Схожі новини

> 16-05-2016

10-11 червня у місті Маріуполі відбудеться другий Донбас Медіа Форум «Журналістика в кризових регіонах під час змін», який збере регіональних журналістів східних регіонів України для обговорення важливих тем та участі в майстер класах українських та міжнародних експертів. Метою Форуму є пошук можливих шляхів до збереження медійного простору Донеччини та формування безпечного медійного середовища для роботи журналістів у східних регіонах. 

> 07-04-2016

Академія української преси за підтримки Інтерньюз запрошує журналістів зі сходу України взяти участь у тренінгах з конфліктно-чутливої журналістики. Триденні тренінги присвячені відповідальному висвітленню конфліктів, в тому числі військового конфлікту на Донбасі та проблем внутрішньо переміщенних осіб. Дати проведення: Маріуполь - 14-16.04.16, Запоріжжя - 20-22.04.16, Сєвєродонецьк - 27-29.04.16.

> 03-12-2015

Незалежна асоціація телерадіомовників та Українська асоціація видавців періодичної преси оголосили прийом заявок на сьомий конкурс професійної журналістики "Честь професії 2016". Роботи можна подавати з 18 листопада 2015 року по 31 січня 2016 року. До розгляду приймаються роботи, що були надруковані або надані в ефір з 1 січня по 31 грудня 2016 року. Про номінації та умови конкурсу читайте далі>>>

> 09-07-2015

16 липня, в четвер, о 12-00 в конференц – залі НАН України (вул. Володимирська, 55) відбудеться круглий стіл за темою: "Як реанімувати регіональну журналістику: медіареформи та саморегуляція". Експерти та регіональні журналісти обговорять ситуацію в регіональних медіа з огляду на моніторинг друкованих та інтернет-видань; торкнуться питань відповідальності за якість медіа контенту та визначатимуть механізми саморегуляції як спосіб боротьби із цензурою. 


> 27-04-2015

24 квітня на урочистій церемонії у Київському Планетарії були оголошені переможці VI конкурсу професійної журналістики «Честь професії». Ними стали журналісти видань «Дзеркало тижня», «Новое время», порталу Hubs та телеканалів ISTV і ZIK. Найбільше нагород здобули автори газети «Дзеркало тижня». Загалом на конкурс було подано 627 робіт, створених 247 авторами з усіх типів ЗМІ та усіх регіонів України.

> 17-12-2014

11 грудня в приміщенні Волинського прес-клубу відбулась зустріч із представниками волинських мас-медіа. Говорили про якість регіональної журналістики, відповідальність журналістів перед суспільством, особливо під час масованого тиску російської пропаганди та військових дій на сході країни. Пропонуємо огляд бесіди журанілстів з виконавчим директором Інституту демократії імені Пилипа Орлика Світланою Єременко та соціальним психологом, письменником і публіцистом Олегом Покальчуком. ВІДЕО

> 15-12-2014

 За останній рік ми пережили багато героїчних та трагічних подій: Майдан, анексія Криму, безпрецедентна російська пропаганда, жорстока неоголошена війна Росії проти України. Почала працювати нова Верховна Рада, ухвалено закон про люстрацію, суспільство потребує змін… Але чи міняються медіа відповідно потреб суспільства? Про тенденції в регіональних медіа за останній рік розповідає медіа-експерт, керівник проекту з моніторингу регіональних ЗМІ Інституту демократії ім. Пилипа ОрликаСвітлана Єременко.

> 17-11-2014

Фундація "Суспільність" виготовляє телевізійну програму "НЕ-СТАНДАРТ" з метою пояснити пересічним громадянам сутність та важлиість дотримання стандартів професійної журналістики. Програма виконує просвітницьку функцію, а також є цікавим якісним продуктом, який розвіює міфи про непогрешимість медій.

ВІДЕО

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 854
  • Автор: rfgtw
  • Дата: 6-04-2010
 (голосов: 0)
6-04-2010

Медіаграмотність як запорука якісної журналістики

Категорія: Медіа і демократія » Стандарти журналістики

Коаліція з медіа моніторингу та медіа грамотності, до якої входять впливові медіа НУО - "Інститут масової інформації" та портал "Телекритика" - здійснює кампанію з підвищення медіа грамотності українців шляхом розміщення соціальної реклами та публікації в ЗМІ статей, що пояснюють, яким чином й хто в Україні намагається впливати на свідомість громадян.

Медіаграмотність - це здатність аналізувати й просіювати повідомлення, які інформують, розважають або щось нам продають кожного дня. Це здатність застосовувати критичне мислення при споживанні засобів масової інформації - починаючи з музики та веб-оточення й завершуючи рекламою на щитах під час трансляції футбольного матчу.

Медіаграмотна людина має задавати доречні запитання щодо того, що нам намагаються сказати й чого не вистачає? Людина має інстинктивно задавати питання - хто або що стоїть за виробництвом цих медіа, за чиї гроші, якими є мотиви, цінності й кому належать ці медіа? Розуміння того, яким чином всі ці фактори впливають на зміст повідомлення, і є демонстрацією медіа грамотності.

Мітки: Телекритика, медіаграмотність, Інститут масової інформації, соціальна реклама