, для которых медиа – это бизнес", - Александр Янковский, и.о. директора ТРК "Черноморская" размышляет о проблемах украинских медиа.

> 03-11-2011

Татьяна Рихтун, директор Севастопольского информационного пресс-центра, основной проблемой СМИ считает "отсутствие документа, где выписаны правила, по которым "играет" редакция...".

> 03-11-2011

Финансовая несамостоятельность - главная проблема медиа сектора, по мнению редактора крымско-татарской радиостанции "Мейдан", Наджие Аблаевой.

> 01-11-2011

В чому полягає перехід на цифрове віщання в Україні й як він відбуватиметься.

> 10-10-2011

Програма "Фокус" у Криму розповідає про журналістські стандарти та роль медіа у суспільстві

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 146
  • Автор: Irina
  • Дата: 19-03-2012
 (голосов: 0)
19-03-2012

Доросла Інтернет аудиторія збільшилась на 7% за останній рік

Категорія: Медіа і демократія » Медіа ринок

Інтернет Асоціація України та дослідницька компанія InMind опублікували звіт з дослідження Інтернет аудиторії України у першому кварталі 2012 року. Кількість користувачів віком від 15 років, які щонайменше раз на місяц відвідують мережу, становить 16,9%. Найбільша частка цих користувачів (59%) - це молоді люди віком від 15 до 29 років.

90% користувачів, що використовуть Інтернет щоанйменше раз на місяць, виходять в Інтернет з домашніх або робочих компьютерів з використанням операційної системи Windows, й 3% - із використанням інших операційних систем. 31% населення України старші за 15 років (12,4 млн) використовують Інтернет щодня або майже щодня.

За даними дослідження, 48% населення Укарїни мають доступ до Інтернет, й 42% - відвідують Інтернет сорінки не рідше, ніж раз на місяць.

Відносне зростання Інтернет аудиторії за рік становить 21%  - з 13,9% на початку 2011 ркоу до 16,9% на початку 2012. При цьому найбільше відносне зростання спостерігалось у західних регіонах України - 25%.

Дослідники відмітили, що кількість користувачів Інтернет збільшується швидше в сільській місцевості -  з 17% у 2011 до 23% напочатку 2012 року.

 

Доросла Інтернет аудиторія збільшилась на 7% за останній рік

 

 

Повний звіт про дослідження є доступним на веб-сайті Інтернет Асоціації України http://www.inau.org.ua/252.3286.0.0.1.0.phtml.

 

Завантажити звіт можна за посиланням http://www.inau.org.ua/download.php?aef688b45925c28d6c50ebe814e19e75&target=1.

 

Об Интернет Ассоциации Украины

Интернет Ассоциация Украины (www.inau.org.ua) была создана в ноябре 2000 года с целью консолидации усилий всех заинтересованных сторон в развитии Интернета в Украине.
Ассоциация объединяет 124 компании: крупнейших провайдеров, операторов связи, регистраторов доменных имен, производителей оборудования, выставочные, издательские и другие компании, имеющие непосредственное отношение к украинскому сегменту Интернет.

Контактная информация: 01034, Украина, г. Киев, ул. О. Гончара, 15/3, оф.22, тел./факс.: (044) 278 29 25, e-mail:

 

О компании InMind  

InMind, www.inmind.com.ua - исследовательское агентство полного цикла, представитель международной сети Factum Group в Украине.

InMind предоставляет полный спектр услуг в области маркетинговых исследований и консалтинга: количественные и качественные исследования рынка, потребителей, продукта, медиа, а также инновационный анализ и исследовательский аудит.

Контактная информация: 01133, Украина, г. Киев, ул. Щорса, 32-Г, тел./факс. : (044) 569 7206, e-mail: