Схожі новини

> 09-10-2014

Інститут масової інформації оголошує конкурс “Лови джинсу!” на виявлення прихованої політичної реклами — джинси — у місцевих друкованих та інтернет-виданнях. Конкурс триватиме до парламентських виборів-2014. Для участі потрібно проаналізувати джинсу у місцевих виданнях та ситуацію з цією проблемою у вашому регіоні загалом. Перевагою буде розміщення публікації у місцевому ЗМІ. За результатами буде визначено трьох переможців, найкращі публікації будуть розміщені на сайті ІМІ та партнерів. Призовий фонд: 1 місце — 2000 гривень; 2 місце — 1500 гривень; 3 місце — 1000 гривень.

> 09-10-2014

Інтерньюз-Україна розробив посібник з медіа грамотності для громадян, що цкавляться якістю медіа. Посібник пояснює, як можна відрізнити новини, що базуються на фактах від замовних матеріалів, та вчить відрізняти маніпуляції в різних типах медій.

> 09-10-2014

Інтерньюз надав підтримку Інституту масової інформації на реалізацію проекту з забезпечення безпеки журналістів під час їхніх поїздок до зон бойових дій або інших гарячих точок. Проект створить систему стеження за пересуванням журналістів, навчання перед поїздкою, взаємодію з силовими структурами та Службою безпеки України задля вчасної допомоги журналістам, та надаватиме психологічну підтримку.

> 07-10-2014

MediaSapiens made a translation of its publication "Information higiene: who spreads rumours and fakes" telling about mechanism for spreading fake news in Internet. The article aims raising people's awareness about existing fake web-sites and reccomends checking information before reposting it. (Photo credit: http://www.atlava.com)

> 07-10-2014

MediaSapiens translated analytical overview about Russian media coverage of war conflict in Eastern Ukraine. Read about lie and falsifications in Russian news spread through TV channels and online media. Photo credit: http://www.nowtheendbegins.com

> 06-10-2014

Нове дослідження показало, що явна більшість українців в Донецькій області дивляться як українські, так й російські телевізійні новини, хоча й рівень довіри населення до українського телебачення низька. В інших регіонах країни люди вважають за краще отримувати новини з українських телеканалів. Опитування у 10 регіонах України в період з квітня по червень 2014 провела дослідницька агенція InMind за замовленням Українського недійного проекту «У-Медіа» Інтерньюз  Нетворк за підтримки АМР США Україна.

> 02-10-2014

2 жовтня, 13.00, УНІАН (Київ, вул. Хрещатик 4) – Громадське.ТВ,  Інтерньюз Нетворк та Посольство Канади в Україні провели спільну прес-конференцію з нагоди офіційного запуску проекту телевізійних журналістських розслідувань «Слідство.Інфо», що є основним видом діяльності програми «Посилення впливу журналістських розслідувань в Україні» (SIRU).

> 02-10-2014

October 2, 1 p.m., Ukrinform Informational Agency (8/16 Khmelnitskogo str., Kyiv) – Hromadske.TV, Internews, and the Embassy of Canada held a joint press conference to officially launch the Slidstvo.info investigative reporting television program, the main activity of the Strengthening Investigative Reporting in Ukraine (SIRU) project.

Контакти:
тел.: (044) 458-44-39
тел./факс: (044) 458-44-41
вул. Ризька, 15, Київ, 04112,
e-mail:
Інформація
  • Переглядів: 1567
  • Автор: Irina
  • Дата: 11-11-2013
 (голосов: 0)
11-11-2013

ПРОВІДНА МЕДІАОСВІТНЯ ПОДІЯ РОКУ

Категорія: Стандарти журналістики, Новини

31 жовтня – 1 листопада 2013 року в м. Києві Академія української преси в партнерстві з Інститутом інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки України та Інститутом соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України провела Другу міжнародну науково-методичну конференцію «Практична медіаграмотність».

У форумі взяли участь більше 160 медіаосвітян з України, Вірменії, Фінляндії та Польщі. На відкритті конференції Вейн Шарп, директор програми «У-Медіа» Інтерньюз-Нетворк   зауважив: «Потрібно робити зміни не лише в процесі журналістської роботи, а й підвищувати медіа-IQ аудиторії, стимулювати вимогу в аудиторії до якост. Якщо аудиторія буде вимагати вищої якості, то медіа будуть покращуватися».

