Схожі новини

> 08-07-2015

Величезний  обсяг інформації, що кожного дня оточує людину, вимагає від неї уміння аналізувати інформаційні потоки. Важливо усвідомлювати вплив, який здійснює інформація на людину, й відповідно фільтрувати джерела. Медіа грамотність стає особливо важливою в епоху  олігархізації ЗМІ, коли комерційне й політичне підґрунтя переважає в роботі засобів масової інформації. Тому запитання «кому це вигідно» завжди буде доречним при поглинанні новин та інформаційних посилів. ВІДЕО

> 12-05-2015

АНОНС: 15 травня у Дніпропетровську обговорять перспективи висвітлення діяльності місцевих органів влади після роздержавлення друкованих ЗМІ. Українська Асоціація Видавців (УАВПП) проведе зустріч редакторів комунальної та приватної преси й обговорить побажання місцевих ЗМІ щодо ефективності процесву роздержавлення.

> 27-03-2015

16 квітня, Чернігів - Українська Асоціація Видавців (УАВПП) проведе обговорення можливих наслідків та перспектив роздержавлення комунальної преси. За круглим столом зберуться  представники комунальних та приватних друкованих ЗМІ Чернігівської області, фахівці у питаннях зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради та експерти, щоб висловити свої очікування та бачення щодо підвищення ефективності процесу роздержавлення газет.

> 03-12-2014

Проект "Владометр" зробив аналіз передвиборчих обіцянок політичних партій, які увійшли до нового парламенту. Відео "Що у програмі? Чого очікувати від нової Верховної Ради?" - візуалізований результат аналізу програм, відповідно до якого можна вимагати виконання обіцянок.

ВІДЕО

> 17-11-2014

Фундація "Суспільність" виготовляє телевізійну програму "НЕ-СТАНДАРТ" з метою пояснити пересічним громадянам сутність та важлиість дотримання стандартів професійної журналістики. Програма виконує просвітницьку функцію, а також є цікавим якісним продуктом, який розвіює міфи про непогрешимість медій.

ВІДЕО

> 17-11-2014

Фундація "Суспільність" виготовляє телевізійну програму "НЕ-СТАНДАРТ" з метою пояснити пересічним громадянам сутність та важлиість дотримання стандартів професійної журналістики. Програма виконує просвітницьку функцію, сприяє підвищенню медіа грамотності, а також є цікавим й якісним продуктом, що розвіює міфи про непогрешимість медій.

ВІДЕО

> 17-10-2014

Медіа експерт та керівник проекту "Моніторинг регіональних медіа" за підтримки Інтерньюз Нетворк Світлана Єременко розповідає про проблему джинси в українських медіа й про дискредитацію професії журналіста в Україні. "Господарі цього світу" впевнені: за більші чи менші гроші можна купити кожного журналіста, редактора, або навіть ЗМІ цілком. Не розуміння суспільної відповідальност медіа й залежність журналістів від свїх "хазяїв" призводить до зниження довіри до медіа й їх впливу на суспільні й політичні процеси в країні. Інтерв'ю записане у грудні 2013 року сьогодні не менш актуальне, ніж майже рік тому. ВІДЕО

> 30-01-2014

Світлана Єременко: Редактори погоджуються публікувати замовні матеріали, проявляючи неповагу до своєї аудиторії. Та, у свою чергу, відповідає взаємністю: не передплачує місцеву пресу. І видання опиняються у ще більшій залежності. Тим не менш регіональні ЗМІ цілком можуть виживати й без джинси, стверджує медіа-експерт і пояснює, яким саме чином.

ВІДЕО

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 1333
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 16-03-2011
 (голосов: 0)
16-03-2011

Українські ЗМІ потребують роздержавлення

Категорія: Роздержавлення, Всі відео

 

Держава вже давно довела свою неефективність як власника ЗМІ. І на національному і на регіональному рівнях фактично кожен, хто приходить до влади, вважає, що він/вона отримує медіа ресурс, яким можна управляти на власний розсуд. При цьому, така взаємодія із ЗМІ не базується на бізнес-принципах.

Мітки: роздержавлення, медіа законодавство, медіа ринок