Схожі новини
Ігор Куляс розповідає, як працівники українських ньюз-румів систематично порушують усі без винятку найважливіші професійні стандарти.
Джерело - "Відеотека. Телекритика"
16 травня у медіа-центрі ІПЦ-Феодосія відбувся тренінг з співпраці НУО з медіа. Керівники та представники громадського сектора отримали знання та навички для ефективної комунікації зі ЗМІ.
5 квітня програма «У-Медіа»/Інтерньюз у співпраці з проектом UNITER/Pact організувала у м. Саки (Крим) останній із серії тренінгів на тему «Основи ефективної присутності громадськіх організацій у мас-медіа».
27 березня програма «У-Медіа»/Інтерньюз у співпраці з проектом UNITER/Pact організувала у Джанкої (Крим) тренінг «Основи ефективної присутності громадськіх організацій у мас-медіа».
Для виготовлення високої якості новинного продукту необхідно дотримати величезну кількість критеріїв якості. Моніторинг новин центральних телевізійних каналів показував, по-перше, наскільки кожен з каналів «дотягує» до якісного продукту, й, по-друге, які у кожного каналу є найбільш проблемні зони.
- У-Медіа » Медіа і демократія » Медіа грамотність » Для чого потрібен медіа моніторинг?
- Переглядів: 184
- Автор: Irina
- Дата: 16-03-2011
Для чого потрібен медіа моніторинг?
Категорія: Медіа і демократія » Медіа грамотність
Ігор Куляс, експерт з моніторингу теленовин, ГО Телекритика.
Моніторинг професійної якості публікувався на порталі Телекритика. Після чого на деяких каналах відбувались зустрічі для обговорення результатів моніторингу – менеджери аналізували конкретні випадки невідповідності критеріям якості, намагаючись зробити продукт кращим.