Схожі новини

> 10-07-2015

Експерти ІМІ розпобили інфографіку, що наглядно пояснює, що в першу чергу варто зробити журналістам, громадським активістам та й будь-кому, хто хоче захищати свою пристрої від зловмисників.

> 08-07-2015

Величезний  обсяг інформації, що кожного дня оточує людину, вимагає від неї уміння аналізувати інформаційні потоки. Важливо усвідомлювати вплив, який здійснює інформація на людину, й відповідно фільтрувати джерела. Медіа грамотність стає особливо важливою в епоху  олігархізації ЗМІ, коли комерційне й політичне підґрунтя переважає в роботі засобів масової інформації. Тому запитання «кому це вигідно» завжди буде доречним при поглинанні новин та інформаційних посилів. ВІДЕО

> 17-12-2014

18 грудня, у четвер, з 11:00 до 13:00- відкрита онлайн лекція з ефективних журналістських розслідувань, доступність лонгріда та роботу з даними, у рамках Ukrainian Media E-School.

> 03-12-2014

Проект "Владометр" зробив аналіз передвиборчих обіцянок політичних партій, які увійшли до нового парламенту. Відео "Що у програмі? Чого очікувати від нової Верховної Ради?" - візуалізований результат аналізу програм, відповідно до якого можна вимагати виконання обіцянок.

ВІДЕО

> 17-11-2014

Фундація "Суспільність" виготовляє телевізійну програму "НЕ-СТАНДАРТ" з метою пояснити пересічним громадянам сутність та важлиість дотримання стандартів професійної журналістики. Програма виконує просвітницьку функцію, а також є цікавим якісним продуктом, який розвіює міфи про непогрешимість медій.

ВІДЕО

> 17-11-2014

Фундація "Суспільність" виготовляє телевізійну програму "НЕ-СТАНДАРТ" з метою пояснити пересічним громадянам сутність та важлиість дотримання стандартів професійної журналістики. Програма виконує просвітницьку функцію, сприяє підвищенню медіа грамотності, а також є цікавим й якісним продуктом, що розвіює міфи про непогрешимість медій.

ВІДЕО

> 17-10-2014

Медіа експерт та керівник проекту "Моніторинг регіональних медіа" за підтримки Інтерньюз Нетворк Світлана Єременко розповідає про проблему джинси в українських медіа й про дискредитацію професії журналіста в Україні. "Господарі цього світу" впевнені: за більші чи менші гроші можна купити кожного журналіста, редактора, або навіть ЗМІ цілком. Не розуміння суспільної відповідальност медіа й залежність журналістів від свїх "хазяїв" призводить до зниження довіри до медіа й їх впливу на суспільні й політичні процеси в країні. Інтерв'ю записане у грудні 2013 року сьогодні не менш актуальне, ніж майже рік тому. ВІДЕО

> 18-03-2014

19 березня, 17.00 - вебінар „Онлайн-інструмент роботи із документами DocumentCloud“від Інституту розвитку регіональної преси (ІРРП). Для участі у вебінарі необхідно заповнити онлайн-анкету до 18 березня 2014 року (до 18.00 години).Усім зареєстрованим учасникам 19 березня буде надіслане гіперпосилання на вікно вебінару.

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 1738
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 9-01-2014
 (голосов: 1)
9-01-2014

Як заробляти на YouTube?

Категорія: Нові медіа і цифрове мовлення, Всі відео

Можна пробувати заробляти на Youtube самотужки, але цей шлях для обраних, оскільки він пов'язаний із багатьма ризиками та вимагає від блогера високого рівня компетенції. Простіше починати працювати з Youtube, користуючись підтримкою багатоканальних мереж. У чому можуть бути переваги такої співпраці, розповідає представник одної з таких мереж Микола Рогінец.

На Youtube заробляють не тільки блогери. Ще один учасник монетизації контенту - MSN, багатоканальні мережі. Деякі з них займаються відвертим обдурюванням недосвідчених користувачів, розсилають «листи щастя», слідуючи інструкціям яких новачок за кілька кліків може віддати весь свій дохід в чужі руки, сам цього не розуміючи. Тому перед укладенням контракту необхідно прояснити всі його умови і поцікавитися репутацією компанії.

Можна, звісно, працювати з Youtube, минаючи посередників (в Україні це можливо вже рік), тільки потрібно бути готовим до того, що це досить клопітке заняття.

Чесно працюючі MSN можуть виявитися дуже корисними блогеру, та й самі на цьому непогано заробити. Директор з маркетингу багатоканальної Youtube-мережі Agency of

 

Internet Rights (AIR) Микола Рогінец розповів про переваги співпраці з мультиканальна мережами :

- дотримання авторських прав - той ще «головний біль», це підтвердить кожен, хто має до цього процесу хоч якесь відношення. Уніфікованої системи немає: кожен правовласник сам встановлює правила використання своїх продуктів. Наприклад, канал може бути забанений через використання якоїсь популярної мелодії в якості музичного супроводу. Без сторонньої допомоги неприємні сюрпризи дуже вірогідні.

- Youtube не в змозі спілкуватися з усіма користувачами безпосередньо, а співробітники MSN можуть пояснити і порадити.

- MSN допоможе вирішити проблему мовного бар'єру.

- Компанія AIR, зокрема, гарантує своїм партнерам щомісячну оплату, при співпраці безпосередньо з Youtube, гроші надходитимуть раз на два місяці.

- Ще один шлях монетизації для MSN-співпраці з рекламодавцями. Мультиканальна платформа укладає партнерську угоду з Youtube і розміщує рекламу на своїх каналах. Це надає широкі можливості для того, щоб зробити рекламу ефективною і таргетування. Можливі традиційні рекламні заставки, співпраця з брендами, а креативні рекламні ролики з цікавим або смішним сюжетом можуть стати хітом.

Youtube може стати « Полем Чудес» не тільки для дрібного (блогери) і середнього (MSN) бізнесу. Для телеканалів теж знайдуться перспективи розвитку. Однак тут потрібно пам'ятати, що канал Youtube - це не звичайний телеканал з лінійним мовленням. Тут потрібен інший підхід та інший контент. За словами Миколи Рогінця, телеканали стартують на Youtube не дуже цікаво: вони просто викладають відзняті сюжети. А тут своя специфіка: необхідні короткі ролики, особливий монтаж, контакт з аудиторією (більш молодою, ніж звичайна телевізійна)... Загалом, якщо серйозно підходити до цього питання, то не обійтися без спеціалізованого штату співробітників. Серед українських каналів, успішно представлених на Youtube та тих, які дотримуються його основних «заповідей», Микола виділив «Перший Автомобільний».

Що стосується найбільш популярних тематичних напрямків, то більшою популярністю користуються геймерські канали. Серед успішних прикладів - канал шведського геймера Фелікса Чельберга PewDiePie, на який вже підписано понад 15 млн. осіб. Дуже перспективна гумористична ніша, зокрема політичної сатири, яка, за словами Миколи Рогінця, в Україні майже не зайнята. Знаєте, що ще популярно лиш в Україні і, можливо, ще в деяких пострадянських країнах? Записи відеореєстраторів та ролики за участю ДАІ! В інших країнах світу навряд чи вдасться заробити грошей на роликах про те, як співробітники ДПС виписують штрафи.

Таким чином, Youtube - ринок для гравців різного рівня, який розвивається та дозволяє заробляти гроші в деяких випадках майже «з нічого», та й ступінь конкуренції поки дозволяє легкий вхід на ринок монетизації контенту.

Джерело текстової інформації та організатор цієї лекції - креативний простір "Часопис".