Схожі новини

> 07-05-2013

25 квітня конкурс професійної журналістики "Честь професії 2013" оголосив роботи-переможці у шести номінаціях. Церемонія нагородження перетворилась на тріумф якісної небайдужої журналістики, яка не лише вісвітлює проблеми, але й сприяє їх вирішенню. Жюрі, що складалось з 12 поважних журналістів та медіа експертів, обирало шість переможців з понад 930 робіт, що були подані на конкурс. Серед переможців - три телевізійні програми - Агенти впливу (НТН) - 2 номінації, ТСН-новини (1+1) та Тендер Ньюз (ТВі), а також публікації у журналі Український тиждень та інтернет газеті "Фраза".

> 07-05-2013

Академія української преси (АУП) прозвітувала про квітневу хвилю контент аналізу новин восьми національних телеканалів. Дослідження показало незначне підвищення долі збалансованого контенту - до 23%, частка політичних новин збільшилась до 26%. Увага до правлячої коаліції у 1,7 разів перевищує увагу до опозиції; 47% прямої мови у новинах - доповіді та інтерв'ю представників влади. Іронічні інтонації характерні для новин, що висвітлюють дії як опозиції так і правлячої групи.

> 07-05-2013

The Academy of Ukrainian Press (AUP) conducted next wave of the content analysis of new programming at eight leading TV channels of Ukraine. In April 2013, the channels had 23% of balanced reporting; share of reports on political issues increased to 26% of all news. 

> 07-05-2013

16 мая 2013, 12.00-14.00 - Вебинар «Профессиональные стандарты качественной журналистики»

Докладчик:  Валентина Самар – медиа-тренер, шеф-редактор он-лайн-издания «Центр журналистских расследований»
Целевая аудитория: журналисты, студенты факультетов журналистики
Продолжительность вебинара: 1,5-2 часа

Участие в вебинаре бесплатное.

> 30-04-2013

Центр Політичних Студій та Аналітики разом із ГО "Філософія серця"(Вінничина), провели розгорнуте дослідження державних закупівель послуг видалення відходів у м. Жмеринка. Громадські аудитори відслідкували, що протягом двох останніх років, вулиці провенційного містечка обслуговує одна фірма, пов язана з місцевими депутатами.  При чому, ціна на послуги видалення сміття за два роки стрімко зросла на 45% від початкової. За документами послуги закуповувалися без порушення законів. Але громадські аудитори звернули свою увагу на певні розбіжності, які можуть призвести до утворення монополії у місті. Більш детально читайте у статті.

> 26-04-2013

Інститут розвитку регіональної преси запрошує журналістів усіх видів ЗМІ України на тренінг „Технології проведення журналістських розслідувань корупції та зловживань у природоохоронній і екологічній сферах“, 9-10 червня 2013 року, Севастополь.

> 24-04-2013

Міжнародна громадська організація «Інтерньюз-Україна» запрошує молодих журналістів, блогерів та студентів журналістських факультетів до участі в тренінгу «Сучасна онлайн-журналістика. Курс молодого бійця», що відбудеться у Києві 31 травня-2 червня 2013 року.

> 22-04-2013

Відеоконференція з Джилл Догерті, спеціальним кореспондент CNN при Державному Департаменті США, відбудеться 25 квітня о 17.00 в Інституті світової політики.

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 11348
  • Автор: Mariya
  • Дата: 20-02-2012
 (голосов: 0)
20-02-2012

Відкритий грантовий конкурс "Сприяння свободі слова та посилення незалежних ЗМІ в Україні"

Категорія: Анонси, Новини

 

ЗАЯВКИ НАРАЗІ НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

СТЕЖТЕ ЗА ПОВІДОМЛЕННЯМИ НА САЙТІ ПРОЕКТУ "У-МЕДІА" ТА СТОРІНЦІ FACEBOOK  https://www.facebook.com/umedia.Internews!!!

 

Програма «Український медійний проект» («У-Медіа») міжнародної неурядової організації Інтерньюз Нетворк за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) запрошує до подання заявок (пропозицій) на отримання грантів у рамках відкритого безстрокового грантового конкурсу. У конкурсі можуть брати участь офіційно зареєстровані, згідно із законодавством України, національні й регіональні недержавні неприбуткові медіа-організації, організації громадянського суспільства, медіа-компанії, дослідницькі й навчальні заклади та інші неприбуткові організації, що ставлять собі за мету  поліпшення роботи медіа-сектору в Україні.   

