Схожі новини

> 12-05-2015

25 травня, Чернівці - Інститут демократії ім. Пилипа Орлика запрошує журналістів Чернівецької області на майстер клас журналіста розслідувача, керівника проекту Слідство.Інфо на Першому Національному та Громадському.ТВ Дмитра Гнапа. 

> 12-05-2015

АНОНС: 15 травня у Дніпропетровську обговорять перспективи висвітлення діяльності місцевих органів влади після роздержавлення друкованих ЗМІ. Українська Асоціація Видавців (УАВПП) проведе зустріч редакторів комунальної та приватної преси й обговорить побажання місцевих ЗМІ щодо ефективності процесву роздержавлення.

> 30-04-2015

Українська Асоціація Видавців (УАВПП)  проведе  зустрічі редакторів комунальної та приватної преси. В ході дискусії УАВПП збере та узагальнить побажання місцевих ЗМІ, аби підвищити ефективність роздержавлення газет. Дати: 15 травня - м. Дніпропетровськ, 22 травня - м. Хмельницький.

> 15-04-2015

16 квітня 2015 року, об 11-00 у прес-центрі «Конгрес хол» (вул. Радянська, 7, 2 поверх). Інститут демократії ім. Пилипа Орлика запрошує редакторів, журналістів, лідерів громадських організацій до обговорення питань інформаційної безпеки країни та ролі медій у стриманні інформаційної агресії з боку Росії. 

> 27-03-2015

16-17 квітня 2015 року - Aкадемія української преси (АУП) проведе Третю міжнародну науково-методичну конференцію «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи» в м. Києві. Конференцію організовано в партнерстві з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Інститутом соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України. 

> 27-03-2015

16 квітня, Чернігів - Українська Асоціація Видавців (УАВПП) проведе обговорення можливих наслідків та перспектив роздержавлення комунальної преси. За круглим столом зберуться  представники комунальних та приватних друкованих ЗМІ Чернігівської області, фахівці у питаннях зв’язків з громадськістю Чернігівської міської ради та експерти, щоб висловити свої очікування та бачення щодо підвищення ефективності процесу роздержавлення газет.

> 23-03-2015

«Інтерньюз» оголошує про вакансію місцевого медіа-консультанта  (Local Media Liaison) для роботи в новому 2-річному проекті з вирішення комунікаційних проблем внутрішньо переміщених осіб зі сходу країни. Ми шукаємо досвідченого медіа фахівця з глибоким знанням роботи ЗМІ  національного та регіонального рівня та широким колом медіа-контактів. Медіа консультант надаватиме фахову технічну допомогу гуманітарним організаціям, місцевим урядам та громадам у подоланні гуманітарної катастрофи.  Читайте оголошення англійською мовою.  

> 19-03-2015

Фундація «Суспільність» спільно з МГО «Інтерньюз-Україна» та ГО «Телекритика» запрошує студентів випускних курсів бакалаврату та магістратури шкіл журналістики з усіх  регіонів країни взяти участь у 15-ти денному стажуванні в Києві в редакція провідних медіа.  

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 295
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 10-03-2015
 (голосов: 0)
10-03-2015

Тренінги з управління редакцією

Категорія: Навчання, Анонси

До уваги редакторів та менеджерів комунальних ЗМІ України!

ГО „Інститут розвитку регіональної преси“ (ІРРП) запрошує редакторів та менеджерів комунальних ЗМІ України взяти участь у 6-денному циклі із двох тренінгів ЦИКЛ «УПРАВЛІННЯ РЕДАКЦІЄЮ РЕГІОНАЛЬНОГО ВИДАННЯ».

26-28 березня 2015 року, Київ - Тренінг 1: «Менеджмент медіа-підприємства, або як регіональному виданню вижити після роздержавлення?»

16-18 квітня 2015 року, Київ- Тренінг 2: «Газета та онлайн-медіа – управління редакцією та контентом»

Мета: підвищити життєздатність комунальних видань після їх роздержавлення.

Тренери: Олег Хоменок, Інна Гадзинська, Борис Родієвський.

Організатори заохочують участь двох співробітників з одних й тих самих ЗМІ у навчальних заходах проекту, розрахованих на відповідну цільову групу.

Під час тренінгів учасники: отримають знання та уявлення про принципи управління медіа-підприємством, організації роботи відділів маркетингу та реклами, налаштування на читацьку аудиторію, навички організації та планування роботи редакції, роботи з мультимедійним контентом, залучення необхідної читацької аудиторії.

Тренінг 1: «Як регіональному виданню вижити після роздержавлення?»

Структура медіа-підприємства, медіа як бізнес, монетизація онлайн-медіа. Що цікаво місцевому читачу? Маркетинг, організація продажів накладу та збільшення онлайн аудиторії. Організація продажів реклами у друковану та онлайн версію.

Цільова аудиторія: редактори, комерційні директори та менеджери відділів продажу тиражу та реклами комунальних видань.

Тренінг 2: «Газета та онлайн-медіа – управління редакцією та контентом»

Як створити медіа продукт цікавий локальній аудиторії? Типи контенту, тематична та жанрова специфіка матеріалів для газети та онлайн платформи.
Структура конвергентного ньюзруму, планування роботи редакції.
Створення та редагування контенту для різних платформ. Інструменти створення мультимедійного контенту.

Цільова аудиторія: редактори та менеджери контенту друкованих та онлайн-версій комунальних видань.

Участь у тренінгах є безкоштовною. Учасникам з інших міст пропонується проживання в готелі та компенсація витрат на проїзд.

Для участі у тренінгу необхідно заповнити та надіслати анкету-заявку (https://docs.google.com/…/14Ft3W_Pv1b93rjF2J3JwuAd…/viewform) до 18:00 10 березня 2015 року.

Із запитаннями звертайтеся на [email protected] або за номером 067-547-22-33.

Група учасників циклу формується на конкурсних засадах. Організатори повідомлять запрошених учасників про участь до 16 березня 2015 року.

Мітки: ІРРП, тренінг, управління редакцією, навчання, редактори, власники ЗМІ