Схожі новини
Інститут масової інформації (IMI) запрошує журналістів на дводенний тренінг з висвітлення виборів «Журналіст і вибори» у Харкові (11-12 квітня) та Донецьку (14-15 квітня). Тренінг приділить увагу законодавчим аспектам роботи медіа у виборчий період, поділиться способами оперативної журналістики, говоритиме про методи фальсифікації й маніпулювання виборчих штабів.
19 березня, 17.00 - вебінар „Онлайн-інструмент роботи із документами DocumentCloud“від Інституту розвитку регіональної преси (ІРРП). Для участі у вебінарі необхідно заповнити онлайн-анкету до 18 березня 2014 року (до 18.00 години).Усім зареєстрованим учасникам 19 березня буде надіслане гіперпосилання на вікно вебінару.
13 марта 2014, 13.00 - «Информационный пресс-центр» (IPC) приглашает журналистов и блоггеров АР Крым и Юга Украины принять участив в вебинаре «Социальные расследования: образование, здравоохранение, ЖКХ». В программе - особенности работы с источниками информации, перечень открытых источников, способ получать и сохранять информацию, освещение тем с учетом интересов аудитории.
12 марта 2014, 13.30 - «Информационный пресс-центр» (IPC) приглашает журналистов и блоггеров АР Крым и Юга Украины принять участив в вебинаре «Безопасность деятельности журналистов во время освещения конфликтных ситуаций». В программу включены вопросы правового регулирования деятельности журналистов, подготовка к работе на акциях протестов, документы, обозначения СМИ и необходимые сведения, работа с источниками информации.
Світлана Єременко: Редактори погоджуються публікувати замовні матеріали, проявляючи неповагу до своєї аудиторії. Та, у свою чергу, відповідає взаємністю: не передплачує місцеву пресу. І видання опиняються у ще більшій залежності. Тим не менш регіональні ЗМІ цілком можуть виживати й без джинси, стверджує медіа-експерт і пояснює, яким саме чином.
ВІДЕО
Відеотека представляє інтерв'ю з координатором регіональого медіа моніторингу Українського освітнього центру реформ (УОЦР) Світланою Єременко. пексперт пояснює методологію моніторингу, висвітлює основні тенденції у якості контенту регіональних медій й проблеми медіа експертів. Про причини та наслідки медіа моніторингів дивіться у відвертому відео інтерв'ю з медіа експертом Світланою Єременко.
ВІДЕО
Цікава лекція Директора з маркетингу багатоканальної Youtube-мережі Agency of Internet Rights (AIR) Миколи Рогінця про можливості монетизації відео контенту та юридичні особливості співпраці блогерів з відомими та малими серверами. За матеріалами Відеотеки (Телекритика).
ВІДЕО
- У-Медіа » Медіа і технології » Навчання » Управління конвергентними редакціями
- Переглядів: 469
- Автор: Irina
- Дата: 16-03-2011
Управління конвергентними редакціями
Категорія: Навчання, Всі відео
Видавці, редактори, власники - тобто люди, що приймають рішення в ЗМІ, - мають зрозуміти тенденції розвитку ЗМІ, що притаманні не лише Україні, але й медіа у всьому світі. Керівники традиційних ЗМІ мають зрозуміти необхідність змін у редакціях й важливість переходу до конвергентних платформ вже сьогодні.