Програма «У-Медіа» очікує на інноваційні проекти та ідеї ,  що сприятимуть  подальшому формуванню професійного медіа-середовища в Україні та підвищенню якості медійної інформації для широкої громадськості. 

Програма  «У-Медіа» підтримуватиме проекти, які відповідають її  завданням, а саме:

  1. Підтримка та сприяння свободі слова та незалежності засобів масової інформації
  2. Збільшення різноманіття джерел новин та покращення якості новин
  3. Покращення сприятливого середовища для засобів масової інформації та свободи слова

У рамках відкритого грантового конкурсу Інтерньюз розглядатиме проектні заявки, бюджет яких не перевищуватиме 25 000 доларів США (якщо в описі пріоритетних завдань не вказана інша сума), з терміном виконання проекту до 12 місяців,  і які зосереджуватимуть свою увагу на пріоритетних для Програми «У-Медіа» видах діяльності, а саме:

1. Навчання медіа грамотності. Стимулювання попиту на якісну журналістику з боку громадськості загалом та серед представників журналістської професії, включаючи створення механізмів подання скарг представниками ЗМІ та громадськості з метою повідомлення про порушення етичних правил. Діяльність може включати навчання стандартам журналістики, створення мереж/клубів та зустрічі з метою обговорення якості медіа, дискусії та прес-конференції з висвітлення результатів моніторингу ЗМІ, що їх проводить «У-Медіа» або інші медіа-організації. Результатом просвітницьких кампаній має стати вміння виявляти замовні матеріали в ЗМІ, здатність визначати якість медіа-контенту, поінформованість про можливі дії у разі виявлення неякісного контенту, знання про власників ЗМІ, тощо.

2. Нові медіа. Підтримка розвитку інтернет-медіа, конвергенціі, безпеки та дотримання авторських прав в інтернеті. Діяльність може включати консультування та навчання регіональних незалежних редакцій щодо технологій та навичок у створенні інтерактивних інтернет-платформ, стандартів журналістики, успішних практик переходу традиційних ЗМІ на конвергентні платформи, соціального маркетингу, тощо.

У рамках діяльності зі сприяння переходу до конвергентних платформ особливу увагу буде приділено

  • тренінгам з безпеки он-лайнових ресурсів, що допоможуть знизити ризики втручання в он-лайн ресурси та їх зупинки
  • грантам, що надаватимуться традиційним та новим ЗМІ на модернізацію та наповнення якісним контентом їх інтернет-медіа ресурсів (до 4 000 доларів США).

«У-Медіа» не надаватиме фінансування на створення веб-сайтів окремих НУО.

«У-Медіа» розглядатиме створення нових Інтернет-ЗМІ та оновлення веб-сайтів існуючих медіа за умови існування маркетингового плану, в якому чітко визначені Інтернет аудиторії сайту, заходи з просування й розвиток сайту після завершення гранту. 

3. Виробництво контенту. Підтримка виробництва збалансованого, об’єктивного, аналітичного контенту/новин для різних форматів (ТБ, радіо, інтернет, друковані видання, соціальні мережі). Контент може включати тематичні програми з економічних, соціальних питань, розвитку демократії та ролі медіа в суспільстві, сприяти підвищенню прозорості влади та залученню громадськості до прийняття рішень на місцевому рівні.

«У-Медіа» розглядатиме заявки на виробництво контенту за умови гарантованого розміщення такого контенту на медіа носіях й оцінці аудиторії, яка ознайомиться з запропонованим контентом. Канали розповсюдження контенту мають бути запропоновані аплікантом.

4. Розслідувальна журналістика. Проведення й оприлюднення якісних розслідувань на актуальні теми – порушення прав людини, земельні питання, витрати держбюджету, охорона здоров’я, освіта, судова система, тощо. Підтримка співпраці журналістів з громадянським суспільством при проведенні журналістських розслідувань, моніторинг впливу журналістських розслідувань, додаткові запити та висвітлення дій влади у відповідь на опубліковані розслідування. Програма «У-Медіа» заохочує до співпраці регіональні журналістські організації та об’єднання, які сприятимуть збільшенню кількості та покращенню якості журналістських розслідувань.  