Медіапедагогіка України була представлена учителями загальноосвітніх навчальних закладів, науково-педагогічними працівниками вищих педагогічних навчальних закладів, закладів післядипломної педагогічної освіти, керівниками шкільних медіаклубів та медіагуртків, шкільних видань, співробітниками шкільних та публічних бібліотек, медіаекспертами, науковими співробітниками Національної академії педагогічних наук, Національної академії мистецтв та Національної академії наук України. На конференції на 6 секціях прозвучало 66 доповідей і презентацій, які будуть розміщені у відкритому доступі на порталі «Медіаосвіта і медіаграмотність» (http://medialiteracy.org.ua/index.php/2-uncategorised/72-materialy-ii-mizhnarodnoi-konferentsii-mediaosvita-i-mediahramotnist).

Цікавими були виступи представників міжнародної спільноти медіаосвітян. Голова Фінської асоціації з медіаосвіти Оллі Вестерінен розповів про всепроникний принцип упровадження медіаосвіти в Фінляндії. Польський експерт Агата Сотомська, яка координує медіаосвітні проекти Польського інституту кіномистецтва презентувала досвід реалізації трьох загальнопольських проектів, а саме кіноосвітніх проектів «Шкільна Фільмотека» (2009), Коаліція для кіновиховання (2011) та соціальної програми «Критикуй. pl”, що популяризує посеред молоді усвідомлені дискусії про кіно (2013). Делегація з п’яти вірменських медіаосвітян розповіла про досвід створення інноваційної комп’ютерної дитячої гри «Медіапоєдинок», яка має на меті розвиток критичного мислення.

 

Українські медіаосвітяни – учасники конференції звернулися до Комітету Верховної ради з питань освіти та науки та Міністерства освіти і науки України з ініціативою щодо прискорення розроблення нормативно-правової бази упровадження медіаосвіти.

Наталя Гейкина, вчитель початкових класів гімназії № 9 Сімферопольської міськради АР Крим відзначила неймовірну атмосферу синергії, яка була позначена конференція: «Тут зібрались ті, хто горить, кому цікаво, тут всі діляться і отримують. Здорово! Після цього отримуєш «підживлення» як мінімум на рік».

 

Академія української преси з 2010 року визначила за провідний напрямок діяльності організації - розвиток та впровадження медіосвіти в Україні, позаяк медіаосвіта – один з усталених і апробованих способів формування попиту на якісний журналістський контент. Медіаграмотність є похідною та результатом медіаосвіти, це здатність адекватно сприймати та інтерпретувати медіатексти. На нашу думку, суспільство потребує цих навичок саме тепер, коли спостерігається новий виток сильного політичного та корпоративного контролю над основними медіаресурсами.

АУП вбачає свою роль у формуванні та підтримці групи українських лідерів-медіапедагогів, залученні світового досвіду з упровадження медіаосвіти, підготовці та адаптації навчальних посібників.

Програма "У-Медіа" в 2011-13 роках підтримала серію тренінгових програм з медіаосвіти АУП, зокрема, чотири літні школи з медіаосвіти – інтенсивні курси для викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти, викладачів вищих навчальних педагогічних закладів, викладачів педагогічних коледжів. Викладачі, які пройшли підготовку, у 2012/13 році прочитали різноманітні курси 21 000 різним категоріям освітян в інститутах післядипломної освіти, 900 студентів дізнались про медіаосвіту у вищих навчальних педагогічних закладах; уможливлена діяльність Кримського та Харківського регіонального центрів з медіаосвіти АУП, які у свою чергу ініціювали регіональні експерименти з впровадження медіаосвіти; дозволили створити низку затребуваних навчальних посібників, зокрема модуль «Як створити сучасну шкільну газету».

 

Проведення конференції стало можливим завдяки підтримці Міжнародного фонду «Відродження» та Програми "У-Медіа" Інтерньюз Нетворк.

Посольство Фінляндії в Україні сприяло візиту Оллі Вестерінена, голови Фінської асоціації медіаосвіти, а Польський Інститут в Києві підтримав участь Агати Сотомської, координатора Польського інституту кіномистецтва. Візит делегації вірменських медіаосвітян став можливим завдяки підтримці програми «Схід-Схід» Міжнародного фонду «Відродження» та партнерству Центру медіаініціатив (колишнього Інтерньюз-Вірменія). Співробітники бібліотек отримали можливість взяти участь у заході завдяки підтримці програми «Бібліоміст».

 

Контактна особа: Оксана Волошенюк, Директор АУП

email: info@aup.com.ua

тел: 067 5049802

веб-сторінка: www.aup.com.ua

Facebook: https://www.facebook.com/aupfoundation