Схожі новини

> 22-09-2016

В 2016 році Інтерньюз провів друге дослідження стану впровадження медіаосвіти в Україні. Дослідження виявило успіхи та труднощі, намітило тенденції, й сприяло визначенню пріоритетів у розвитку медіа грамотного суспільства за допомогою середньої освіти. 

> 16-08-2016

Інститут демократії ім. Пилипа Орлика за підтримки Інтерньюз-Європа в рамках проекту Інтерньюзу в Україні випустив збірку нарисів про переселенців «Знедолені? Нездоланні!»

> 08-02-2016

Internews is seeking candidates for the position of Program Coordinator. Deadline for applications is February 22, 2016. 

> 04-12-2015

Український медійний проект (У-Медіа), що виконується міжнародною неурядовою організацією Інтерньюз за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID),  запрошує до подання пропозицій на отримання малих грантів. В рамках відкритого грантового конкурсу Інтерньюз розглядатиме проектні заявки, бюджет яких не перевищуватиме 10 000 доларів США на період до 6 місяців, і які пропонуватимуть проекти в межах пріоритетів У-Медіа. Термін подання заявок: 30 грудня 2015 року, 23:59 за київським часом.

> 01-12-2015

ПРЕС-РЕЛІЗ

24 листопада в Краматорську відбувся круглий стіл на тему: «Інформаційні потреби переселенців: як покращити комунікацію між владою, переселенцями, НДО, волонтерами та ЗМІ і забезпечити доступ до важливої інформації». В засіданні взяли участь переселенці, волонтери, журналісти, представники влади. 

> 01-10-2015

Щорічне опитування Інтерньюз щодо споживання ЗМІ засвідчило суттєве зниження прихильності українців до російських ЗМІ. Дослідження показало, що перегляд російського телебачення знизився на 8% з 27% у 2014 році, й перегляд російських Інтернет ЗМІ знизився на 17% з 44% у 2014 до 27% у 2015 році.

> 12-08-2015

«Інтерньюз-Україна» (Київ, Україна) оголосила про початок програми надання технічної допомоги для редакцій та журналістів, які займаються кримською проблематикою.

Головні умови для участі в конкурсі з отримання професійного технічного обладнання для редакцій та журналістів/блогерів – досвід роботи та активна діяльність на сьогоднішній день в сфері висвітлення кримської проблематики. Одна редакція може отримати технічну допомогу в розмірі до 10.000 EURO.

Один журналіст/блогер може отримати технічну допомогу в розмірі до 2.000 EURO.

КОЛИ? Заявки приймають до таких дат: 20 серпня 2015 та 20 вересня 2015. Деталі за посиланням: http://internews.ua/2015/08/support-program-of-media-related-to-crimea-2-round/

> 10-07-2015

Експерти з цифрової безпеки Інституту масової інформації рекомендують журналістам дотримуватися 6 правил при складанні паролей до своїх акаунтів у соціальних мережах, електронній пошті, входу в систему та ін., а також де можна надійно зберігати паролі. Поради від ІМІ — на інфографіці

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 880
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 8-07-2015
 (голосов: 0)
8-07-2015

Медіаграмотність як інструмент у боротьбі з пропагандою

Категорія: Свобода слова, Медіаграмотність, Новини, Всі відео

Величезний  обсяг інформації, що кожного дня оточує людину, вимагає від неї уміння аналізувати інформаційні потоки. Важливо усвідомлювати вплив, який здійснює інформація на людину, й відповідно фільтрувати джерела.

Медіа грамотність стає особливо важливою в епоху  олігархізації ЗМІ, коли комерційне й політичне підґрунтя переважає в роботі засобів масової інформації. Тому запитання «кому це вигідно» завжди буде доречним при поглинанні новин та інформаційних посилів. Адже журналісти не завжди мають достатньо свободи, оскільки виробляють контент на замовлення власника свого медіа. Зазвичай, онлайн кредити на карту оформляють для придбання різних споживчих товарів. Банківські організації оформляють такі онлайн кредити на карту тим клієнтам, які купують, мобільні телефони, побутову техніку, інші товари тривалого користування, одяг. Таким чином, виходить, що оформивши такий швидкий кредит, клієнт товар отримує з відстрочкою виплати його загальної вартості.

Важливо громадянам усвідомлювати, кому належать медіа, які вони регулярно споживають, щоб розуміти, чи варта довіри та чи інша інформація. І починати потрібно саме зі шкільного віку. 

Медіаосвіта - це критичне мислення. Важливо, щоб діти могли навчитись не лише продукувати медійний контент, а саме критично осмислювати те, що читають, бачать і чують в ЗМІ. 

Розмова в студії Сумської ДТРК про базові навички медіаграмотності й розвиток медіаосвіти в Україні. Експерти Інституту демократії Пилипа Орлика та викладачі Алла Федорина та Алла Ярова. 

 


Пропонуємо відео запис програми