5. Адвокасі. Системна організована діяльність, що має на меті захист прав журналістів, дотримання законодавства, захист прав та захисту свободи слова і свободи преси. Можливі види діяльності: інформаційні кампанії, співпраця журналістів з громадськими організаціями, реагування на випадки цензури, тиск та порушення прав журналістів, створення інтерактивних мап (crowdsourcing) щодо порушення прав журналістів тощо. 

6. Регіональні ЗМІ та міжрегіональні зв’язки, спрямовані на створення та укріплення зв’язку та взаєморозуміння між місцевими ЗМІ та громадськими організаціями з метою виробництва місцевих новин та висвітлення подій з інших регіонів України. Діяльність може включати регулярні зустрічі журналістів та представників громадських організацій для обміну досвідом та інформацією з актуальних для їх регіонів питань, ознайомчі візити журналістів в інші регіони, спільне створення або використання контенту, створення розділів міжрегіональних новин тощо.

7. Перехід до цифрового формату мовлення. Експертні консультації та підтримка ЗМІ у процесі переходу до цифрового формату мовлення, моніторинг законодавства та висвітлення процесу переходу на цифрове мовлення, просвітницькі кампанії для населення задля безболісного переходу до використання цифрового сигналу.

8. Гендерні аспекти в розвитку ЗМІ. Проекти мають сприяти гендерній рівності та вивченню гендерних питань, що є важливими аспектами розвитку демократичного суспільства. Заохочуються проекти, що забезпечуватимуть рівну підтримку  жінкам та чоловікам у медіа-діяльності, досліджуватимуть бар’єри на шляху до рівноправної участі жінок в управлінні ЗМІ, журналістиці та/або в медіа-організаціях, сприятимуть поінформованості громадян з гендерних питань та гендерної динаміки, запропонують шляхи подолання гендерної нерівності у разі її виявлення, активізуватимуть публічну дискусію з питань гендеру в медіа-сфері.

9. Прозорість прав власності на ЗМІ. Моніторинг прав медіа-власності на національному та регіональному рівнях, інформування про її вплив на редакторську політику ЗМІ в регіонах. У рамках проектів  можна проводити дослідження, робити моніторинг, публікувати інформацію щодо медіа-власності національних та регіональних медіа, співпрацювати з журналістами-розслідувальниками щодо дослідження та висвітлення цього питання. Продуктом проектів можуть бути створення інтерактивної мапи медіа-власників, інформаційні кампанії, експертні та публічні дискусії з проблем впливу медіа-власників на редакційну політику.

 

ІНСТРУКЦІЯ З НАПИСАННЯ ГРАНТОВИХ ЗАЯВОК ДО «У-МЕДІА»

Заявка подається українською або російською мовою, друкований шрифт 12 pt.,Times New Roman. Структура заявки включає такі розділи:

I. Титульна сторінка – 1 сторінка

Ця сторінка повинна включати таку інформацію:

А.      Назва проекту

Б.      Короткий опис проекту: один абзац, чітке й зрозуміле резюме проекту

В.      Організація: назва та контактна інформація

Г.       Координатор проекту: повне ім’я, посада, контактна інформація

Д.     Тривалість проекту (в місяцях)

Е.       Сума, що запитується, в доларах США.

II. Опис проекту – не більше 5 сторінок

А.      Опис основних цілей та завдань проекту, що відповідають цілям Програми «У-Медіа»

Б.      Діяльність, що спрямована на досягнення цілей

В.      Очікувані результати та вплив проекту

Г.       Індикатори, що вимірюють досягнення цілей та вплив проекту, методи збору індикаторів

Д.     Календарний план (помісячно), який пояснює логіку проекту та його виконання

Е.       Партнерські організації (із зазначенням форми власності – державна/приватна/комунальна)

ПРОЕКТИ, ОБСЯГ ЯКИХ ПЕРЕВИЩУЄ 5 СТОРІНОК, РОЗГЛЯДАТИСЬ НЕ БУДУТЬ!

III. Бюджет – перші 2 сторінки в файлі MS Excel (форма додається) та обґрунтування бюджету (інструкція додається), що роз’яснює запропоновані витрати. 

