Консультаційно-аналітична підтримка з переходу на конвергентні платформи

14 січня 2011 року стартував проект «Створення регіональних конвергентних платформ». Проект реалізується  Незалежною Асоціацією телерадіоМовників (НАМ) та Інтерньюз-Україна за підтримки проекту "У-Медіа" та  надає регіональним телерадіокомпаніям унікальну можливість отримати комплексну аналітично-консультаційну підтримку та  стати сучасною конвергентною медіа компанією.

Мета проекту - підвищити плюралізм інформації та джерел регіональної та місцевої інформації шляхом надання підтримки у створенні Інтернет проектів для 5 регіональних телерадіокомпаній.
Компанії-учасниці, які будуть обрані для участі, протягом року за допомогою проекту створять ефективні інтерактивні регіональні інформаційні портали, які дозволять відкрити новий напрямок медіа бізнесу, збільшити надходження від реклами, промотувати власні продукти он-лайн і т.і. Участь в проекті дозволить цим компаніям використати на свою користь всі можливості Web 2.0. та бути успішними у цифровому майбутньому.

Як зазначила Катерина М’ясникова, виконавчий директора Незалежної Асоціації телерадіоМовників (НАМ): «Проблематичним є те, що українські нові медіа, як і традиційні, нажаль, хворіють на брак регіональної, локальної та гіперлокальної інформації. Переважна більшість інформаційних Інтернет ресурсів  присвячені загальнонаціональним проблемам та подіям. Пошук інформації навіть про життя обласних центрів залишається непростим завданням. З 48 місцевих та регіональних телекомпаній, що є членами Асоціації, лише близько 60% мають власні сайти, і лише 10% цих ресурсів змодельовані як інформаційні, мають стрічку новин. П’ять он-лайн проектів регіональних телерадіокомпаній, створених за підтримки проекту, стануть повноцінними інформаційними ресурсами, що задовольнятимуть попит на локальну інформацію Інтернет користувачів певної області. Очікується, що на них буде зосереджені всі типи інформації про життя регіону, якої потребує аудиторія. Також ці ж проекти створять необхідне середовище для діяльності локальних громадських журналістів, що в свою чергу якісно змінить наповнення регіонального  інформаційного поля та зробить його більш різноманітним.»

З огляду на мету та завдання проекту в межах його діяльності заплановано низку навчально-інформаційних та консультаційних заходів, що дозволять змінити ставлення цільових груп до ролі та можливостей нових медіа та спонукатимуть їх до активного їх використання.

Для кожного учасника професійна команда проекту:

•    Проведе глибинний аналіз профілю та потреб он-лайн аудиторії регіону на основні даних провідних досліджень Інтернет (дослідження ТНС, Інмайнд і т.д.);
•    Визначить нішу для інформаційного он-лайн порталу, що буде створюватись, відповідно до потреб аудиторії, що не задоволені взагалі або задоволені частково;
•    Проведе детальний аналіз стану компанії (бізнес-процеси, стан професійної підготовки команди, стан технічної підготовки);
•    Підготовить контент концепцію інформаційного порталу, яка дозволить одразу залучити максимальну кількість аудиторії та вийти на перші позиції серед регіональних он-лайн ЗМІ;
•    Розробить бізнес-модель порталу, яка надасть можливість вивести проект на самоокупність у найбільш прийнятні строки;
•    Розробить детальні технічні вимоги до поталу та підготовлено технічне завдання для підрядників;
•    Розробить та проведе спеціальні навчальні програми для редакційного колективу, рекламних менеджерів, керівників компаній, які дозволять підготувати команду до роботи на конвергентних засадах.

Компанії-учасниці проекту обиратимуться на засадах конкурсу. Основні вимоги:

•    Зацікавленість в розвитку он-лайн проектів та конвергенції
•    Готовність інвестувати у власний розвиток
•    Вмотивованість повно та неупереджено інформувати аудиторію про регіональні та місцеві події.

З усіма обраними компаніями будуть підписані контракти. Очікується, що кожна компанія має бути готова інвестувати у власний розвиток (придбання серверу, створення Інтернет ресурсу тощо). Розмір необхідних інвестицій буде визначатися компанією та консультантами в процесі роботи (орієнтовний розмір – 8-10 тис. доларів США).

Для участі у проекті потрібно заповнити анкету претендента та надіслати її за адресою [email protected] до 18.00 п'ятниці 28.01.2011. На цю ж адресу можна надсилати всі запитання щодо діяльності проекту та порядку заповнення анкети.

Заходи відбуваються в рамках проекту «У-Медіа» міжнародної організації Інтерньюз Нетворк за фінансової підтримки АМР США. Проект спрямований на покращення доступу громадян до більш різноманітної та якісної інформації й сприяння активній позиції громадян шляхом інтеграції та просування нових медіа.