Схожі новини

> 09-10-2014

Інститут масової інформації оголошує конкурс “Лови джинсу!” на виявлення прихованої політичної реклами — джинси — у місцевих друкованих та інтернет-виданнях. Конкурс триватиме до парламентських виборів-2014. Для участі потрібно проаналізувати джинсу у місцевих виданнях та ситуацію з цією проблемою у вашому регіоні загалом. Перевагою буде розміщення публікації у місцевому ЗМІ. За результатами буде визначено трьох переможців, найкращі публікації будуть розміщені на сайті ІМІ та партнерів. Призовий фонд: 1 місце — 2000 гривень; 2 місце — 1500 гривень; 3 місце — 1000 гривень.

> 09-10-2014

Інтерньюз-Україна розробив посібник з медіа грамотності для громадян, що цкавляться якістю медіа. Посібник пояснює, як можна відрізнити новини, що базуються на фактах від замовних матеріалів, та вчить відрізняти маніпуляції в різних типах медій.

> 09-10-2014

Інтерньюз надав підтримку Інституту масової інформації на реалізацію проекту з забезпечення безпеки журналістів під час їхніх поїздок до зон бойових дій або інших гарячих точок. Проект створить систему стеження за пересуванням журналістів, навчання перед поїздкою, взаємодію з силовими структурами та Службою безпеки України задля вчасної допомоги журналістам, та надаватиме психологічну підтримку.

> 07-10-2014

MediaSapiens made a translation of its publication "Information higiene: who spreads rumours and fakes" telling about mechanism for spreading fake news in Internet. The article aims raising people's awareness about existing fake web-sites and reccomends checking information before reposting it. (Photo credit: http://www.atlava.com)

> 07-10-2014

MediaSapiens translated analytical overview about Russian media coverage of war conflict in Eastern Ukraine. Read about lie and falsifications in Russian news spread through TV channels and online media. Photo credit: http://www.nowtheendbegins.com

> 06-10-2014

Нове дослідження показало, що явна більшість українців в Донецькій області дивляться як українські, так й російські телевізійні новини, хоча й рівень довіри населення до українського телебачення низька. В інших регіонах країни люди вважають за краще отримувати новини з українських телеканалів. Опитування у 10 регіонах України в період з квітня по червень 2014 провела дослідницька агенція InMind за замовленням Українського недійного проекту «У-Медіа» Інтерньюз  Нетворк за підтримки АМР США Україна.

> 02-10-2014

2 жовтня, 13.00, УНІАН (Київ, вул. Хрещатик 4) – Громадське.ТВ,  Інтерньюз Нетворк та Посольство Канади в Україні провели спільну прес-конференцію з нагоди офіційного запуску проекту телевізійних журналістських розслідувань «Слідство.Інфо», що є основним видом діяльності програми «Посилення впливу журналістських розслідувань в Україні» (SIRU).

> 02-10-2014

October 2, 1 p.m., Ukrinform Informational Agency (8/16 Khmelnitskogo str., Kyiv) – Hromadske.TV, Internews, and the Embassy of Canada held a joint press conference to officially launch the Slidstvo.info investigative reporting television program, the main activity of the Strengthening Investigative Reporting in Ukraine (SIRU) project.

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 365
  • Автор: Mariya
  • Дата: 12-11-2013
 (голосов: 0)
12-11-2013

Посібники з журналістських стандартів та етичних засад американських редакцій

Категорія: Стандарти журналістики, Новини

Академія української преси презентувала два посібники, що розкривають стандарти та етичні засади роботи журналістів на американському Національному громадському радіо та у New York Times.  

Перше видання - «Посібник з журналістської етики NPR». NPR (National Public Radio) - Національне громадське радіо – є найбільшою некомерційною мережею радіостанцій у США, що фінансується за рахунок пожертвувань слухачів.

Книга демонструє, як її фахівці створюють та поширюють контент, що відповідає високим стандартам журналістики. Задля цього працівники NPR керуються у своїй роботі принципами чесного та поважного ставлення до своєї аудиторії, прагнучи залишатись незалежними та неупередженими.

Фундаментом до створення даного підручника став «Етичний кодекс інформаційної журналістики», який команда NPR сформувала ще у 2003 році. З того часу документ неодноразово редагувався.

Друге видання - «Питання етики в журналістиці». Підручник представлений компанією New York Times, що є найстарішою щоденною газетою Нью-Йорка та США (1851 рік).

У своїй роботі журналісти New York Times керуються принципом «збору та поширення високоякісних новин, інформації та розважального контенту». Положення, включені до документу, викладають принципи поведінки в широкому значенні та наводять деякі приклади.

Підготовку видань здійснено в рамках проекту за підтримки Фонду розвитку українських ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.

Текст: Media Sapiens Telekritika