Таблиця бюджету на одній сторінці та детальний опис кожного заходу на другій сторінці в файлі MS Excel, відповідно до формату, що додається.  Бюджет має визначити основні категорії витрат, які чітко демонструють ефективність проекту. Власний внесок організації  повинен становити не менше 10% від запитуваної суми гранту. Бюджет має супроводжуватись документом в форматі MS Word  з обґрунтуванням кожної категорії витрат; документ має надати відповіді, що виникають під час розгляду бюджету (важливість кожної категорії витрат для реалізації проекту: що й для чого потрібно придбати, чому саме це; принцип ціноутворення; обсяг робіт для персоналу тощо).

ПРОЕКТИ, БЮДЖЕТ ЯКИХ ПЕРЕВИЩУЄ 25 000 ДОЛАРІВ США, РОЗГЛЯДАТИСЬ НЕ БУДУТЬ!

IV. Досвід у реалізації проектів – не більше 1 сторінки

  1. Досвід в управлінні проектами або бізнесом.
  2. Попередні гранти, що їх отримувала ваша організація.

Інтерньюз Нетворк також запрошує до подання заявок новостворені організації. Якщо ваша організація не має достатнього досвіду у реалізації медіа-проектів, будь ласка, зазначте інші релевантні проекти та вкажіть рівень компетенції основних працівників та консультантів майбутнього проекту.

Заявки потрібно надсилати на електронну адресу з копією на . У разі, якщо протягом двох днів ви не отримали підтвердження про прийом заявки на розгляд, просимо зателефонувати до офісу «У-Медіа» (044) 458-44-39 або надіслати заявку ще раз.

ОЦІНКА ЗАЯВОК

Заявки, що не відповідають пріоритетним для Програми «У-Медіа» видам діяльності або вимогам до оформлення заявок, до розгляду не допускаються.

Оціночна комісія Програми «У-Медіа» складатиметься з незалежних експертів, які оцінюватимуть та рекомендуватимуть кращі заявки до фінансування. Оціночна комісія Програми  «У-Медіа» розглядатиме заявки один раз на два місяці.

Графік прийому заявок: до 23 год. 59 хв. 10 березня, 10 травня, 10 липня, 10 вересня, 10 листопада, 10 січня (2013 р.).

Інтерньюз Нетворк звертатиметься до організації-заявника у разі виникнення додаткових запитань з приводу поданої заявки.

Просимо зауважити, що процес оцінки проектів може займати календарний місяць. Період від дати отримання відповіді від «У-Медіа» про підтримку вашого проекту до дати отримання коштів  може становити від восьми до дванадцяти тижнів.

Підтримані заявки фінансуватимуться за умови наявності у Програми «У-Медіа» коштів та затвердження гранту Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Організації, заявки яких не були підтримані, можуть отримати усну консультацію з приводу причин, через які заявку було відхилено.

Критерії відбору заявок до фінансування:

Кожна заявка отримує певну кількість балів відповідно до такого переліку критеріїв:

  1. Проект пропонує інноваційний підхід до досягнення щонайменше одного з пріоритетів Програми «У-Медіа».
  2. Проект націлений на вирішення актуальної суспільної проблеми.  
  3. Очікувані результати та вплив проекту є реалістичними, вимірюваними, обґрунтованими.
  4. Проект зможе досягти очікуваних результатів у визначений проміжок часу.
  5. Запропоновані види діяльності є ефективними для досягнення очікуваних результатів.
  6. Заявник демонструє наявність технічних навичок, досвід та спроможність для виконання запропонованої діяльності.
  7. Бюджет проекту є реалістичним, ефективним та обґрунтованим.
  8. Власний внесок організації становить не менше 10% від запитуваної суми.
  9. Заявка містить ефективні інструменти для оцінки впливу проекту.

Із запитаннями щодо умов грантового конкурсу можна звертатися до співробітників Програми «У-Медіа» в робочі дні з 10.00 до 17.00. 

 

Завантажити оголошення «Відкритий грантовий конкурс»

 

ФОРМА БЮДЖЕТУ "У-МЕДІА"

 

ОБГРУНТУВАННЯ БЮДЖЕТУ