Схожі новини
В 2016 році Інтерньюз провів друге дослідження стану впровадження медіаосвіти в Україні. Дослідження виявило успіхи та труднощі, намітило тенденції, й сприяло визначенню пріоритетів у розвитку медіа грамотного суспільства за допомогою середньої освіти.
Експерти з цифрової безпеки Інституту масової інформації рекомендують журналістам дотримуватися 6 правил при складанні паролей до своїх акаунтів у соціальних мережах, електронній пошті, входу в систему та ін., а також де можна надійно зберігати паролі. Поради від ІМІ — на інфографіці
Величезний обсяг інформації, що кожного дня оточує людину, вимагає від неї уміння аналізувати інформаційні потоки. Важливо усвідомлювати вплив, який здійснює інформація на людину, й відповідно фільтрувати джерела. Медіа грамотність стає особливо важливою в епоху олігархізації ЗМІ, коли комерційне й політичне підґрунтя переважає в роботі засобів масової інформації. Тому запитання «кому це вигідно» завжди буде доречним при поглинанні новин та інформаційних посилів. ВІДЕО
26 травня, у вівторок о 13.00 на факультеті історії, політології та міжнародних відносин Чернівецького національного університету ім. Юрія Федьковича (вул. Кафедральна, 2, ауд.18) відбудеться круглий стіл на тему «Інформаційний простір України: нагальні виклики в умовах війни та інформаційної агресії».
25 травня, Чернівці - Інститут демократії ім. Пилипа Орлика запрошує журналістів Чернівецької області на майстер клас журналіста розслідувача, керівника проекту Слідство.Інфо на Першому Національному та Громадському.ТВ Дмитра Гнапа.
16-17 квітня 2015 року - Aкадемія української преси (АУП) проведе Третю міжнародну науково-методичну конференцію «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи» в м. Києві. Конференцію організовано в партнерстві з Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Інститутом соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України.
«Є один рецепт, який в міжнародних програмах існує вже багато років – це проекти із медіаграмотності. Журналісти будуть робити якісний матеріал, коли на них буде попит. А попит буде тільки тоді, коли громадяни навчені, як критично сприймати медіа – для медіа грамотної людини історії про розіп’ятих хлопчиків виглядатимуть смішно» - сказала Оксана Майдан, заступник директора проекту "У-Медіа" Інтерньюз Нетворк під час круглого столу з впливу російсьої пропаганди на окупованих територіях.
АКАДЕМІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПРЕСИ оголошує про прийом заявок на виступ та статей під час третьої міжнародної науково-методичної конференції «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи» 16-17 квітня 2015 року в м. Києві. Запрошуються учителі загальноосвітніх навчальних закладів, науково-педагогічні працівники вищих педагогічних навчальних закладів, закладів післядипломної педагогічної освіти, співробітники бібліотек, науковці та працівники мас-медіа. Заявки на участь у конференції приймаються до 20 березня, статті - до 25 квітня.
- У-Медіа » Медіа і технології » Медіаграмотність » Щоб не пудрили мозок - користуйся ним!
- Переглядів: 999
- Автор: rfgtw
- Дата: 8-12-2010
Щоб не пудрили мозок - користуйся ним!
Категорія: Медіаграмотність, Всі відео
Ролик під назвою «Щоб не пудрили мозок -- користуйся ним» має на меті привернути увагу пересічних читачів, слухачів та глядачів до того, що інформацію зі ЗМІ треба сприймати критично й осмислено. У Києві ролик можна побачити на відео-бордах в центрі міста, а також на екранах на всіх станціях метро. В інших регіонах ролики розміщені на відеобордах, екранах в супермаркетах, кафе, кінотеатрах. В Інтернеті ролик можна побачити тут.
Напередодні старту відео-кампанії у Львові, Сімферополі, Рівному та Донецьку пройшли круглі столи на тему «Стандарти журналістики та проплачені медіа-матеріали «джинса». На заходах медіа-експерти з Києва та регіонів обговорили місію журналістики та те, яким чином можна протистояти цензурі та проплаченим матеріалам. Також окрему увагу учасники круглих столів звернули на потребу критичного та осмисленого ставлення до інформації від ЗМІ. Експерти, журналісти та громадські діячі запевнили, що поруч із справжньою журналістикою, яка відповідає стандартам, існують зумисні медіа-маніпуляції, які переслідують або політичні, або економічні цілі. Боротися з цим явищем можуть і журналісти, і пересічні споживачі інформації. Журналісти мають дотримуватися стандартів журналістики, передусім вичерпність інформації, баланс думок, відокремлення фактів від коментарів. А глядачі, читачі або слухачі мають навчитися розрізняти замовні проплачені матеріали (т.зв. «джинса») від питомо журналістських робіт. Цьому можуть допомогти як знання тих самих стандартів журналістики, так і користування багатьма джерелами інформації.
Кампанія «Розум проти медіа-маніпуляції: інформаційна кампанія з медіа грамотності» реалізується міжнародною громадською організацією «Інтерньюз-Україна» та Українським освітнім центром реформ за підтримки проекту «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк та USAID.
Думки, що висловлені в роликах, а також на заходах проекту не обов’язково відображають точку зору USAID та Інтерньюз Нетворк.